TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- היי... חזרתי לכמה רגעים ואני צריך עזרה של ממש !!!


Posted by NeMeSiS1234 on Apr-23-2003 09:04:

היי... חזרתי לכמה רגעים ואני צריך עזרה של ממש !!!

טוב חברה דבר ראשון שלום לכולם אני יודע דכבר הרבה זמן לא ביקרתי אותכם אבל פשוט אין לי זמן ... צבא והכל...בקיצור, אין לי זמן להוריד שירים וגם אין לי כל כך מאיפה עכשיו... אז חשבתי שאולי מישהו ממכם , חברי הטובים, יזרוק לי איזה לינקים או כתובות לאתרים או ל-FTP למרות שאני יודע שזה בעיה לתת כאלה דברים אני אשמח מאוד אם תנסו לעזור לי פה
אני מרגיש רייקני מאוד בלי טראקים חדשים!!!
צריך עזרה דחוף!!!


Posted by itamarsan on Apr-23-2003 10:43:

טוב אחי באפ טי פי אני לא יוכל לעזור לךךך
אבל באתר טוב להורדה דדווקא יש לייי
www.TrueMp3s.com
אתר נחמד מישם תוכל להוריד באמת את כול החדשייםם
מקווה שעזרתיייי


Posted by oDrori on Apr-23-2003 12:17:

בוא לאייסיקיו אני מבטיח להאכיל אותך טוב טוב... יש לי חיבור מהיר והכל
73384735


Posted by GLoBaL-MUZiK on Apr-23-2003 12:36:

quote:
Originally posted by oDrori
בוא לאייסיקיו אני מבטיח להאכיל אותך טוב טוב... יש לי חיבור מהיר והכל
73384735


like the bitch oded i have a fast upload speed to like 50kb\sec...so connect me 139625164


Posted by Hell_Copter on Apr-23-2003 12:53:

כל הקיבוצניקים האלה...
עם החיבורים המטורפים שלהם...
מוזר... הנוער של היום


Posted by GLoBaL-MUZiK on Apr-23-2003 12:54:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
כל הקיבוצניקים האלה...
עם החיבורים המטורפים שלהם...
מוזר... הנוער של היום


שמע נילחמתי על זה 5 שנים לעזאזל, מגיע לי קצת נחת לא? אה עגל רך


Posted by Hell_Copter on Apr-23-2003 13:02:

quote:
Originally posted by GLoBaL-MUZiK
שמע נילחמתי על זה 5 שנים לעזאזל, מגיע לי קצת נחת לא? אה עגל רך


אוי בקר בקר...
שיהיה לך רק בריאות ואושר


Posted by NeMeSiS1234 on Apr-23-2003 13:22:

תודה חברה
אבל הבעיה היא שאין לי זמן כל כך לאי סי קיו ולכן אני מעדיף אתרים למרות שהיום אין כל כך הרבה
תודה בכל זאת


Posted by GLoBaL-MUZiK on Apr-23-2003 13:31:

quote:
Originally posted by NeMeSiS1234
תודה חברה
אבל הבעיה היא שאין לי זמן כל כך לאי סי קיו ולכן אני מעדיף אתרים למרות שהיום אין כל כך הרבה
תודה בכל זאת


פאק באתרים אני חלש, אבל תנסה

www.mp3mediaworld.com


Posted by luckystrike on Apr-23-2003 14:04:

איזה חיבורים מטורפים יא זונות


אחי תנסה את

http://beam.to/clubbers-zone


Posted by DjChook on Apr-23-2003 17:33:

פאק נראה לי גם אני אבקש איזה טובה או שתיים
גם אני כבר לא מוריד שירים בכלל



בכל מקרה רק משהו אחד

זוכרים את הסרבר של ביהס שאני מעלה אליו דברים ?

(יש לי שם איזה 50 ג'יגה אני חושב)

אז נחשו מה

הם עברו עכשיו ל
T1
הורדתי משם אתמול ב 97, שחשבתי שאני יכול רק עד 93

MUHAHAHA

אם מישהו צריך משהו שיפנה אלי

(מבחינת לאחסן)


Posted by eXeTik on Apr-23-2003 17:43:

אההההה.... צבא וטראקים
הבעיה הנפוצה!

אם כבר מדברים
אני חייב את
rick_maniac_and_dr._loop_-_banana_boat_song__pulsedriver_rmx
וההאב לא עובד לי


Posted by oDrori on Apr-23-2003 17:48:

quote:
Originally posted by eXeTik
אההההה.... צבא וטראקים
הבעיה הנפוצה!

אם כבר מדברים
אני חייב את
rick_maniac_and_dr._loop_-_banana_boat_song__pulsedriver_rmx
וההאב לא עובד לי

קאזה, סואולסיק, אידונקי וכו'...


Posted by eXeTik on Apr-24-2003 01:40:

quote:
Originally posted by oDrori
קאזה, סואולסיק, אידונקי וכו'...


אם רק היה את זה שם...


Posted by Elior on Apr-24-2003 08:14:

quote:
Originally posted by eXeTik
אם רק היה את זה שם...


אם אתה עדיין צריך את זה
בוא ל
ICQ

143650482...



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.