TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- אתם מכירים את ההרגשה שאתם מתחילים למקסס
Pages (4): [1] 2 3 4 »


Posted by MASTERsplinter on May-02-2003 10:16:

אתם מכירים את ההרגשה שאתם מתחילים למקסס

והכל נופל פונקט כמו שצריך
פשוט יוצא מיקס מדהים
זרימה היסטרית
כוח אלוהי מנווט את המיקס דרך הידיים שלכם?
אז אתמול היה לי כזה
ואפילו הקלטתי אותו
סט של פסיי
מחפש שרת להעלות אליו כדי שכולכם תוכלו לשמוע
70 דקות של פסיי במיקס משובח


Posted by Black-Dragon on May-02-2003 10:30:

תן טראקליסט אחי..


Posted by Flotser on May-02-2003 10:45:

כן אחי תביא טקראקליסט


ואני רוצה לשמוע


Posted by Vortex_SA on May-02-2003 10:54:

מכיר את ההרגשה... אבל בפסיי אם לאמר את האמת הרבה יותר קל להעביר מיקס חלק מאשר בסגנונות אחרים, בפסיי כל הסאונד נקי, הקיק גבוהה וכל הטראקים מדיסקים והכל מדויק... בכל מקרה תעלה, נשמע נגיב...


Posted by DjChook on May-02-2003 10:56:

Check PM


Posted by -CosmicFire- on May-02-2003 11:36:

quote:
Originally posted by Vortex_SA
מכיר את ההרגשה... אבל בפסיי אם לאמר את האמת הרבה יותר קל להעביר מיקס חלק מאשר בסגנונות אחרים, בפסיי כל הסאונד נקי, הקיק גבוהה וכל הטראקים מדיסקים והכל מדויק... בכל מקרה תעלה, נשמע נגיב...


indeed ;]
upload and give a track list


Posted by Scorchio on May-02-2003 11:38:

האמת שאני מכיר תהרגשה כן
יש לי שלוש סטים מוקלטים כאלה שכל מיקס שנגעתי בו פשוט יצא אדיר
תשאלו את אלונה


Posted by Flotser on May-02-2003 12:46:

אה ואחי שלחתי לך פיאם עם האייסיקו שלי,
..אז שביקשת
ולא חזרת אלי



Posted by Rising on May-02-2003 15:21:

מוזה


Posted by Tarantula on May-02-2003 15:25:

quote:
Originally posted by Scorchio
האמת שאני מכיר תהרגשה כן
יש לי שלוש סטים מוקלטים כאלה שכל מיקס שנגעתי בו פשוט יצא אדיר
תשאלו את אלונה


פויה עליך
אין לך מילה אתה, הבטחת לעשות עוד אחד
ואיפה זה?!
באסה איתך!@#

.....


סט של פסיי??!@
תעלה את זה , אבל מהר מהר מהר!@$!


Posted by Scorchio on May-02-2003 16:36:

עד סופשבוע הבא יש סט מוכן
מילה שלי


Posted by DjChook on May-02-2003 16:42:

להעלות דברים לפנות אלי
כמו סנג'ר טוב


Posted by GLoBaL-MUZiK on May-02-2003 17:08:

Satan (eek!)

ת'אמת שאני לא מכיר את ההרגשה הזאת כי לצערי כל מיקסר שאני נגע בו אני מצליח איכשהו להרוס אותו

where is my muze???


Posted by MASTERsplinter on May-02-2003 17:13:

quote:
Originally posted by Flotser
אה ואחי שלחתי לך פיאם עם האייסיקו שלי,
..אז שביקשת
ולא חזרת אלי



ממש סילחה על העניין הזה
היו לי כל מיני בעיות
בכל אופן
תודה!

אני מסכים שיותר קל למקסס פסיי אבל לעשות את זה טוב זה לא פיקניק

בכל אופן אני מעלה את זה עכשיו
נקווה שבערב תשמעו

יש אנרליס אחד שאני לא יכול לתת את השם שלו
tracklist:
Infected Mushroom - Opagiffa Night
Panick - The Punisher
Spectrum - Im Real (GMS Rmx)
Pixel & Sub6 - One Shot
1200 Mic's - Hashish
psysex - survival kit
COSMA AND OMC - Keep your mind
GMS - juice by gms
unrealeased
DUAL HEAD AND W. MACHINES - Which one
Panick - Time Flash

69 minutes of trance


Posted by GLoBaL-MUZiK on May-02-2003 17:16:

quote:
Originally posted by MASTERsplinter
ממש סילחה על העניין הזה
היו לי כל מיני בעיות
בכל אופן
תודה!

אני מסכים שיותר קל למקסס פסיי אבל לעשות את זה טוב זה לא פיקניק

בכל אופן אני מעלה את זה עכשיו
נקווה שבערב תשמעו

יש אנרליס אחד שאני לא יכול לתת את השם שלו
tracklist:
Infected Mushroom - Opagiffa Night
Panick - The Punisher
Spectrum - Im Real (GMS Rmx)
Pixel & Sub6 - One Shot
1200 Mic's - Hashish
psysex - survival kit
COSMA AND OMC - Keep your mind
GMS - juice by gms
unrealeased
DUAL HEAD AND W. MACHINES - Which one
Panick - Time Flash

69 minutes of trance


ממממממ יאמי נשמע מדהים אחי, אתה מעלה לאינשהו??? אני ישמח להטריד את השכנים שלי בקצת פסאיי


Posted by Flotser on May-02-2003 17:23:

אחלה טראקליסט בן אדם


Posted by MASTERsplinter on May-02-2003 17:25:

quote:
Originally posted by GLoBaL-MUZiK
ממממממ יאמי נשמע מדהים אחי, אתה מעלה לאינשהו??? אני ישמח להטריד את השכנים שלי בקצת פסאיי


מעלה לצ'וק
יקח לזה איזה שלוש שעות לא יודע למה
אולי בגלל שאני מוריד בטירוף עכשיו

והגעתי למסקנה שהשכנים שלי אוהבים פסיי
כי אחרת אני לא יכול להסביר שאין תלונות שאני ממקסס בחמש לפנות בוקר בפול ווליום מהמערכת שלי
והיא פאקינג חזקה.


Posted by MASTERsplinter on May-02-2003 17:27:

quote:
Originally posted by Flotser
אחלה טראקליסט בן אדם

תודה..


Posted by Sniper on May-02-2003 18:17:

וואיי וואי אחי נישמע סט בן זונהההה
נקווה שגם המיקסים:]

אני מחכה ללינק להוריד הרבה זמן לא שמעתי סט פסיי טוב חוץ מהאחרון של אליין פרוגקט וראגה ראם


Posted by MASTERsplinter on May-02-2003 19:07:

quote:
Originally posted by Sniper
וואיי וואי אחי נישמע סט בן זונהההה
נקווה שגם המיקסים:]

אני מחכה ללינק להוריד הרבה זמן לא שמעתי סט פסיי טוב חוץ מהאחרון של אליין פרוגקט וראגה ראם


אז אתה תכיר חלק מהטראקים..
ונכון לעכשיו (22:30) זה עלה לשרת של צ'וק
ולינק אני לא יכול לתת.


Posted by DjChook on May-02-2003 19:42:

מי שרוצה שיפנה אלי לקבלת הלינק


Posted by MASTERsplinter on May-02-2003 20:58:

נו מישהו שמע כבר?


Posted by DjChook on May-03-2003 01:21:

אחי עשית מה שאמרתי ?

כי לפי דעתי העלת קובץ דפוק

ואף אחד לא פנה אלי בבקשה לכתובת אז ככה שאני מניח שאף אחד לא שמע...

אבל כמו שאמרתי, לדעתי זה דפוק, מישהו מוזמן לבדוק גם
(שיפנה אלי ואז)

ופשוט נראה...


Posted by MASTERsplinter on May-03-2003 01:35:

quote:
Originally posted by DjChook
אחי עשית מה שאמרתי ?

כי לפי דעתי העלת קובץ דפוק

ואף אחד לא פנה אלי בבקשה לכתובת אז ככה שאני מניח שאף אחד לא שמע...

אבל כמו שאמרתי, לדעתי זה דפוק, מישהו מוזמן לבדוק גם
(שיפנה אלי ואז)

ופשוט נראה...



אחי עשיתי מה שאמרת
והקובץ שהורדתי הוא נשמע מצוין
לא מבין מה הבעיה.


Posted by Black-Dragon on May-03-2003 01:47:

אני רואה שיש מתחרים בפסאי
פעם שעברה רק אני העלתי סטים

יפה יפה אנחנו מתקדמים בפורום הזה
צח ממתי אתה מנגן פסאי אינעל העולם?@?$!?%$!?%

אני מקווה שבזמן הלא רחוק אני יעשה איזה סט של פסאי משובח


Pages (4): [1] 2 3 4 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.