TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
Hey Blik misschien weet jij dit, maar vanmiddag had ik meer posts dan toen ik net weer kwam. Er waren dus posts verdwenen, niet dat dit me veel uitmaakt, maar hoe kan dit en worden ze dan ook geschrapt ofzo op het board???
hehe maak je nie druk DJ lex...jij bent toch wel een van de MASTERS die het meest post hier 
Re: Posts
| quote: |
| Originally posted by Dj Lex Hey Blik misschien weet jij dit, maar vanmiddag had ik meer posts dan toen ik net weer kwam. Er waren dus posts verdwenen, niet dat dit me veel uitmaakt, maar hoe kan dit en worden ze dan ook geschrapt ofzo op het board??? |
Die threads van die stumperige spammer zijn waarschijnlijk gedelete boss p of hoe die ook heette
hij heette toch versace ofzo iets????
| Originally posted by Optimus Trance hij heette toch versace ofzo iets???? |
| Originally posted by Akira oooh man wat een opmerking hehehe |

Re: Posts
| Originally posted by Dj Lex Hey Blik misschien weet jij dit, maar vanmiddag had ik meer posts dan toen ik net weer kwam. Er waren dus posts verdwenen, niet dat dit me veel uitmaakt, maar hoe kan dit en worden ze dan ook geschrapt ofzo op het board??? |
Nee het maakt mij ook niet uit vond het alleen gek dus vroeg het me af, maar ja dan zal het wel die thread met boss p zijn ja
Ja, het komt door een thread die gedelete is...
Als hij alleen wordt gesloten maakt het nix uit, maar als ie gedelete wordt verminderd je #posts wel...
Wat ook vreemd is...Bij mijn vorige reply bleef m'n aantal posts op 1185 staan er kwam er dus geen bij...
Volgens mij sta ik al weeeeeeken op 1185 

Hmm ja gek WVG ik d8 dat wij idd een tijdje geleden redelijk gelijk liepen
| Originally posted by Akira hehe maak je nie druk DJ lex...jij bent toch wel een van de MASTERS die het meest post hier |
| Originally posted by arno idd dj lex, ik kijk net bij je profile en zie dat jij gemiddeld 25 posts per dag maakt OMG! ff tussendoor, als je bij iemand z'n profile kijkt staat er ook ergens refferals en daar staat echt bij iedereen 0 behalve bij mij staat er 1. wat heeft dat te betekenen? |
| Originally posted by Dj Lex Nee, dat wil ik ook weten, want vraag me dat ook al een tijdje af. |
Tnx, ik d8 wel dat het zoiets zou zijn. Alleen zit ik nu met de vraag: wie is dan mijn refferal? Zou je dat ook nog ergens kunnen zien?
| Originally posted by Henkie_henk ANSWER: http://www.tranceaddict.com/forums/...p?threadid=9759 |

Hehe ja die henkie. Ik heb 1 iemand in contact gebr8 met deze site, maar heb nog steeds maar 0 refferals, dus zo lekker werkt het ook weer niet
bij iedereen staat 0????? blind ofzo? 
ik heb er ook 1!...altijd handig zo'n vriendje (die vervolgens niets mer post haha omdat ik hem bij de PC vandaan sleur lol
| Originally posted by Dj Lex Hehe ja die henkie. Ik heb 1 iemand in contact gebr8 met deze site, maar heb nog steeds maar 0 refferals, dus zo lekker werkt het ook weer niet |
3 keer raaie waarbij...
| Originally posted by Henkie_henk klopt ja.. ze moete wel nog je naam invulle 3 keer raaie waarbij...en staat wie je referral is niet ergens bij je profile.. of options ofzow? |
waar is zo'n referral eigenlijk voor?? krijg je er geld voor ofzo, hahaha