TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- הגאווה של המדינה
Pages (2): [1] 2 »


Posted by TTman on May-05-2003 14:35:

הגאווה של המדינה

תראו איזה כיף לראות את זה

Title CONTROL OF YOUR MIND *FLUTLICHT REMIX*
Artist G&M PROJECT
Label ID&T
Label Code 7006495
To Be Released at : 01 June, 2003

Track Information
A1 VOCAL MIX
A2 ROBERT GITELMAN REMIX
B1 FLUTLICHT REMIX

רוברט מלך ישראל
תראו מזה, הוא חתום ב
ID&T
איזה כבודדדדדדדד


Posted by Sniper on May-05-2003 15:33:

כןן ואללה רוברט שיחק אותה:]


Posted by GLoBaL-MUZiK on May-05-2003 16:45:

Satan (eek!)

כל הכבוד באמת, הוא מאוד כישרוני והוא מכוער כמו שאר הדייג'יים החזקים אז הוא יכול להרגיש בבית, חחחח סתם

שאלה אחת רק, למה הוא הידרדר ועשה את התותים הזה? או שזה לא הוא בכלל, אבל ממה שאני הבנתי קריסטל לייק זה רוברט לא?


Posted by on May-05-2003 16:58:

quote:
Originally posted by GLoBaL-MUZiK
כל הכבוד באמת, הוא מאוד כישרוני והוא מכוער כמו שאר הדייג'יים החזקים אז הוא יכול להרגיש בבית, חחחח סתם

שאלה אחת רק, למה הוא הידרדר ועשה את התותים הזה? או שזה לא הוא בכלל, אבל ממה שאני הבנתי קריסטל לייק זה רוברט לא?



לא
זה 2 אנשים או יותר
שמכירים אנשים שמכירים אנשים
התותים הזה לא משהו בכלל


Posted by GLoBaL-MUZiK on May-05-2003 17:09:

quote:
Originally posted by Gil Shwarts
לא
זה 2 אנשים או יותר
שמכירים אנשים שמכירים אנשים
התותים הזה לא משהו בכלל


תודה על ההבהרה אחי, ושמע נראה לי יצרו את זה בשביל מסיבות עושים שוק, אתה תראה שזה יתפוס חזק במסיבות...דוגרי זה מה שקהל דורש...לא שאני מסכים אםזה אבל מה יש


Posted by Hell_Copter on May-05-2003 17:46:

התותים תופס חזק במסיבות!!
פלינר עד עכשיו ניגן את זה כמה פעמים וכולם התלהבו...

וכן זה בסט שהוא חתום באיי די אנ טי
קומבינות לישראלים בהולנד


Posted by Sniper on May-05-2003 18:43:

מממ התותים הזה ממש ממש מכוער גועל נפש
לדעתי והקריסטל לייק זה שני אנשים מירושלים כמו שאני הבנתי
ובונוגע לקומבינות של רוברט שרועי אמר

quote:


Why do you think Israel delivers SO many talents in dance music? Has it something to do with culture? -I don’t think that Israel delivers so many talents, in every country there’s a core of talents that gets the be known.
The Israeli producers has a lot of difficulties because of the stigmas we have in the world but if the music is quality it doesn’t matter where it came from.


לקוח מ
Trance.nu
מפרגן הוא לא..

אז למה שהוא יקמבן ?


Posted by Hell_Copter on May-05-2003 18:55:

quote:
Originally posted by Sniper
אז למה שהוא יקמבן ?


על ציניות שמעת?
על צחוקיה ברבים שמעת?
יפה...


Posted by Rising on May-05-2003 19:39:

ttman
אתה ישן אה?

גאווה ישראלית בגלל רוברט?

תדברו על יהל על אינפקטד על מושיק... יש כל כך הרבה...
וזה כבר ידוע שרוברט חתום בלייבלים חשובים אהה וזה הסינגל השני שהוא משחרר ב-
idt..


Posted by TTman on May-05-2003 19:50:

quote:
Originally posted by Rising
ttman
אתה ישן אה?

גאווה ישראלית בגלל רוברט?

תדברו על יהל על אינפקטד על מושיק... יש כל כך הרבה...
וזה כבר ידוע שרוברט חתום בלייבלים חשובים אהה וזה הסינגל השני שהוא משחרר ב-
idt..


טוב שלא הבאת לי מכותתתתתת


Posted by Rising on May-05-2003 19:55:

אה? מה כבר אמרתי


Posted by Elior on May-05-2003 20:21:

quote:
Originally posted by Rising
אה? מה כבר אמרתי



אמרת שהוא דפק חרופ


וואלה כבוד
אפילו שאני לא ממש אוהב את הטראקםי שלו גיטלמן


Posted by Flotser on May-05-2003 20:54:

quote:
Originally posted by KrazyDJs
וואלה כבוד
אפילו שאני לא ממש אוהב את הטראקםי שלו גיטלמן


למה אחוק ככה?

אני עוד זוכר את אחד הטראקים הראושנים ראשונים שלו
והם אחלה בחלה כמו נגיד
Robert Gitelman Vs. The Martines Brothers - Electrified


ומה אתה לא אוהב את
2 player - signet?

גם
G & M Project - Feeling The Sunrise
חמוד נורא
מביא לי זכרונות עכשיו שאני שומע אותו
(למרות שרשום לי שזה יצא שנה שעברה.... זה יצא לפני לא??)


Posted by GLoBaL-MUZiK on May-06-2003 03:26:

quote:
Originally posted by Flotser
למה אחוק ככה?

אני עוד זוכר את אחד הטראקים הראושנים ראשונים שלו
והם אחלה בחלה כמו נגיד
Robert Gitelman Vs. The Martines Brothers - Electrified


ומה אתה לא אוהב את
2 player - signet?

גם
G & M Project - Feeling The Sunrise
חמוד נורא
מביא לי זכרונות עכשיו שאני שומע אותו
(למרות שרשום לי שזה יצא שנה שעברה.... זה יצא לפני לא??)


שכחת את פאפריקה אחי, מטורף, וגם יכולת המיקסוס שלו לא רעה בכלל, הוא בכיוון הנכון


Posted by cluBBer on May-06-2003 08:26:

Arrow

הוא חתום מזמן כבר ב
AFTERGLOW
של
PLASTIC ANGEL


Posted by Sniper on May-06-2003 08:43:

quote:
Originally posted by cluBBer
הוא חתום מזמן כבר ב
AFTERGLOW
של
PLASTIC ANGEL


וגם ב
ID&T


Posted by m0sh on May-06-2003 09:43:

הוא משעממם אותי
הכל אצלו אותו דבר
כל רימיקס אותה דבר


גאווה ישראלית...חחח
כמו שאורן אמרת שמעת על מושיק?
אסטרל פרוג'קשיין?
אינפקטד?


לא שמעתי את זה זה אבל אני לא מצפה למשהו מיוחד


Posted by Sniper on May-06-2003 10:49:

מממ אני שמעתי
ודיי אהבתי:]

מממ מושיק באמת גאווה חבל על הזמן..
אינפקטד גם:]


Posted by Vortex_SA on May-06-2003 12:59:

זה שאתם גאים בוא לא אומר שהוא גאה במדינה שלו או משהו, גם מושיק וכל האלה שהזכרתם... אני לא חושב שמעניין אותם כל כך לייצג את המדינה או משהו... בכל מקרה... סבבה לרוברט אבל אל תתפלאו שהוא ירים עוד יותר את האף מאיך שהוא עכשיו...


Posted by Flotser on May-06-2003 14:58:

quote:
Originally posted by GLoBaL-MUZiK
שכחת את פאפריקה אחי, מטורף, וגם יכולת המיקסוס שלו לא רעה בכלל, הוא בכיוון הנכון


נכון
ידעתי ששכחתי את אחד מהטראקים האלה הראושנים שלו,
אני זוכר אהבתי את זה שרוברט שם את זה ברדיו והתלהב שהוא עשה טראק

אבל אף לא היה לי את זה על המחשב נראה לי... אולי אני אוריד

וזה שהוא אומר שאין כל כך כשרונות בארץ,
הוא גם מוציא את עצמו מפגר הבולבולן הזה, למה יש פאקינג כל כך הרבה כשרונות בארץ, זה אחת הסיבות שאני ככה אוהב את המדינה שלנו


Posted by Sniper on May-06-2003 15:16:

quote:
Originally posted by Flotser

וזה שהוא אומר שאין כל כך כשרונות בארץ,
הוא גם מוציא את עצמו מפגר הבולבולן הזה, למה יש פאקינג כל כך הרבה כשרונות בארץ, זה אחת הסיבות שאני ככה אוהב את המדינה שלנו


אתה צודק אחי...
הוא פשוט לא מפרגן..


Posted by Rising on May-06-2003 15:48:

שגיא יודע הכל
אתה אומר הרבה שטויות אתה יודע ?

בטח שהם גאים במדינה שלהם..
זה שיש כאלה סנובים שמרימים את האף זה כבר תכוהנ של בנאדם...
כוס אמא של רוברט לא אכפת לי מה הוא חושב אבל בתאכלס כל תקליטן גאה במדינה בה הוא נולד..

לישראל יש שם גדול בעולם הטראנס אין לאף תקליטן \ מפיק סיבה לא להתגאות בה...


Posted by luckystrike on May-06-2003 16:21:

רוברט תותח ....
נכון האופי שלו , וכבר שמעתי מהרבה אולי מסריח אבל
עדיין כל הכבוד שהוא הגיע רחוק ...

לדעתי
SIGNET
הטראק הכי טוב שלו עד עכשיו .

אבל כמו שמוש אומר - קצת גיוון לא יזיק


Posted by Sniper on May-06-2003 16:38:

quote:
Originally posted by luckystrike

לדעתי
SIGNET
הטראק הכי טוב שלו עד עכשיו .

אבל כמו שמוש אומר - קצת גיוון לא יזיק


מסכים איתך ועם מוש.

בונגע לרמיקס לדעתי הכי טוב ששמעתי עד עכשיו זה
של
The Fall


Posted by Triple-z on May-08-2003 19:23:

סליחה שאני לא מעודכן
אבל, תותים? שו האדה? מה זה?

של אתניקס?


Pages (2): [1] 2 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.