TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- יוצרים ב REASON,FRUITY , וכ'ו


Posted by DJentlman on Apr-28-2003 14:27:

יוצרים ב REASON,FRUITY , וכ'ו

האמת שדי נשבר לי כי אני חבר באיזה 4 פורומים
אבל זה ההההמקום בשביל תוכנות מוזיקה וכאלה
מלא מלא טיפים ועזרה יש שם אחלה אנשים :
http://www.liquid-audio.tk/


Posted by Sniper on Apr-28-2003 15:47:

תודה אחי אני יבדוק שם תעניין


Posted by Flotser on Apr-28-2003 15:55:

אה נכנסתי זה בעצם ה
samplecity.net
זה אחד מהפורום מפעיל את זה
trancemasterUK
נראה לי

לא יודע פעם נכנסתי לשמה והורדתי כמה סאמפלים אבל לא ממש היה לי כוח לחזור
אבל אני יודע זה קהילה ענקית, זה באמת כדאי להכנס לקרוא



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.