TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Valborg for non-cruisers

Posted by impulze on Apr-28-2003 08:24:

Valborg for non-cruisers

vad h�nder under valborg f�r alla h�r i sthlm som inte ska p� kryssen? har inte h�rt ett skvatt om n�gonting.. skulle dragit p� kryssen om jag hade haft n�n att �ka med, vill inte betala s� mkt pengar f�r en egen hytt :P ingen festprisse som vet n�got om n� skoj som h�nder p� onsdag?

Posted by mindshooter on Apr-28-2003 08:56:

Valborg Eldens dag!
Jag ska elda elda och elda...weeeeee
bli n�n gathering med massa eldare vid n�n brasa...vilken har vi inte best�mt �n...men fett blir det

Posted by impulze on Apr-28-2003 12:22:

hehe nice :P jag vill dansa fan, �nskar jag var en poiare, verkar kul att kunna g�ra det snyggt :P f�r l�ra mig n�n g�ng.. det sm�lter ihop med intresset till musiken o dansen, sen att det ser bra ut och att man vet att folk uppskattar upptr�dandet �r nog en nice k�nsla

Posted by Glorie on Apr-28-2003 12:31:

Hello! Re: Valborg for non-cruisers

quote:
Originally posted by impulze
om jag hade haft n�n att �ka med

vet hure e, tro mig.. Ja ska festa H�RT.. Inte.. ska flytta mellan den 30 april � 1 maj.. sen m�ste man ju pyssla i nya l�genheten.. hela andra maj � tredje maj! Kul! ja e en pysselmaja

Posted by impulze on Apr-28-2003 13:04:

Re: Re: Valborg for non-cruisers

quote:
Originally posted by Glorie
vet hure e, tro mig.. Ja ska festa H�RT.. Inte.. ska flytta mellan den 30 april � 1 maj.. sen m�ste man ju pyssla i nya l�genheten.. hela andra maj � tredje maj! Kul! ja e en pysselmaja

okej.. nu tycker jag inte lika synd om mig sj�lv l�ngre :P.. well well.. vi f�r se vad stadens (j�ttem�nga bra klubbar) har att erbjuda, skulle vara kul att se efter hur det �r p� den h�r nya, vars namn jag inte kommer ih�g.. men vid medborgarplatsen vid folkbadet, om det �r nice d�r.. n�n som vet?

Posted by Glorie on Apr-28-2003 13:10:

hoho, vare inte du som skulle �ka � se Tiesto's FLERA-timmars set i Holland...1o maj!! ?? ja tycker inte synd om dig

Posted by ScuL on Apr-28-2003 13:19:

kan n�n f�rklara vad Valborg betyder?

Posted by Aendy on Apr-28-2003 15:08:

Re: Valborg for non-cruisers

quote:
Originally posted by impulze
vad h�nder under valborg f�r alla h�r i sthlm som inte ska p� kryssen?

Festa med sjuksk�terskor p� KI!

Posted by biznology on Apr-28-2003 17:42:

en flask whisky
en flask rom
tv� flaskor champagne
sex burkar Sofiero (eww, men billig)
sex burkar Bellmans (6% och smakrike)
ett burk Kung (nasty!)
en knullar amerikan i Uppsala

one camera for priceless memories i will forget|

Posted by dj_hysterix on Apr-28-2003 18:12:

quote:
Originally posted by mindshooter
Valborg Eldens dag!
Jag ska elda elda och elda...weeeeee
bli n�n gathering med massa eldare vid n�n brasa...vilken har vi inte best�mt �n...men fett blir det

...hojta till n�r du best�mt dig !

Posted by impulze on Apr-28-2003 20:32:

quote:
Originally posted by Aendy

hehe, jag har h�rt att dom p� KI �r riktiga festprissar

Posted by Mirv0 on Apr-28-2003 21:56:

Valborg = fjortis-fylla

Posted by zamson on Apr-29-2003 11:21:

ah l�tt

Posted by Rikard on Apr-29-2003 21:17:

allla j�vla planer man haft inf�r imorron helt j�vla f�rst�rda.. nej fan.. jag s�tter mig framf�r tv:n d�

Posted by zamson on Apr-29-2003 21:25:

quote:
Originally posted by Dioxys
allla j�vla planer man haft inf�r imorron helt j�vla f�rst�rda.. nej fan.. jag s�tter mig framf�r tv:n d�

funderade ocks� p� d e ett tag men jag skulle nog k�nna mig lite ensam s� jag bj�d �ver alla mina v�nner till mig ist�llet...sitta o dricka n�gra b�rs o lyssna p� musik - inte helt fel

Posted by Rikard on Apr-29-2003 21:39:

quote:
Originally posted by zamson
funderade ocks� p� d e ett tag men jag skulle nog k�nna mig lite ensam s� jag bj�d �ver alla mina v�nner till mig ist�llet...sitta o dricka n�gra b�rs o lyssna p� musik - inte helt fel

precis det jag t�nkte g�ra, men jag k�nenr mig lite sviken minst sagt :/

Posted by mindshooter on Apr-30-2003 07:29:

du fick v�l mitt SMS richard?
Du �r hemskt v�lkommen...

Posted by Rikard on Apr-30-2003 11:15:

tack som fan mannen
s�g precis att du messat!

Posted by lonne on Apr-30-2003 12:12:

quote:
Originally posted by Aendy

Haha, hoppas du f�r kul. Sj�lv ska man festa med ett g�ng servitriser...sedan ut p� krogen.

Posted by dj_hysterix on Apr-30-2003 22:45:

kom hem nyss

Posted by Aendy on May-01-2003 01:36:

Vad �r v�l en bal p� slottet... eller en valborgskryssning p� �stersj�n?

Posted by Rikard on May-01-2003 10:56:

M�ste tacka Kenny (Mindshooter) och Peter (Vizay) f�r en f�rj�vligt sk�n valborg allts�! fr�n att ha hoppats p� topp sitta vid datorn eller tvn ensam hemma, till att spendera ett par f�rjv�ligt roliga timmar med er!

det h�r f�r vi fan g�ra om tycker jag! sk�nare gubbs �r sv�rt � leta efter allts�

och tack �n en g�ng Kenny f�r att man fick sova �ver hos dig n�r pendelt�gen slutat g�! "heeelt lugnt"
tycker det �r s� j�vla sk�nt n�r m�nniskor kan vara s� j**** �ppna!
f�r en att vilja ge tillbaka minst lika mkt!

tack

Posted by Vizay on May-01-2003 15:32:

hehe ja va ska man s�ga....ni e helt klockrena grabbar b�da tv� mind � dio

va nog min b�sta valborg p� l�nge m�ste jag s�ga, inte haft s� kul sen jag vet inte vad...� trots att mina fingrar v�rker utav bara helvette s� vill jag poia mer idag

m�ste ju tacka dig rikard f�r att du ringa � bad mig komma ocks�, annars hade jag ocks� f�tt en "rolig" hemmakv�ll...

btw. kenny om du f�r tr�ningspoisen tills picknicken s� ta g�rna med dom d�...ska jobba stenh�rt p� att f� fram pengarna tills dess...i v�rsta fall l�nar jag av mor min