TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Sensation-theme
Pages (2): [1] 2 »
Sensation-theme
Je kan hem hier een stukje luisteren.
Klinkt wel apart vind ik, iemand enig wie/wat/wanneer?
Beetje oud nieuws, op ID-T Radio hoor je deze mentos reclame ook.
Ik kan er niet veel over zeggen, moet eerst meer horen
op tv zit ie ook onder die reclame
wat k dr van vind? ik vind dr niets van
robin
Die zit idd ook in die reclame.. ben benieuwd
Ik heb gehoord dat Rank 1 hem geproduceerd heeft
Zo klinkt het in ieder geval wel ja.. 
| quote: |
| Originally posted by -=Freezel=- Ik heb gehoord dat Rank 1 hem geproduceerd heeft |
kvin die stringetjes wel leuk gevonden, maja t lijkt weer zoveel op de theme van andere jaren
tralalalalal rank 1 roelz trlalalalaa
Die mentos site kende ik al, ik vreet me toch al scheef aan die dingen.
Tsja, dan kan ik net zo goed proberen die kaarten te winnen...
zo niet, geef ik m'n geld een nuttige bestemming (die moet ik onthouden)
Wat de theme betreft ben ik het met Biohazard eens, eerst wat meer horen...
grtz
net gehoord bij ASOT en ik vind hem wel aardig iig beter dan die van vorig jaar. hij deed mij een beetje denken aan de orange theme.
Johan Gielen opende z'n set op Qontact hiermee. Is best een aardig plaatje. Beter dan vorig jaar in ieder geval. Rank 1 heeft hem trouwens inderdaad geproduceerd.
net gemist 
| Originally posted by mantisnl net gemist |
| Originally posted by Djeebie Johan Gielen opende z'n set op Qontact hiermee. Is best een aardig plaatje. Beter dan vorig jaar in ieder geval. Rank 1 heeft hem trouwens inderdaad geproduceerd. |
Mja beetje matig
ik vond em zeer matig, klonk voor geen meter
Op qontact vond ik em zeker lekker klinken, weet zeker dat ie zwaar tegenvalt als ik em nu nog een keer hoor
| Originally posted by Dj Lex Mja beetje matig |
| Originally posted by !_PeTrUs_! Vind ik ook. Er zit weinig diepgang in die tune. |
| Originally posted by kreischer2000 net gehoord bij ASOT en ik vind hem wel aardig iig beter dan die van vorig jaar. hij deed mij een beetje denken aan de orange theme. |

deze track lijkt zeker op The Orange Theme remix van hun... good old times
alleen staan ze niet in de line-up zal ie wel bij iedere aankondiging 3x gedraaid worden
Na em nog een keer geluisterd te hebben moet ik zeggen dat ik het zeker geen slecht nummertje vind, ook geen topper. Wel een goede track voor de Sensation theme denkik! 
hele goede plaat naar mijn mening, ondanks het feit dat hij enige overeenkomsten vertoont met "The Orange Theme", gewoon heel goed geproduceerd door Rank 1.
(de eerste de beste die het aandurft om te zeggen dat ik dit alleen zeg omdat het een plaat van Rank 1 is ram ik vriendelijk al zn tanden uit de bek, dank u
)
| Originally posted by DJ_Massive hele goede plaat naar mijn mening, ondanks het feit dat hij enige overeenkomsten vertoont met "The Orange Theme", gewoon heel goed geproduceerd door Rank 1. (de eerste de beste die het aandurft om te zeggen dat ik dit alleen zeg omdat het een plaat van Rank 1 is ram ik vriendelijk al zn tanden uit de bek, dank u ) |