TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Eftesnack :: Monday Bar Kryssen
Pages (2): [1] 2 »
Eftesnack :: Monday Bar Kryssen
Just hemkommen fr�n kryssen och jag kan inte fatta att det redan �r �ver
!!!!!!! JAG HAR HAFT S� SATANS KUL !!!!!!!
M�ste n�mna att jag har supit med Ferry Corsten... har nog inte tr�ffat en mer jordn�ra DJ f�rr...
Nu orkar inte jag skriva mer men r�kna med en film v�ldigt snart som sj�lvklart hamnar p�
http://www.liquidsunset.org
LOVE =) / STEVE ME LOIDEN
Jag vet att jag redan skrivit en post om detta men bilder fr�n kryssningen finns p� den ovan n�mnda sidan =)
era as s�ger jag bara...har f�tt h�ra att corsten lirade fett sjysst! n�gra av mina favvisar t.om...usch...h�lsade du whiterussian fr�n mig f�rresten? k�nde p� mig att du skulle gl�mma det
kul att ni hade det bra
next stop:midway!!!
snackade precis me min brorsa som va p� kryssningen me reveal...
ska ha varit skitbra st�mning o s�nt d�r.. irriterande at man e f�r liten..
hade velat va d�r... tydligen s� hade Reveal osso snackat me Ferry Corsten..
jaja.. ska nog osso till midway..
r�ja d�r 
Japp! Godk�nt + moms.. B�st var Corsten! s� r�tt musik! ett litet minus f�r sprinkler "olyckan" p� d�ck 2 som fick v�r hytt att likna ett hav. I �vrigt en riktig guld resa. Nu beh�ver jag vila...
-Treo-
beyer var absolutt best
s� tobias von hofsten
god damn
techno > alt!
greets
/dritafull vermi
TOK!
F�rsta kv�llen var bra, men blev som en "vanlig" fest i skuggan p� Ferry Corsten's spelning. Fy i fanskapet va fett de va.
m�ste fixa en tracklist!!
En l�t som folket blev alldeles tokiga till kom efter Ferry hade k�rt 3 riktigt tunga progressiva l�tar i rad...sen br�t helvetet loss och han formade ett hj�rta med h�nderna mot publiken....n�n som kommer ih�g?
tror kanske jag f�tt klarthet i vilken l�t jag e ute efter, lyssnar p� hans Washington set o tror fan de e System F - Spaceman ...de sjungs om love och Ferry gjorde ju ett hj�rta under l�tens g�ng...true true
*snyft* *snyft*
ville ocks� ha �kt med :/
aja, min tur kommer la f�rhoppningsviss n�n g�ng om det nu forts�tter 
| quote: |
| Originally posted by mindshooter h�lsade du whiterussian fr�n mig f�rresten? k�nde p� mig att du skulle gl�mma det ![]() |

n� k�rde han den?? fyfan... hade d�tt
J�pp, Carte Blanche var kv�llens h�jdpunkt tror jag, �ven om Solarcoaster och Punk var ruggigt trevliga att h�ra ox�. samt Silence(tieste rmx) i stardust f�rsta kv�llen. Dansade till en Chicane l�t ox� i n�t l�ge vill jag minnas.
S�g f�rresten en kul grej p� promenade floor under Corsten's set. En tjej och en kille h�nglar grovt mitt bland folk, kl�mmer �verallt p� varandra (mest han som kl�mmer dock), mitt i allt kn�ar hon honom i skrevet och sl�r honom i magen allt vad hon orkar s� han n�stan deckar! Fan vad jag garvade!
sen snackar dom lite och forts�tter h�ngla..
mycket underligt bet�ende..
-Treo-
Ett nytt ord som �r myntat �r "ultramax", och jag t�nkte skriva om n�r jag upplevde ett s�nt 
Ferry Corstens set var ortoligt bra, och man var s� in�t helvete p� G, inte minst eftersom jag o Steve hade st�tt och snackat och supit med Ferry Corsten och Kid Viscious
i �ver en timme, �nda tills de beh�ve g�, Ferry hade ju ett set att spela 
Jag var som sagt _j�vligt_ p� G! Ett underbart set. S� h�r jag... Veracocha - Carte Blanche...
�r inte tillr�ckligt f�r att beskriva k�nslan. Skriker "detta �r s� j����vla bra" det h�gsta jag orkar, och sen j�vlar... det var som att l�gga i en v�xel som jag inte trodde fanns...
Normalt s�tt �r det inget m�rkv�rdigt att folk sl�pper loss som fan och dansar p� trance-tillst�llningar, men under detta avsnitt av setet stannar till och med trancefolket upp och kollar p� oss
P� ett positivt s�tt allts� 
Sipo aka mr Bitch beskrev mitt leende som att "det b�rjade p� golvet, och gick �nda upp till taket"
Han sa �ven att jag dansade sjukt bra, vilket ju �r skoj 
Sj�lv minns jag engentligen bara att jag skrek att det var s� bra, och sen en otroligt positiv k�nsla, energi ut�ver det vanliga... Att folket kollade, att jag dansade bra, att jag var glad etc �r bara s�dant som folk har sagt till mig 
Fortfarande idag, tv� dagar efter detta, s� blir jag fylld av gl�dje bara jag t�nker tillbaka p� det... och n�r man snackar om det med dom som var d�r, s� h�ller dom med
S� j���vla bra!
T�nkte bara visa ett kort fr�n kryssningen p� fyra bra v�nner som senare rokka p� mainfloor
Steve, Ferry Corsten, Kid Viscious, Reveal

Bara f�r att jag k�nner f�r att s�ga det igen..
FYFAN VAD FUCKING AWESOME KRYSSNINGEN VAR!
Jag vill tillbaks...allt k�nns s� tr�kigt nu...s� trivialt och on�digt...
| Originally posted by WhiteRussian Bara f�r att jag k�nner f�r att s�ga det igen.. FYFAN VAD FUCKING AWESOME KRYSSNINGEN VAR! Jag vill tillbaks...allt k�nns s� tr�kigt nu...s� trivialt och on�digt... |
SIPO's back in town
Tjo!
Nu �r man tillbaka i malm� efter hemresan fr�n stockholm, vi sov �ver hos steve efter kryssen.
Precis kollat in de 600!! bilderna som jag och polarna tog under denna fantastiska kryssning... ska sorteras lite, sen sl�pps de =)
Re: SIPO's back in town
| Originally posted by sipowitz Tjo! Nu �r man tillbaka i malm� efter hemresan fr�n stockholm, vi sov �ver hos steve efter kryssen. Precis kollat in de 600!! bilderna som jag och polarna tog under denna fantastiska kryssning... ska sorteras lite, sen sl�pps de =) |
Hva med J00f og Matt Hardwick?Spilte de bra?
| Originally posted by Sand Leaper Hva med J00f og Matt Hardwick?Spilte de bra? |
N�n som har n�gon aning om det var n�n n�tradio eller pryl som s�nde Ferry's spelning? Skulle fan �ta r�bark f�r att f� ha den spelningen!
Lite v�l mycket "pushar" f�r Ferry tycker jag...Tycker att han var bra men lite grann f�r "Cheezy". N�, Fleming var klart b�ttre. K�rde ju ett par Grymma l�tar. Bl a nya MIKE singeln "Turn The Lights Out"
gissa om man r�jde till den. Snackade �ven med John lite snabbt efter�t och han var mycket n�jd med hur publiken varit i Sverige p� b�ten samt Trance Nation. Fick �ven en kort p� mig och fleming.
http://www.berentsen.nu/siljatrance/index4.htm
GRYM KRYSS. inst�mmer i allt ovan (utom att jag s�p m super-DJ's
)...det gjorde jag inte. mitt enda personliga minus var att jag belv f�r tr�tt kv�ll 2 (*snyft* - varf�r blir man s� tr�tt ibland precis n�r man INTE vill?).
STORT MINUS var en ibland lite muckig/psyko st�mning: jag h�rde efter�t att tv� killar misshandlat en tjej natt 2, sen stod polisen och v�ntade vid landstigningen - ngn som vet om de tog dem??
jag hoppas verkligen de tar de d�r j�vla djuren som hoppat p� och misshandlat EN TJEJ!! illa nog m br�k killar emellan....
ass� FYYY FAAAN - kan inte folk bete sig som m�nniskor??!! g�r mig helt matt!!
| Originally posted by morakickers STORT MINUS var en ibland lite muckig/psyko st�mning: jag h�rde efter�t att tv� killar misshandlat en tjej natt 2, sen stod polisen och v�ntade vid landstigningen - ngn som vet om de tog dem?? jag hoppas verkligen de tar de d�r j�vla djuren som hoppat p� och misshandlat EN TJEJ!! illa nog m br�k killar emellan.... |
hade tv� stora "slagskador", en p� vardera kinden, s�g inte vackert ut... hoppas verkligen att de fick fast dem!
Hur var f�rdelningen killar/tjejer? Var den typ 80/20 som vanligt eller?