TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- אתם מכירים את ההרגשה שאתם מתחילים למקסס
Pages (4): [1] 2 3 4 »
אתם מכירים את ההרגשה שאתם מתחילים למקסס
והכל נופל פונקט כמו שצריך
פשוט יוצא מיקס מדהים
זרימה היסטרית
כוח אלוהי מנווט את המיקס דרך הידיים שלכם?
אז אתמול היה לי כזה
ואפילו הקלטתי אותו
סט של פסיי
מחפש שרת להעלות אליו כדי שכולכם תוכלו לשמוע
70 דקות של פסיי במיקס משובח
תן טראקליסט אחי..

כן אחי תביא טקראקליסט
ואני רוצה לשמוע

מכיר את ההרגשה... אבל בפסיי אם לאמר את האמת הרבה יותר קל להעביר מיקס חלק מאשר בסגנונות אחרים, בפסיי כל הסאונד נקי, הקיק גבוהה וכל הטראקים מדיסקים והכל מדויק... בכל מקרה תעלה, נשמע נגיב...
Check PM
| quote: |
| Originally posted by Vortex_SA מכיר את ההרגשה... אבל בפסיי אם לאמר את האמת הרבה יותר קל להעביר מיקס חלק מאשר בסגנונות אחרים, בפסיי כל הסאונד נקי, הקיק גבוהה וכל הטראקים מדיסקים והכל מדויק... בכל מקרה תעלה, נשמע נגיב... |
האמת שאני מכיר תהרגשה כן
יש לי שלוש סטים מוקלטים כאלה שכל מיקס שנגעתי בו פשוט יצא אדיר
תשאלו את אלונה

אה ואחי שלחתי לך פיאם עם האייסיקו שלי,
..אז שביקשת
ולא חזרת אלי

מוזה
| quote: |
| Originally posted by Scorchio האמת שאני מכיר תהרגשה כן יש לי שלוש סטים מוקלטים כאלה שכל מיקס שנגעתי בו פשוט יצא אדיר תשאלו את אלונה |

עד סופשבוע הבא יש סט מוכן
מילה שלי

להעלות דברים לפנות אלי
כמו סנג'ר טוב
ת'אמת שאני לא מכיר את ההרגשה הזאת כי לצערי כל מיקסר שאני נגע בו אני מצליח איכשהו להרוס אותו
where is my muze???
| quote: |
| Originally posted by Flotser אה ואחי שלחתי לך פיאם עם האייסיקו שלי, ..אז שביקשת ולא חזרת אלי |
| quote: |
| Originally posted by MASTERsplinter ממש סילחה על העניין הזה היו לי כל מיני בעיות בכל אופן תודה! אני מסכים שיותר קל למקסס פסיי אבל לעשות את זה טוב זה לא פיקניק בכל אופן אני מעלה את זה עכשיו נקווה שבערב תשמעו יש אנרליס אחד שאני לא יכול לתת את השם שלו tracklist: Infected Mushroom - Opagiffa Night Panick - The Punisher Spectrum - Im Real (GMS Rmx) Pixel & Sub6 - One Shot 1200 Mic's - Hashish psysex - survival kit COSMA AND OMC - Keep your mind GMS - juice by gms unrealeased DUAL HEAD AND W. MACHINES - Which one Panick - Time Flash 69 minutes of trance |
אחלה טראקליסט בן אדם
| quote: |
| Originally posted by GLoBaL-MUZiK ממממממ יאמי נשמע מדהים אחי, אתה מעלה לאינשהו??? אני ישמח להטריד את השכנים שלי בקצת פסאיי |
| quote: |
| Originally posted by Flotser אחלה טראקליסט בן אדם |
וואיי וואי אחי נישמע סט בן זונהההה
נקווה שגם המיקסים:]
אני מחכה ללינק להוריד הרבה זמן לא שמעתי סט פסיי טוב חוץ מהאחרון של אליין פרוגקט וראגה ראם
| quote: |
| Originally posted by Sniper וואיי וואי אחי נישמע סט בן זונהההה נקווה שגם המיקסים:] אני מחכה ללינק להוריד הרבה זמן לא שמעתי סט פסיי טוב חוץ מהאחרון של אליין פרוגקט וראגה ראם |
מי שרוצה שיפנה אלי לקבלת הלינק
נו מישהו שמע כבר?
אחי עשית מה שאמרתי ?
כי לפי דעתי העלת קובץ דפוק
ואף אחד לא פנה אלי בבקשה לכתובת אז ככה שאני מניח שאף אחד לא שמע...
אבל כמו שאמרתי, לדעתי זה דפוק, מישהו מוזמן לבדוק גם
(שיפנה אלי ואז)
ופשוט נראה...
| quote: |
| Originally posted by DjChook אחי עשית מה שאמרתי ? כי לפי דעתי העלת קובץ דפוק ואף אחד לא פנה אלי בבקשה לכתובת אז ככה שאני מניח שאף אחד לא שמע... אבל כמו שאמרתי, לדעתי זה דפוק, מישהו מוזמן לבדוק גם (שיפנה אלי ואז) ופשוט נראה... |
אני רואה שיש מתחרים בפסאי 
פעם שעברה רק אני העלתי סטים
יפה יפה אנחנו מתקדמים בפורום הזה
צח ממתי אתה מנגן פסאי אינעל העולם?@?$!?%$!?%
אני מקווה שבזמן הלא רחוק אני יעשה איזה סט של פסאי משובח
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.