TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- program sökes


Posted by rem_monster on May-04-2003 08:51:

program sökes

Söker ett program så man kan dela in liveset eller andra långa "låtar". Så man kan få in flera spår i dem. Så att när man bränt det så kan man spola fram i livesetet. Typ...

För lite träligt med en 75 min lång "låt"...


Posted by Aendy on May-04-2003 09:48:

Vad är det för fel på Nero?


Posted by ScuL on May-04-2003 11:00:

MP3DirectCut


Posted by dj_hysterix on May-04-2003 19:27:

cue filer + cdrwin


Posted by rem_monster on May-04-2003 20:37:

Tackar!

Ska genast få ner nåt av det

Aendy: Visste inte om nåt program innan så säkert inget fel på Nero



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.