TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- שלשוש!!
Pages (2): [1] 2 »


Posted by Sm0keMachine on Apr-23-2003 07:24:

Smiling Frog שלשוש!!

טוב לא הייתי פה שבוע וחצי..
עשיתי את ליל סדר בבסיס וטחנתי בשבוע האחרון שמירות של 2-6 כמו מניאק!!! (כלומר לשמור שעתיים ואז 6 שעות לא לשמור)
ושימו לב לתפריט המשובח שאכלתי בצבא בשבוע וחצי האחרון:
ארוחת בוקר - מצה עם גבינה לבנה "סקי"
ארוחת צהריים - מצה עם שוקולד
וארוחת ערב - מצה עם ריבה!

בקיצור שבוע הבא אני אמור לסגור עוד פעם שבת ולצאת אחרי זה רבעוש בגלל יום העצמאות...
ואני ממש לא רוצה לצאת פראייר שסגר שתי שבתות בטירונות 02 אז אם למישהו יש עצות להביא לי איך להעלות את החום כדי להוציא גימלים אני יודה לו מאוד!!!

וגם..
תעדכנו אותי קצת מה קרה פה..!
איך היה באילת למי שהלך?!
איך הסט של ארמין? מישהו שמע?


Posted by itamarsan on Apr-23-2003 10:49:

אתה יודע אחיי אני מאוד אנשים כמוךך
בכול מקום נותנים את הנשמה שלהם למרות שהמקום לא הכי יוצלח
אבל אצלך זה אחרת רבאאק זה טירונות 02 ומזיינים אותךךך
היה לי פעם חבר שגם היתה לו טירונות 02 הוא לא נישאר שבת אחתת
וקילל גם את המפקד שלווו
אבל אחי כך את זה באיזי בסוף זה עובררר


Posted by on Apr-23-2003 12:11:

quote:
Originally posted by itamarsan
אתה יודע אחיי אני מאוד אנשים כמוךך



מאוד מה?


Posted by Hell_Copter on Apr-23-2003 12:47:

quote:
Originally posted by Gil Shwarts
מאוד מה?


מאוד מוזר... הנוער של היום!!

קיבלת שלשוש בגלל החג...
וזה למה סגרת שבת... שיתקזז
הם לא פראיירים אצלך כנראה...
וכל הזין לך בקשר לסגירת שתי שבתות
אבל אתה לא חושב שעדיף זה מאשר להשאר יום העצמאות בצבא?
עזוב שאתה יוצא פראייר שב 02 אתה סוגר שתי שבתות... אתה מתקמבן על חגים בבית...
תחשוב על זה ככה


Posted by Sniper on Apr-23-2003 12:51:

מממ אפשר לשתות גיר אחי יענתו גיר כזה של הבתי ספר
אני זוכר שמישהו בכיתה שלי עשה את זה פעם וזה באמת מעלה תחום


Posted by Sm0keMachine on Apr-23-2003 12:54:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
מאוד מוזר... הנוער של היום!!

קיבלת שלשוש בגלל החג...
וזה למה סגרת שבת... שיתקזז
הם לא פראיירים אצלך כנראה...
וכל הזין לך בקשר לסגירת שתי שבתות
אבל אתה לא חושב שעדיף זה מאשר להשאר יום העצמאות בצבא?
עזוב שאתה יוצא פראייר שב 02 אתה סוגר שתי שבתות... אתה מתקמבן על חגים בבית...
תחשוב על זה ככה


כן אתה צודק..אתה לא היחיד שאומר לי את זה אבל תאכלס אני מעדיף לצאת שישי ואז עוד פעם שישי..
אני לא צריך את הרבעוש הזה של יום העצמאות..!


Posted by Hell_Copter on Apr-23-2003 13:05:

quote:
Originally posted by Sm0keMachine
כן אתה צודק..אתה לא היחיד שאומר לי את זה אבל תאכלס אני מעדיף לצאת שישי ואז עוד פעם שישי..
אני לא צריך את הרבעוש הזה של יום העצמאות..!


אתה מעדיף להיות פעמיים יומיים בבית מאשר 4 רצוף?
לא שיקול משהו לפי דעתי...
עד שאתה מספיק להנות בסופשבוע אתהצריך לחזור כבר... וככה יש לך 4 ימים לבלות
וחוץ מזה... המסיבות ביום העצמאות סופניות


Posted by Rising on Apr-23-2003 13:34:

שים מלא בצל בגרביים ולך לישון...בבוקר יהיה לך שם כוויות...
ותוציא רגילה.
כמובן שאתה לא מוריד את הגרביים עד הבוקר..

יאללה בהצלחה


Posted by on Apr-23-2003 13:35:

לא בצל
תפוח אדמה

אין בצל בצבא יותר (קיצוצים)
חיחיחי


Posted by Sm0keMachine on Apr-23-2003 13:41:

הממממ לעשות לעצמי כוויות?
נשמע כואב.......


Posted by on Apr-23-2003 13:44:

זה לא כואב אחי
זה עושה סימנים
ואתה צריך לשחק אותה כאילו כואב לך
למרות שיש אנשים שזה באמת כואב להם

לטווח הרחוק, אם אתה רוצה כמות רצינית של גימלים
צור איתי קשר ואני ישבור לך את כל העצמות


חחח
לא מה שאתה חושב...


Posted by Sm0keMachine on Apr-23-2003 13:47:

quote:
Originally posted by Gil Shwarts
זה לא כואב אחי
זה עושה סימנים
ואתה צריך לשחק אותה כאילו כואב לך
למרות שיש אנשים שזה באמת כואב להם

לטווח הרחוק, אם אתה רוצה כמות רצינית של גימלים
צור איתי קשר ואני ישבור לך את כל העצמות


חחח
לא מה שאתה חושב...


לא תודה אחי!


Posted by luckystrike on Apr-23-2003 13:58:

שלשוש כבוד !!!
אני לקחתי יום ראשון שני על הרגילה והרווחתי 10 ימים חופש רצוף
על כולה יומיים חופש !!!
חיחיחי


קיצר על תשים תפוח אדמה או בצל למה זה יעשה לך סדקים בעצם
...
אני לא יתחיל להתפלצן ולהסביר מה זה בדיוק עושה אבל סמוך עליי
אל תעשה את זה ואל תשתה גיר ...

לך למפקד שלך תגיד שחטפת מכה מהכת של הנשק בראש (במקום שיש שיער) ושהקאת
ישר אחרי זה בשרותים ואתה מרגיש לא טוב ...

ישר הוא יעיף אותך למרפאה ועל כזה דבר אחי אל דאגה סמוך עליי
יש לך לפחות שני גימלים - רק תגיד שכואב לך נורא הראש , תיראה
מטושטש תגיד שהקאת פעם אחת ואתה מרגיש נורא חלש ולא בדיוק זוכר איך חטפת את המכה אבל בטעות נכנסה לך הכת בראש ...

אחי אל דאגה - זה גימלים בטוח ואם הם הולכים על פי החוקים
הם יהיו חייבים לפנות אותך לבדיקה ותתפלל שזה יקרה כי אז זה מינמום
4-5
גימלים אחי !

קיצר אם יש שאלות יש לך את הטלפון ...


Posted by on Apr-23-2003 14:00:

אבל אני רוצה לעשות לו סדקיםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם


Posted by Sm0keMachine on Apr-23-2003 15:26:

quote:
Originally posted by luckystrike
שלשוש כבוד !!!
אני לקחתי יום ראשון שני על הרגילה והרווחתי 10 ימים חופש רצוף
על כולה יומיים חופש !!!
חיחיחי


קיצר על תשים תפוח אדמה או בצל למה זה יעשה לך סדקים בעצם
...
אני לא יתחיל להתפלצן ולהסביר מה זה בדיוק עושה אבל סמוך עליי
אל תעשה את זה ואל תשתה גיר ...

לך למפקד שלך תגיד שחטפת מכה מהכת של הנשק בראש (במקום שיש שיער) ושהקאת
ישר אחרי זה בשרותים ואתה מרגיש לא טוב ...

ישר הוא יעיף אותך למרפאה ועל כזה דבר אחי אל דאגה סמוך עליי
יש לך לפחות שני גימלים - רק תגיד שכואב לך נורא הראש , תיראה
מטושטש תגיד שהקאת פעם אחת ואתה מרגיש נורא חלש ולא בדיוק זוכר איך חטפת את המכה אבל בטעות נכנסה לך הכת בראש ...

אחי אל דאגה - זה גימלים בטוח ואם הם הולכים על פי החוקים
הם יהיו חייבים לפנות אותך לבדיקה ותתפלל שזה יקרה כי אז זה מינמום
4-5
גימלים אחי !

קיצר אם יש שאלות יש לך את הטלפון ...


וואלה יכול להיות שזה יעבוד..
אבל הקטע הוא שהמפקדים שלי נוראאאא אטומים והם לא שמים על אף אחד אז נראה לי אני פשוט יגיד את זה כשאני יראה את החו"פל (יש מסדר חו"פל כל יום)


Posted by Hell_Copter on Apr-23-2003 15:31:

quote:
Originally posted by Sm0keMachine
וואלה יכול להיות שזה יעבוד..
אבל הקטע הוא שהמפקדים שלי נוראאאא אטומים והם לא שמים על אף אחד אז נראה לי אני פשוט יגיד את זה כשאני יראה את החו"פל (יש מסדר חו"פל כל יום)


נסה על המפקדים ואם זה לא ילך אז לך לחו"פל
מה יש לך להפסיד?!
חבר שלי לא מזמן עשה קורס חו"פלים
נראה לי זה היה איזה שבוע שהוא היה בבתי חולים או משהו כזה


Posted by Sm0keMachine on Apr-23-2003 15:34:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
נסה על המפקדים ואם זה לא ילך אז לך לחו"פל
מה יש לך להפסיד?!
חבר שלי לא מזמן עשה קורס חו"פלים
נראה לי זה היה איזה שבוע שהוא היה בבתי חולים או משהו כזה


אחי אתה לא ראית את המפקדים אצלנו..
כל הפלוגה שלנו הם אנשים חסרי מוטיבציה לגמרייייייי אז כולם מנסים כל פעם לקבל פטורים ולא לעשות דברים..לכן תמיד יש תור של איזה 30 איש לחו"פל והמפקדים מזה מתעצבנים מזה והם שונאים שמדברים איתם בקשר לבעיות כאלו ושמדברים איתם בקשר לחו"פל..


Posted by eXeTik on Apr-23-2003 17:31:

נו באמת... רק השבוע יצאתי שנו'ש על גימלים!
תקשיב... תפתח
PS
תעשה איזה הזמנה מעפנה לבר-מצווה\חתונה (טיזינאבי)
תגיד שזה איזה מישהו מקרבה שניה ותשחק על רגשות המצפון של המ"מ שלך ואתה מסודר


Posted by Sm0keMachine on Apr-23-2003 17:49:

quote:
Originally posted by eXeTik
נו באמת... רק השבוע יצאתי שנו'ש על גימלים!
תקשיב... תפתח
PS
תעשה איזה הזמנה מעפנה לבר-מצווה\חתונה (טיזינאבי)
תגיד שזה איזה מישהו מקרבה שניה ותשחק על רגשות המצפון של המ"מ שלך ואתה מסודר


מה זה
PS?

הקטע הוא שהם מתקשרים למארגן של הארוע ושואלים אותו בקשר לזה..
וזה בדוק..!


Posted by Hell_Copter on Apr-23-2003 18:22:

quote:
Originally posted by Sm0keMachine
מה זה
PS?

הקטע הוא שהם מתקשרים למארגן של הארוע ושואלים אותו בקשר לזה..
וזה בדוק..!


אז תביא טלפון של חבר שלך ותגיד לו לעשות לך ג'סטה


Posted by Rising on Apr-23-2003 18:31:

לא נראה לי ירון עד כדי כך נואש לרגילה


Posted by luckystrike on Apr-23-2003 18:41:

quote:
Originally posted by Sm0keMachine
אחי אתה לא ראית את המפקדים אצלנו..
כל הפלוגה שלנו הם אנשים חסרי מוטיבציה לגמרייייייי אז כולם מנסים כל פעם לקבל פטורים ולא לעשות דברים..לכן תמיד יש תור של איזה 30 איש לחו"פל והמפקדים מזה מתעצבנים מזה והם שונאים שמדברים איתם בקשר לבעיות כאלו ושמדברים איתם בקשר לחו"פל..

אחי אל תדאג בקטע הזה סמוך עליי בעיניים עצומות
זה המקצוע שלי בצבא אני לא מזיין לך את השכל - אנחנו
נותנים קובעים מה עושים בכאלה מצבים ...


אתה אומר בדיוק מה שכתבתי למ"כ או למ"מ שלך וסמוך עליי אתה בדרך
ישירות למרפאה ...
תזכור - מכה מהכת - סחרחורות , חולשה , כאב ראש חזק והקאת פעם אחת
ובמרפאה יהיה מצויין אם תצא לשרותים ואח"כ תגיד שהקאת עוד פעם !

סמוך עליי אחי - אל תדאג רק תזכור מה להגיד ...


Posted by Sm0keMachine on Apr-23-2003 23:10:

quote:
Originally posted by luckystrike
אחי אל תדאג בקטע הזה סמוך עליי בעיניים עצומות
זה המקצוע שלי בצבא אני לא מזיין לך את השכל - אנחנו
נותנים קובעים מה עושים בכאלה מצבים ...


אתה אומר בדיוק מה שכתבתי למ"כ או למ"מ שלך וסמוך עליי אתה בדרך
ישירות למרפאה ...
תזכור - מכה מהכת - סחרחורות , חולשה , כאב ראש חזק והקאת פעם אחת
ובמרפאה יהיה מצויין אם תצא לשרותים ואח"כ תגיד שהקאת עוד פעם !

סמוך עליי אחי - אל תדאג רק תזכור מה להגיד ...


סבבה אחי אני ינסה את זה!

איזה צחוקים היום עשיתי על האש עם החבר'ה וגיליתי שידידה שלי עשתה קורס מ"כים עם המפקד שלי! הוא היה ידיד טוב שלה שם..קיצר גיליתי שהוא צעיר מת - בקושי 8 חודשים בצבא, ואני במחזור השני שלו...


Posted by Hell_Copter on Apr-24-2003 02:55:

quote:
Originally posted by Sm0keMachine
קיצר גיליתי שהוא צעיר מת - בקושי 8 חודשים בצבא, ...


מדבר הפז"מניק שלנו
כבר פז"מ של שבועיים וחצי!!!


Posted by Sm0keMachine on Apr-24-2003 07:08:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
מדבר הפז"מניק שלנו
כבר פז"מ של שבועיים וחצי!!!


אהההה נו אז מה......
הוא מהמחזור גיוס שלי אז הוא צעיר!


Pages (2): [1] 2 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.