TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Delirium - After all (Satoshi Tommie remix´)


Posted by mindshooter on May-02-2003 15:16:

Drunk Delirium - After all (Satoshi Tommie remix´)

Jäääävlar vilken låt säger jag bara...har en rip från ett set...men fan...den mannen är juh grym....trodde bara han gjorde mörk progg-trance typ...det här är otroligt melodiskt....väldigt hög klass på den dock....smörnivån ligger på noll kan jag säga..helt sjukt bra...

Vocalsen är underbara och han har stoppat in riktigt vackra stråkar och piano oxå för den delen.... den har ett helt underbart flow som man inte tröttnar på.... denna kommer loopas en hel del av mig alltså....


Posted by RebeL9 on May-02-2003 15:18:

Future Sound of London - Papuea New Guinea (Satoshi Tommiie Main Path)
helt sjukt bra remix på klassikern.
den där lilla japanen kan minsann :E


Posted by lonne on May-03-2003 12:56:

Som sagt, japanen är grym ! Checka Nubreed 006 som han mixat, en
av fjolårets bästa skivor imo.


Posted by Glorie on May-05-2003 22:03:

hur många ggr ska ja behöva säga??

det ska VA

Delerium_-_After_All_(Fear_Forces_Planet_X_Remix)
eller

Delerium - After All (Svenson & Gielen Set Rip)

LÄTT de bästa remixerna inge satoshi


Posted by mindshooter on May-06-2003 21:08:

quote:
Originally posted by Glorie
hur många ggr ska ja behöva säga??


många gånger till kommer du va tvungen att säga det för att övertyga mig kan jag säga...dom kommer fan inte ens nära kvaliten på denna produktion


Posted by RebeL9 on May-06-2003 21:41:

men Glorie lilla. på tiden att du öppnar öronen för annat än bara melodisk trallig musik :/


Posted by Icarus on May-06-2003 22:13:

I vanliga fall tycker jag inte alls om Satoshi, men det var inga alls fel på den här remixen. Jag har hört bättre progressive, men en helt klart bra remix. Däremot är Svenson & Gielen remixen riktigt dålig. De lyckades göra en bra melodi, men resten är skrämmande.


Posted by RebeL9 on May-06-2003 22:15:

det som förstör låten är sången. den är så jäkla värdelös.
typ får kväljningar.
var är Sarah McLachlan när man behöver henne?


Posted by Icarus on May-06-2003 22:17:

quote:
Originally posted by RebeL9
det som förstör låten är sången. den är så jäkla värdelös.

Delar av sången är helt ok, men andra är dåliga precis som du sa.



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.