TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- היי... חזרתי לכמה רגעים ואני צריך עזרה של ממש !!!
היי... חזרתי לכמה רגעים ואני צריך עזרה של ממש !!!
טוב חברה דבר ראשון שלום לכולם אני יודע דכבר הרבה זמן לא ביקרתי אותכם אבל פשוט אין לי זמן ... צבא והכל...בקיצור, אין לי זמן להוריד שירים וגם אין לי כל כך מאיפה עכשיו... אז חשבתי שאולי מישהו ממכם , חברי הטובים, יזרוק לי איזה לינקים או כתובות לאתרים או ל-FTP למרות שאני יודע שזה בעיה לתת כאלה דברים אני אשמח מאוד אם תנסו לעזור לי פה
אני מרגיש רייקני מאוד בלי טראקים חדשים!!!
צריך עזרה דחוף!!!
טוב אחי באפ טי פי אני לא יוכל לעזור לךךך
אבל באתר טוב להורדה דדווקא יש לייי
www.TrueMp3s.com
אתר נחמד מישם תוכל להוריד באמת את כול החדשייםם
מקווה שעזרתיייי
בוא לאייסיקיו אני מבטיח להאכיל אותך טוב טוב... יש לי חיבור מהיר והכל
73384735
| quote: |
| Originally posted by oDrori בוא לאייסיקיו אני מבטיח להאכיל אותך טוב טוב... יש לי חיבור מהיר והכל 73384735 |
כל הקיבוצניקים האלה...
עם החיבורים המטורפים שלהם...
מוזר... הנוער של היום 
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter כל הקיבוצניקים האלה... עם החיבורים המטורפים שלהם... מוזר... הנוער של היום |
| quote: |
| Originally posted by GLoBaL-MUZiK שמע נילחמתי על זה 5 שנים לעזאזל, מגיע לי קצת נחת לא? אה עגל רך |
תודה חברה
אבל הבעיה היא שאין לי זמן כל כך לאי סי קיו ולכן אני מעדיף אתרים למרות שהיום אין כל כך הרבה
תודה בכל זאת

| quote: |
| Originally posted by NeMeSiS1234 תודה חברה אבל הבעיה היא שאין לי זמן כל כך לאי סי קיו ולכן אני מעדיף אתרים למרות שהיום אין כל כך הרבה תודה בכל זאת |
איזה חיבורים מטורפים יא זונות

אחי תנסה את
http://beam.to/clubbers-zone
פאק נראה לי גם אני אבקש איזה טובה או שתיים
גם אני כבר לא מוריד שירים בכלל

בכל מקרה רק משהו אחד
זוכרים את הסרבר של ביהס שאני מעלה אליו דברים ?
(יש לי שם איזה 50 ג'יגה אני חושב)
אז נחשו מה
הם עברו עכשיו ל
T1
הורדתי משם אתמול ב 97, שחשבתי שאני יכול רק עד 93
MUHAHAHA
אם מישהו צריך משהו
שיפנה אלי
(מבחינת לאחסן)
אההההה.... צבא וטראקים
הבעיה הנפוצה!
אם כבר מדברים
אני חייב את
rick_maniac_and_dr._loop_-_banana_boat_song__pulsedriver_rmx
וההאב לא עובד לי 
| quote: |
| Originally posted by eXeTik אההההה.... צבא וטראקים הבעיה הנפוצה! אם כבר מדברים אני חייב את rick_maniac_and_dr._loop_-_banana_boat_song__pulsedriver_rmx וההאב לא עובד לי |
| quote: |
| Originally posted by oDrori קאזה, סואולסיק, אידונקי וכו'... |
| quote: |
| Originally posted by eXeTik אם רק היה את זה שם... |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.