TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Dj Jens - Loops and Things (Marco V remix)?
Dj Jens - Loops and Things (Marco V remix)?o
Op Shockers schijnt Marco V een remix van Jens - Loops and Things te hebben gedraaid. Waarschijnlijk een Marco V remix.. Weet er iemand hier meer van??
vlgens mij heeft hij het al vaer gespeeld dacht zoiets te lezen op mracov.nl maar ben nu niet helemaal helder
Re: Dj Jens - Loops and Things (Marco V remix)?o
| quote: |
| Originally posted by Flipper01 Op Shockers schijnt Marco V een remix van Jens - Loops and Things te hebben gedraaid. |
Re: Re: Dj Jens - Loops and Things (Marco V remix)?o
| Originally posted by eieregooie Vanavond ook |
)
afgelopen vrijdag draaide hij hem hier ook, helemaal los, hhah echt toppie nummertje
op zn cdr stond btw, marco v vs jens - loop & things, dus ut zal wel eeen rework zijn die nooit uitkomt
| Originally posted by DJ_Siesta afgelopen vrijdag draaide hij hem hier ook, helemaal los, hhah echt toppie nummertje op zn cdr stond btw, marco v vs jens - loop & things, dus ut zal wel eeen rework zijn die nooit uitkomt |
| Originally posted by Three 'O Three waar baseer je dit op? kom dan met harde bewijzen voordat je dit soort ludieke acties in de rondte strooit Tijs. |
oja oja oja oja oja?? hoe dan?
| Originally posted by Three 'O Three oja oja oja oja oja?? hoe dan? |
| Originally posted by DJ_Siesta kwam ik nog vragen of dit een van zn projectjes was die nooit gereleased zou worden, hij zei ja klopt, |
| Originally posted by DJ_Siesta dus ut zal wel eeen rework zijn die nooit uitkomt |
| Originally posted by DJ_Siesta afgelopen vrijdag draaide hij hem hier ook, helemaal los, hhah echt toppie nummertje op zn cdr stond btw, marco v vs jens - loop & things, dus ut zal wel eeen rework zijn die nooit uitkomt |
| Originally posted by tango Goed nieuws dan, want hij wordt WEL uitgebracht. |
| Originally posted by tango Goed nieuws dan, want hij wordt WEL uitgebracht. Inderdaad onder de naam Jens VS Marco V, maar de exacte naam van het nummer is nog niet bekent. No date set yet....... (props to disney for the info) grtz, TNG |
| Originally posted by DJ_Siesta lache, vrijdag zeidie nog van niet, maja kan me zelf ook vergist hebz0rre |
| Originally posted by tijs08 dus hiermee bedoel je dat het hele '�k-heb-het-aan-hem-gevraag-en-kreeg-antwoord-van-Marco-V' verhaal dus op leugens is gebaseerd? nou ik denk dat je na deze constatering nul op rekest krijgt bij eventuele andere 'mensen' op dit forum, en dat je hier een groot gedeelte van je geloofwaardigheid hebt verspeeld, zonde hoor. Ik noem verder geen namen, zo netjes ben ik dan ook weer wel. Verloochen jezelf dus niet baby daar kom je echt niet verder mee in het leven joh! blijf dus gewoon jezelf en eerlijkheid is hier dan ook het sleutelwoord baby! Laat dit een wijze les voor je zijn! en LET OP het is niet bedoelt als kritiek nochthans om jou met de vloer gelijk te maken, ik laat met dit verhaal enkel en alleen dan ook eens goed en duidelijk je ware aardje aan de oppervlakte komen, schorriemorrie! Gelukkig ben je nog zo jong, so now is the time to change baby! hurry up/down!?! |
.Btw ik hoef me echt niet te verandere hoor, ik blijf mezelf zoals jij zegt
. quablijkelijk ben ik een leugenaar
. Ik zou een leugenaar zijn om te zegge dat jij niet een trieste doos was. oja ik moest mezelf blijve

goh ik was mijzelf niet bewust van mijn competenties in het moelijke taalgebruik! maar ach, dat komt met de jaren he.
wat jij allemaal pruttelt en blaat slaat echt op, ja slaat op "poep". Oja ik weet ook wel dat je 3'0'3 bent hoor. |
| Originally posted by tango Goed nieuws dan, want hij wordt WEL uitgebracht. Inderdaad onder de naam Jens VS Marco V, maar de exacte naam van het nummer is nog niet bekent. No date set yet....... (props to disney for the info) grtz, TNG |
| Originally posted by Cosmic Guy Beter, dit nummer vind ik een van zn betere remixen. |
ik heb liever dat ie Clocks uitbrengt, maar dat gaat helaas niet gebeuren net als Picotto's remix van clocks