TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Valborg for non-cruisers
Valborg for non-cruisers
vad h�nder under valborg f�r alla h�r i sthlm som inte ska p� kryssen? har inte h�rt ett skvatt om n�gonting.. skulle dragit p� kryssen om jag hade haft n�n att �ka med, vill inte betala s� mkt pengar f�r en egen hytt :P ingen festprisse som vet n�got om n� skoj som h�nder p� onsdag? 
Valborg
Eldens dag!
Jag ska elda elda och elda...weeeeee
bli n�n gathering med massa eldare vid n�n brasa...vilken har vi inte best�mt �n...men fett blir det 
hehe nice :P jag vill dansa fan, �nskar jag var en poiare, verkar kul att kunna g�ra det snyggt :P f�r l�ra mig n�n g�ng.. det sm�lter ihop med intresset till musiken o dansen, sen att det ser bra ut och att man vet att folk uppskattar upptr�dandet �r nog en nice k�nsla 
Re: Valborg for non-cruisers
| quote: |
| Originally posted by impulze om jag hade haft n�n att �ka med |

Re: Re: Valborg for non-cruisers
| Originally posted by Glorie vet hure e, tro mig.. Ja ska festa H�RT.. Inte.. ska flytta mellan den 30 april � 1 maj.. sen m�ste man ju pyssla i nya l�genheten.. hela andra maj � tredje maj! Kul! ja e en pysselmaja ![]() |
hoho, vare inte du som skulle �ka � se Tiesto's FLERA-timmars set i Holland...1o maj!! ??
ja tycker inte synd om dig 
kan n�n f�rklara vad Valborg betyder? 
Re: Valborg for non-cruisers
| Originally posted by impulze vad h�nder under valborg f�r alla h�r i sthlm som inte ska p� kryssen? |
en flask whisky
en flask rom
tv� flaskor champagne
sex burkar Sofiero (eww, men billig)
sex burkar Bellmans (6% och smakrike)
ett burk Kung (nasty!)
en knullar amerikan i Uppsala
one camera for priceless memories i will forget|
| Originally posted by mindshooter Valborg Eldens dag!Jag ska elda elda och elda...weeeeee bli n�n gathering med massa eldare vid n�n brasa...vilken har vi inte best�mt �n...men fett blir det |
| Originally posted by Aendy Festa med sjuksk�terskor p� KI! |
Valborg = fjortis-fylla 
ah l�tt 
allla j�vla planer man haft inf�r imorron helt j�vla f�rst�rda.. nej fan.. jag s�tter mig framf�r tv:n d�
| Originally posted by Dioxys allla j�vla planer man haft inf�r imorron helt j�vla f�rst�rda.. nej fan.. jag s�tter mig framf�r tv:n d� |
s� jag bj�d �ver alla mina v�nner till mig ist�llet...sitta o dricka n�gra b�rs o lyssna p� musik - inte helt fel
| Originally posted by zamson funderade ocks� p� d e ett tag men jag skulle nog k�nna mig lite ensam s� jag bj�d �ver alla mina v�nner till mig ist�llet...sitta o dricka n�gra b�rs o lyssna p� musik - inte helt fel |
du fick v�l mitt SMS richard?
Du �r hemskt v�lkommen...
tack som fan mannen 
s�g precis att du messat!
| Originally posted by Aendy Festa med sjuksk�terskor p� KI! |
...sedan ut p� krogen.
kom hem nyss 
Vad �r v�l en bal p� slottet... eller en valborgskryssning p� �stersj�n?
M�ste tacka Kenny (Mindshooter) och Peter (Vizay) f�r en f�rj�vligt sk�n valborg allts�! fr�n att ha hoppats p� topp sitta vid datorn eller tvn ensam hemma, till att spendera ett par f�rjv�ligt roliga timmar med er! 
det h�r f�r vi fan g�ra om tycker jag! sk�nare gubbs �r sv�rt � leta efter allts�
och tack �n en g�ng Kenny f�r att man fick sova �ver hos dig n�r pendelt�gen slutat g�! "heeelt lugnt" 
tycker det �r s� j�vla sk�nt n�r m�nniskor kan vara s� j**** �ppna!
f�r en att vilja ge tillbaka minst lika mkt!
tack 
hehe ja va ska man s�ga....ni e helt klockrena grabbar b�da tv� mind � dio 
va nog min b�sta valborg p� l�nge m�ste jag s�ga, inte haft s� kul sen jag vet inte vad...� trots att mina fingrar v�rker utav bara helvette s� vill jag poia mer idag 

m�ste ju tacka dig rikard f�r att du ringa � bad mig komma ocks�, annars hade jag ocks� f�tt en "rolig" hemmakv�ll...
btw. kenny om du f�r tr�ningspoisen tills picknicken s� ta g�rna med dom d�...ska jobba stenh�rt p� att f� fram pengarna tills dess...i v�rsta fall l�nar jag av mor min