TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- הגאווה של המדינה
Pages (2): [1] 2 »
הגאווה של המדינה
תראו איזה כיף לראות את זה
Title CONTROL OF YOUR MIND *FLUTLICHT REMIX*
Artist G&M PROJECT
Label ID&T
Label Code 7006495
To Be Released at : 01 June, 2003
Track Information
A1 VOCAL MIX
A2 ROBERT GITELMAN REMIX
B1 FLUTLICHT REMIX
רוברט מלך ישראל
תראו מזה, הוא חתום ב
ID&T
איזה כבודדדדדדדד
כןן ואללה רוברט שיחק אותה:]
כל הכבוד באמת, הוא מאוד כישרוני והוא מכוער כמו שאר הדייג'יים החזקים אז הוא יכול להרגיש בבית, חחחח סתם
שאלה אחת רק, למה הוא הידרדר ועשה את התותים הזה? או שזה לא הוא בכלל, אבל ממה שאני הבנתי קריסטל לייק זה רוברט לא?
| quote: |
| Originally posted by GLoBaL-MUZiK כל הכבוד באמת, הוא מאוד כישרוני והוא מכוער כמו שאר הדייג'יים החזקים אז הוא יכול להרגיש בבית, חחחח סתם שאלה אחת רק, למה הוא הידרדר ועשה את התותים הזה? או שזה לא הוא בכלל, אבל ממה שאני הבנתי קריסטל לייק זה רוברט לא? |
| quote: |
| Originally posted by Gil Shwarts לא זה 2 אנשים או יותר שמכירים אנשים שמכירים אנשים התותים הזה לא משהו בכלל |
התותים תופס חזק במסיבות!!
פלינר עד עכשיו ניגן את זה כמה פעמים וכולם התלהבו...
וכן זה בסט שהוא חתום באיי די אנ טי
קומבינות לישראלים בהולנד 
מממ התותים הזה ממש ממש מכוער גועל נפש
לדעתי והקריסטל לייק זה שני אנשים מירושלים כמו שאני הבנתי
ובונוגע לקומבינות של רוברט שרועי אמר
| quote: |
Why do you think Israel delivers SO many talents in dance music? Has it something to do with culture? -I don’t think that Israel delivers so many talents, in every country there’s a core of talents that gets the be known. The Israeli producers has a lot of difficulties because of the stigmas we have in the world but if the music is quality it doesn’t matter where it came from. |
| quote: |
| Originally posted by Sniper אז למה שהוא יקמבן ? |
ttman
אתה ישן אה? 
גאווה ישראלית בגלל רוברט?
תדברו על יהל על אינפקטד על מושיק... יש כל כך הרבה...
וזה כבר ידוע שרוברט חתום בלייבלים חשובים אהה וזה הסינגל השני שהוא משחרר ב-
idt..
| quote: |
| Originally posted by Rising ttman אתה ישן אה? ![]() גאווה ישראלית בגלל רוברט? תדברו על יהל על אינפקטד על מושיק... יש כל כך הרבה... וזה כבר ידוע שרוברט חתום בלייבלים חשובים אהה וזה הסינגל השני שהוא משחרר ב- idt.. |
אה? מה כבר אמרתי
| quote: |
| Originally posted by Rising אה? מה כבר אמרתי |

| quote: |
| Originally posted by KrazyDJs וואלה כבוד אפילו שאני לא ממש אוהב את הטראקםי שלו גיטלמן |
| quote: |
| Originally posted by Flotser למה אחוק ככה? אני עוד זוכר את אחד הטראקים הראושנים ראשונים שלו והם אחלה בחלה כמו נגיד Robert Gitelman Vs. The Martines Brothers - Electrified ומה אתה לא אוהב את 2 player - signet? גם G & M Project - Feeling The Sunrise חמוד נורא מביא לי זכרונות עכשיו שאני שומע אותו (למרות שרשום לי שזה יצא שנה שעברה.... זה יצא לפני לא??) |
הוא חתום מזמן כבר ב
AFTERGLOW
של
PLASTIC ANGEL
| quote: |
| Originally posted by cluBBer הוא חתום מזמן כבר ב AFTERGLOW של PLASTIC ANGEL |
הוא משעממם אותי
הכל אצלו אותו דבר
כל רימיקס אותה דבר
גאווה ישראלית...חחח
כמו שאורן אמרת שמעת על מושיק?
אסטרל פרוג'קשיין?
אינפקטד?
לא שמעתי את זה זה אבל אני לא מצפה למשהו מיוחד
מממ אני שמעתי
ודיי אהבתי:]
מממ מושיק באמת גאווה חבל על הזמן..
אינפקטד גם:]
זה שאתם גאים בוא לא אומר שהוא גאה במדינה שלו או משהו, גם מושיק וכל האלה שהזכרתם... אני לא חושב שמעניין אותם כל כך לייצג את המדינה או משהו... בכל מקרה... סבבה לרוברט אבל אל תתפלאו שהוא ירים עוד יותר את האף מאיך שהוא עכשיו...
| quote: |
| Originally posted by GLoBaL-MUZiK שכחת את פאפריקה אחי, מטורף, וגם יכולת המיקסוס שלו לא רעה בכלל, הוא בכיוון הנכון |

| quote: |
| Originally posted by Flotser וזה שהוא אומר שאין כל כך כשרונות בארץ, הוא גם מוציא את עצמו מפגר הבולבולן הזה, למה יש פאקינג כל כך הרבה כשרונות בארץ, זה אחת הסיבות שאני ככה אוהב את המדינה שלנו |
שגיא יודע הכל
אתה אומר הרבה שטויות אתה יודע ?
בטח שהם גאים במדינה שלהם..
זה שיש כאלה סנובים שמרימים את האף זה כבר תכוהנ של בנאדם...
כוס אמא של רוברט לא אכפת לי מה הוא חושב אבל בתאכלס כל תקליטן גאה במדינה בה הוא נולד..
לישראל יש שם גדול בעולם הטראנס אין לאף תקליטן \ מפיק סיבה לא להתגאות בה...

רוברט תותח ....
נכון האופי שלו , וכבר שמעתי מהרבה אולי מסריח אבל
עדיין כל הכבוד שהוא הגיע רחוק ...
לדעתי
SIGNET
הטראק הכי טוב שלו עד עכשיו .
אבל כמו שמוש אומר - קצת גיוון לא יזיק

| quote: |
| Originally posted by luckystrike לדעתי SIGNET הטראק הכי טוב שלו עד עכשיו . אבל כמו שמוש אומר - קצת גיוון לא יזיק |
סליחה שאני לא מעודכן
אבל, תותים? שו האדה? מה זה?
של אתניקס? 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.