TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Eldsjäl, ett community för folk som sysslar med alternativkonst!
Eldsjäl, ett community för folk som sysslar med alternativkonst!
http:\\www.eldsjal.org
Nu är det äntligen färdigt. Jag och en snubbe till vid namn Christian har jobbat som as dom senaste veckorna och nu öppnar vi dörrarna till ett helt nytt community för folk som sysslar med alternativkonst i sverige.
Vad är alternativkonst då?
Det är allt från Poi, jonglering, långstav, till dans och frigörande kampsporter.
Vad är syftet?
Att samla ihop människor från landet runt och skapa ett nätverk av människor som sysslar med detta, träffas i grupper och träna.
Det är inte ett community vi skapat på skoj, idén kom för nästan precis ett år sen och det har legat på utveckling sen dess...
Det är oerhört seriöst och det ligger mängder med arbete bakom.
Jag står för design, html, och en hel del CSS-kodning på sidan..medans christian suttit och kodat alla funktioner i ASP...
Det är inte meningen att man ska bli medlem för att få tillgång till massa kul saker utan vi vill ha medlemmar som verkligen känner att dom vill vara en del av hela rörelsen! Därför behöver du t.ex inte vara medlem för att ta del av det stora bildgalleriet som vi tillsammans skapar..alla medlemmar kan ladda upp sina bilder i kategorier och rösta på andras bilder...sen kommer det givetvis toplistor och dylikt....för att titta behöver du inte vara medlem däremot för att kunna rösta.
Som medlem får du en egen presentation med bild och en massa fakta om dig själv samt vad du sysslar med. Sen har du din gästbok och möjligheter att knyta kontakter genom våran "bli vän med" funktion 
komma skall är ett länkarkiv och allmenacka, internmeddelanden och dagbok.
På sidan kommer finnas nyheter och dylikt om vad som händer i sverige. Möjligheterna är oändliga som det ser ut just nu, men vi vill ha mer folk på sidan..inte nödvändigtvis medlemmar men besökare. Få igån sidan och göra den aktiv 
sysslar ni med alternativkonst och vill träffa lita andra människor med samma intresse ska ni givetvis signa upp!
Mycket nöje\ Kenny 
ja fattar inte ens hur själva loggan ser ut.. men ja kanske e lite bakom flötet...
e det den bilden till vänster me ett litet e i? de var ju en fin sida.. me varma färger.. så som de ska va nu i maj
gillar spec. de fina teckensnittet ni anv er av längst upp där namnet står 
f.ö. pysslar ja inte me nån alternativkonst.. så ja kan inte signa upp
what a pity...heeeee
et är juh inget krav att syssa med alternativkonst...men du finner nog inget värde i att vara medlem om du inte gör det...det är som en kontaktförmedling liksom...vi ska bilda ett nätverk i sverige med folk som sysslar med detta
Huvudloggan är nog den "eldfjärilen" i starten....men den andra är lite enklare... kommer ny design snart förresten....
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.