TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Pulser live på di.fm ikväll
Pulser live på di.fm ikväll
http://trance.nu/v3/news_show.php?id=1686
Pulser lirar live ikväll
| quote: |
Tune into Digitally Imported Radio’s Trance Channel (www.di.fm) at 20:00 (GMT +1) tonight! Miss out, miss out! |
tack för tipset vizay... ska tuna in winamp kl 20:00
Trevligt trevligt... tack för tippset.... då kan man få en bra uppfattning om vad han kommer lira som sagt 
Får jag ordning på mitt ljudkort och om shoutcasten är stabil så rippar jag nog...
Nu har det börjat, låter helt ok hittills 
Jag kör via min radio nu för den som inte hittar till rätt länk
http://tranz.mine.nu:8000/listen.pls
tunade precis in..låter som jag kommer få det mycket trevligt på midway 
Tackar !
låter mkt bra hitils...
kanon bra än så länge
Gillar hans mess eller vad det är för ljud som kommer ibland 
låter helskönt detta.. 
Synhd bara med de satans ICQ/MSN -ljuden som kommer titt som tätt..
Ja de här settet låter mycket trevligt ! Synd mitt ljudkort är fuckat annars hade jag rippat detta
Vill bara säga till dom som lyssar via min radio också att dom MSN ljuden som ni/vi hör är inte från min dator utan det måste vara från di.fm vilket är lite amatör tycker jag 
tycker d vart ett helt ok set.. inte ett kanon men helt ok...
Jag själv rippade det tyckte det var bra mys
| quote: |
| Originally posted by Mirv0 Jag själv rippade det tyckte det var bra mys |

på väg upp 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.