TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- OBS!! Sista-minuten biljetter släppta till KRYSSEN IMORGON
OBS!! Sista-minuten biljetter släppta till KRYSSEN IMORGON
Mondaybar meddelade just att de har ett antal biljetter som de släpper till asbra pris!!
JAG VET ATT DET REDAN FINNS EN THREAD OM KRYSSEN, MEN DETTA FÅR INTE MISSAS AV DE SOM TRODDE DET VAR FULLBOKAT REDAN! 
Från deras mail:
Hej!
Så här dan innan kryssningen så sänker vi priserna med hälften på de absolut sista hytterna. Drygt 2600 personer är redan inbokade så det kommer att bli ett helt sanslöst ös!
Prisexempel (i mån av tillgång):
C-hytt (4 pers): 350kr/hyttplats
B-hytt (4 pers): 400kr/hyttplats
A-hytt (4 pers): 450kr/hyttplats
Silja Class (2 pers): 1300/hyttplats
Commodore-svit (2 pers): 2000/hyttplats
Dessa prisexempel bygger på att hytten är full. Blir ni färre personer får man splitta på kostnaden för den tomma platsen/platserna. Det finns även specialpriser på 2- och 3-bäddshytter. Tala med Silja Lines bokning.
Silja Lines bokning: 08-22 21 40
Kod för sista-minutenpris: XBAR
För alla er som ska åka och vill ladda lite extra har jag lagt upp ett liveset (som säkert vissa redan har) där Corsten spelar 2002:s fetaste trancelåtar (Ferry_Corsten_-_Retrospective_2002_mix_-01-01-03).
Tanka här (högerklicka)
Vassegoa att tanka gott, vi ses på kryssen!!
strö salt i såren du bara 
Vi i våran hytt har en plats över...
En kille som är polare till min kompis hoppade av i sista stund för hans flickvän inte ville att han åkte.... hon trodde detta var en vanlig kryssning typ MEN DET ÄR DET INTE !!!!
Vad krävs av dig om du ska hänga med
925 bagisar och att du är schyst
Dom andra som ska med mig vill helst inte ha värsta främlingen dock
usch...Matt Hardwick...
jag måste stänna hem i Uppsala. mmm drunkeness|
man blev ju galet sugen .... men e man bara 18 så är man
BUHU
en bekant till mig som ville me ringde till Silja... å ville beställa biljetter.. men de ockerfolket skulle ha 1700 för en hyttplats.. de kan inte ha varit direkt upplysta i den kund"tjänsten" 
steve, varför skulle han inte få åka ändå? liksom? vad var hon rädd för? att det var för länge han va borta???
biz, ahaaaa... det e i uppsala du huserar 
aaa man blir ju aaldrig toksugen på att ändra sig igen å åter bestämma sig för å åka..men imorrn lixom.. d e ju snart
crap oxå får fira valborg på nått hak i örebro å lyssna på bubbles å A-teens
have anice trip