TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Pulser live på di.fm ikväll


Posted by Vizay on May-05-2003 17:03:

Pulser live på di.fm ikväll

http://trance.nu/v3/news_show.php?id=1686

Pulser lirar live ikväll

quote:

Tune into Digitally Imported Radio’s Trance Channel (www.di.fm) at 20:00 (GMT +1) tonight! Miss out, miss out!


och gissa vem som lirar nästa vecka på samma tid...jo GTR (Gareth Emmery)

tänkte att de kan va ganska aktuellt såhär innan midway så alla får höra live vad dom lirar osv


Posted by GyLLe on May-05-2003 17:27:

tack för tipset vizay... ska tuna in winamp kl 20:00


Posted by SteveTranz4ever on May-05-2003 17:30:

Trevligt trevligt... tack för tippset.... då kan man få en bra uppfattning om vad han kommer lira som sagt

Får jag ordning på mitt ljudkort och om shoutcasten är stabil så rippar jag nog...


Posted by P4z! on May-05-2003 18:07:

Nu har det börjat, låter helt ok hittills


Posted by SteveTranz4ever on May-05-2003 18:14:

Jag kör via min radio nu för den som inte hittar till rätt länk


http://tranz.mine.nu:8000/listen.pls


Posted by Vizay on May-05-2003 18:31:

tunade precis in..låter som jag kommer få det mycket trevligt på midway


Posted by lonne on May-05-2003 18:32:

Thumbs up

Tackar !


Posted by GyLLe on May-05-2003 18:32:

låter mkt bra hitils...


Posted by Mirv0 on May-05-2003 18:46:

kanon bra än så länge

Gillar hans mess eller vad det är för ljud som kommer ibland


Posted by SWE_TRANCE on May-05-2003 18:54:

låter helskönt detta..
Synhd bara med de satans ICQ/MSN -ljuden som kommer titt som tätt..


Posted by SteveTranz4ever on May-05-2003 18:56:

Ja de här settet låter mycket trevligt ! Synd mitt ljudkort är fuckat annars hade jag rippat detta


Vill bara säga till dom som lyssar via min radio också att dom MSN ljuden som ni/vi hör är inte från min dator utan det måste vara från di.fm vilket är lite amatör tycker jag


Posted by GyLLe on May-05-2003 19:08:

tycker d vart ett helt ok set.. inte ett kanon men helt ok...


Posted by Mirv0 on May-05-2003 19:11:

Jag själv rippade det tyckte det var bra mys


Posted by SteveTranz4ever on May-05-2003 19:17:

quote:
Originally posted by Mirv0
Jag själv rippade det tyckte det var bra mys


Du får hemskt gärna lägga upp settet på min FTP så kan folket här ta hem det enkelt

Här e track-listen


01. Ernesto Vs Bastian - A Few Seconds... (Altitude)
02. DJ Greenhead - Crystal (CDR)
03. Scott Bond Vs Solar Stone - 3rd Earth (White)
04. Insigma - Avalon (ATCR)
05. Vox Music - Sleepwalker (dub)
06. Mike Shiver - Feelings (?)
07. The Rapid Eye - Stealing Beauty (original mix) (ATCR)
08. Robert Gitleman - Things to Say (ID&T)
09. Pulser - My Religion (Theme for Global Gathering 2003) (Armada/GK Recordings)
10. Jose Amnesia - The Eternal (Pulser remix) (FFRR)


Posted by Mirv0 on May-05-2003 19:20:

på väg upp



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.