TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- שלשוש!!
Pages (2): [1] 2 »
שלשוש!!
טוב לא הייתי פה שבוע וחצי..
עשיתי את ליל סדר בבסיס וטחנתי בשבוע האחרון שמירות של 2-6 כמו מניאק!!! (כלומר לשמור שעתיים ואז 6 שעות לא לשמור)
ושימו לב לתפריט המשובח שאכלתי בצבא בשבוע וחצי האחרון:
ארוחת בוקר - מצה עם גבינה לבנה "סקי"
ארוחת צהריים - מצה עם שוקולד
וארוחת ערב - מצה עם ריבה!
בקיצור שבוע הבא אני אמור לסגור עוד פעם שבת ולצאת אחרי זה רבעוש בגלל יום העצמאות...
ואני ממש לא רוצה לצאת פראייר שסגר שתי שבתות בטירונות 02 אז אם למישהו יש עצות להביא לי איך להעלות את החום כדי להוציא גימלים אני יודה לו מאוד!!! 
וגם..
תעדכנו אותי קצת מה קרה פה..!
איך היה באילת למי שהלך?!
איך הסט של ארמין? מישהו שמע?
אתה יודע אחיי אני מאוד אנשים כמוךך
בכול מקום נותנים את הנשמה שלהם למרות שהמקום לא הכי יוצלח
אבל אצלך זה אחרת רבאאק זה טירונות 02 ומזיינים אותךךך
היה לי פעם חבר שגם היתה לו טירונות 02 הוא לא נישאר שבת אחתת
וקילל גם את המפקד שלווו
אבל אחי כך את זה באיזי בסוף זה עובררר

| quote: |
| Originally posted by itamarsan אתה יודע אחיי אני מאוד אנשים כמוךך |
| quote: |
| Originally posted by Gil Shwarts מאוד מה? |

מממ אפשר לשתות גיר אחי יענתו גיר כזה של הבתי ספר
אני זוכר שמישהו בכיתה שלי עשה את זה פעם וזה באמת מעלה תחום
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter מאוד מוזר... הנוער של היום!! ![]() קיבלת שלשוש בגלל החג... וזה למה סגרת שבת... שיתקזז הם לא פראיירים אצלך כנראה... וכל הזין לך בקשר לסגירת שתי שבתות אבל אתה לא חושב שעדיף זה מאשר להשאר יום העצמאות בצבא? עזוב שאתה יוצא פראייר שב 02 אתה סוגר שתי שבתות... אתה מתקמבן על חגים בבית... תחשוב על זה ככה |
| quote: |
| Originally posted by Sm0keMachine כן אתה צודק..אתה לא היחיד שאומר לי את זה אבל תאכלס אני מעדיף לצאת שישי ואז עוד פעם שישי.. אני לא צריך את הרבעוש הזה של יום העצמאות..! |
שים מלא בצל בגרביים ולך לישון...בבוקר יהיה לך שם כוויות...
ותוציא רגילה.
כמובן שאתה לא מוריד את הגרביים עד הבוקר..
יאללה בהצלחה 
לא בצל
תפוח אדמה
אין בצל בצבא יותר (קיצוצים)
חיחיחי
הממממ לעשות לעצמי כוויות?
נשמע כואב.......

זה לא כואב אחי
זה עושה סימנים
ואתה צריך לשחק אותה כאילו כואב לך
למרות שיש אנשים שזה באמת כואב להם 
לטווח הרחוק, אם אתה רוצה כמות רצינית של גימלים
צור איתי קשר ואני ישבור לך את כל העצמות
חחח
לא מה שאתה חושב...
| quote: |
| Originally posted by Gil Shwarts זה לא כואב אחי זה עושה סימנים ואתה צריך לשחק אותה כאילו כואב לך למרות שיש אנשים שזה באמת כואב להם ![]() לטווח הרחוק, אם אתה רוצה כמות רצינית של גימלים צור איתי קשר ואני ישבור לך את כל העצמות חחח לא מה שאתה חושב... |
שלשוש כבוד !!!
אני לקחתי יום ראשון שני על הרגילה והרווחתי 10 ימים חופש רצוף
על כולה יומיים חופש !!!
חיחיחי 


קיצר על תשים תפוח אדמה או בצל למה זה יעשה לך סדקים בעצם
...
אני לא יתחיל להתפלצן ולהסביר מה זה בדיוק עושה אבל סמוך עליי
אל תעשה את זה ואל תשתה גיר ...
לך למפקד שלך תגיד שחטפת מכה מהכת של הנשק בראש (במקום שיש שיער) ושהקאת
ישר אחרי זה בשרותים ואתה מרגיש לא טוב ...
ישר הוא יעיף אותך למרפאה ועל כזה דבר אחי אל דאגה סמוך עליי
יש לך לפחות שני גימלים - רק תגיד שכואב לך נורא הראש , תיראה
מטושטש תגיד שהקאת פעם אחת ואתה מרגיש נורא חלש ולא בדיוק זוכר איך חטפת את המכה אבל בטעות נכנסה לך הכת בראש ...
אחי אל דאגה - זה גימלים בטוח ואם הם הולכים על פי החוקים
הם יהיו חייבים לפנות אותך לבדיקה ותתפלל שזה יקרה כי אז זה מינמום
4-5
גימלים אחי !
קיצר אם יש שאלות יש לך את הטלפון ...

אבל אני רוצה לעשות לו סדקיםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם


| quote: |
| Originally posted by luckystrike שלשוש כבוד !!! אני לקחתי יום ראשון שני על הרגילה והרווחתי 10 ימים חופש רצוף על כולה יומיים חופש !!! חיחיחי ![]() ![]() ![]() קיצר על תשים תפוח אדמה או בצל למה זה יעשה לך סדקים בעצם ... אני לא יתחיל להתפלצן ולהסביר מה זה בדיוק עושה אבל סמוך עליי אל תעשה את זה ואל תשתה גיר ... לך למפקד שלך תגיד שחטפת מכה מהכת של הנשק בראש (במקום שיש שיער) ושהקאת ישר אחרי זה בשרותים ואתה מרגיש לא טוב ... ישר הוא יעיף אותך למרפאה ועל כזה דבר אחי אל דאגה סמוך עליי יש לך לפחות שני גימלים - רק תגיד שכואב לך נורא הראש , תיראה מטושטש תגיד שהקאת פעם אחת ואתה מרגיש נורא חלש ולא בדיוק זוכר איך חטפת את המכה אבל בטעות נכנסה לך הכת בראש ... אחי אל דאגה - זה גימלים בטוח ואם הם הולכים על פי החוקים הם יהיו חייבים לפנות אותך לבדיקה ותתפלל שזה יקרה כי אז זה מינמום 4-5 גימלים אחי ! קיצר אם יש שאלות יש לך את הטלפון ... |
| quote: |
| Originally posted by Sm0keMachine וואלה יכול להיות שזה יעבוד.. אבל הקטע הוא שהמפקדים שלי נוראאאא אטומים והם לא שמים על אף אחד אז נראה לי אני פשוט יגיד את זה כשאני יראה את החו"פל (יש מסדר חו"פל כל יום) |
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter נסה על המפקדים ואם זה לא ילך אז לך לחו"פל מה יש לך להפסיד?! חבר שלי לא מזמן עשה קורס חו"פלים נראה לי זה היה איזה שבוע שהוא היה בבתי חולים או משהו כזה |
נו באמת... רק השבוע יצאתי שנו'ש על גימלים! 
תקשיב... תפתח
PS
תעשה איזה הזמנה מעפנה לבר-מצווה\חתונה (טיזינאבי)
תגיד שזה איזה מישהו מקרבה שניה ותשחק על רגשות המצפון של המ"מ שלך ואתה מסודר
| quote: |
| Originally posted by eXeTik נו באמת... רק השבוע יצאתי שנו'ש על גימלים! ![]() תקשיב... תפתח PS תעשה איזה הזמנה מעפנה לבר-מצווה\חתונה (טיזינאבי) תגיד שזה איזה מישהו מקרבה שניה ותשחק על רגשות המצפון של המ"מ שלך ואתה מסודר |
| quote: |
| Originally posted by Sm0keMachine מה זה PS? הקטע הוא שהם מתקשרים למארגן של הארוע ושואלים אותו בקשר לזה.. וזה בדוק..! |
לא נראה לי ירון עד כדי כך נואש לרגילה 
| quote: |
| Originally posted by Sm0keMachine אחי אתה לא ראית את המפקדים אצלנו.. כל הפלוגה שלנו הם אנשים חסרי מוטיבציה לגמרייייייי אז כולם מנסים כל פעם לקבל פטורים ולא לעשות דברים..לכן תמיד יש תור של איזה 30 איש לחו"פל והמפקדים מזה מתעצבנים מזה והם שונאים שמדברים איתם בקשר לבעיות כאלו ושמדברים איתם בקשר לחו"פל.. |
| quote: |
| Originally posted by luckystrike אחי אל תדאג בקטע הזה סמוך עליי בעיניים עצומות זה המקצוע שלי בצבא אני לא מזיין לך את השכל - אנחנו נותנים קובעים מה עושים בכאלה מצבים ... אתה אומר בדיוק מה שכתבתי למ"כ או למ"מ שלך וסמוך עליי אתה בדרך ישירות למרפאה ... תזכור - מכה מהכת - סחרחורות , חולשה , כאב ראש חזק והקאת פעם אחת ובמרפאה יהיה מצויין אם תצא לשרותים ואח"כ תגיד שהקאת עוד פעם ! סמוך עליי אחי - אל תדאג רק תזכור מה להגיד ... |
| quote: |
| Originally posted by Sm0keMachine קיצר גיליתי שהוא צעיר מת - בקושי 8 חודשים בצבא, ... |
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter מדבר הפז"מניק שלנו כבר פז"מ של שבועיים וחצי!!! |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.