TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Delirium - After all (Satoshi Tommie remix´)
Delirium - After all (Satoshi Tommie remix´)
Jäääävlar vilken låt säger jag bara...har en rip från ett set...men fan...den mannen är juh grym....trodde bara han gjorde mörk progg-trance typ...det här är otroligt melodiskt....väldigt hög klass på den dock....smörnivån ligger på noll kan jag säga..helt sjukt bra...
Vocalsen är underbara och han har stoppat in riktigt vackra stråkar och piano oxå för den delen.... den har ett helt underbart flow som man inte tröttnar på.... denna kommer loopas en hel del av mig alltså.... 
Future Sound of London - Papuea New Guinea (Satoshi Tommiie Main Path)
helt sjukt bra remix på klassikern.
den där lilla japanen kan minsann :E
Som sagt, japanen är grym ! Checka Nubreed 006 som han mixat, en
av fjolårets bästa skivor imo.
hur många ggr ska ja behöva säga?? 
det ska VA
Delerium_-_After_All_(Fear_Forces_Planet_X_Remix)
eller
Delerium - After All (Svenson & Gielen Set Rip)
LÄTT de bästa remixerna
inge satoshi 
| quote: |
| Originally posted by Glorie hur många ggr ska ja behöva säga?? ![]() |
men Glorie lilla. på tiden att du öppnar öronen för annat än bara melodisk trallig musik :/
I vanliga fall tycker jag inte alls om Satoshi, men det var inga alls fel på den här remixen. Jag har hört bättre progressive, men en helt klart bra remix. Däremot är Svenson & Gielen remixen riktigt dålig. De lyckades göra en bra melodi, men resten är skrämmande.
det som förstör låten är sången. den är så jäkla värdelös.
typ får kväljningar. 
var är Sarah McLachlan när man behöver henne?
| quote: |
| Originally posted by RebeL9 det som förstör låten är sången. den är så jäkla värdelös. |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.