TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- airbase live på extravadance
airbase live på extravadance
om ni hänger på trance.nu så kanske ni vet att airbase ska spinna live på extravadance på lördag mellan 23:00 och midnatt,
lite mer info från airbase själv http://trance.nu/v3/forum_viewtopic...1923&forum=2&25
Kul för Airbase! 
Den där Sebastian verkar ha en bred kompiskrets
(läs urdraget från NRJ's hemsida här under)
"Med jämna mellanrum hör du Sebastians kompisar som gäst-djs t ex Marco V, Roger Sanchez, Paul Van Dyk, Timo Maas och Judge Jules. "
Låter lite väl bra med "kompisar".. Men vad vet jag, han kanske ÄR det.. 
Ja trodde han spelade där i lördags?
Va helt säkert på att de stod 3 maj.
robstar, dom skrev fel förra veckan (tror jag),
dom har skrivit rätt nu på deras sida (länk till sidan)
man får hoppas att nån rippar, jag kommer spela in på md:n
bara så ni vet. om ni tror att varje dj faktiskt åker till NRJ och spelar live därifrån så har ni fel. Alla djs skickar in en promocd med en ganska ny mix som de skickar till flera olika radiostationer som varje radiostation spelar.
Just därför spelades exakt samma mix från Cosmic Gate i alla nordiska radiostationer.
Så egentligen är det väl inte så jävla ballt ändå 
lamt om dom inte mixar live...dom borde iaf mixa i realtid liksom..även om det inte är i studion...
| quote: |
| robstar, dom skrev fel förra veckan (tror jag), |

| Originally posted by RebeL9 bara så ni vet. om ni tror att varje dj faktiskt åker till NRJ och spelar live därifrån så har ni fel. Alla djs skickar in en promocd med en ganska ny mix som de skickar till flera olika radiostationer som varje radiostation spelar. Just därför spelades exakt samma mix från Cosmic Gate i alla nordiska radiostationer. Så egentligen är det väl inte så jävla ballt ändå |
man får hoppas att airbase spinnar live och det inte är en förgjord mix
| Originally posted by montana man får hoppas att airbase spinnar live och det inte är en förgjord mix |
ah fan.
da suger det 
| Originally posted by montana man får hoppas att airbase spinnar live och det inte är en förgjord mix |
Är det ngn som har playlist på detta set??
känner igen ett antal iallafall
börjar med en underbar låt
Conjure One - Tears From The Moon (Hybrid Mix)
| Originally posted by ice_key Är det ngn som har playlist på detta set?? känner igen ett antal iallafall börjar med en underbar låt Conjure One - Tears From The Moon (Hybrid Mix) |
jag maila killen 2 dagar efter spelningen
playlist airbase live @ extravadance:
01. Conjure One - Tears From The Moon [Hybrid Remix] - Nettwerk America
02. Vincent De Moor - No Hesitation [Original Version]- Combined Forces
03. Subversion - Allright [Vincent De Moor Remix] - Captivating Sounds
04. Condor - Velvet Dreams [Original Version] - Alphabet City
05. Cor Fijneman - Venus [DJ Tiësto Remix] - Black Hole Recordings
06. Three Drives - Carrera 2 [NU-NRG Remix] - Vandit Records
07. Scarab - Monday P.M. [Airbase Remix] - DTF Recordings
08. Sundawner - Flakes [Original Version] - EMT Design
09. Mesh - Purple Haze [Original Version] - Black Hole Recordings
10. Rah - Glow [Airbase Remix] - Platipus Record
Mmmmm...........
3 sista låtarna får en att flyga iväg på moln...
jezper's set var bra, men det skulle vara bättre om man slapp voght's snack mellan allright & velvet dreams och det andra breaket mellan carrera 2 & monday pm / monday pm & flakes. men det är nrj så det kunde vart värre. men som sagt glow är ju genial. en annan grej jag störde mig på att jezper valde tiesto's mix på venus, tiesto's mix suger, han borde ha valt cor's mix istället
wow... jag visste inte att nrj spelade musik också...
| Originally posted by montana ...en annan grej jag störde mig på att jezper valde tiesto's mix på venus, tiesto's mix suger, han borde ha valt cor's mix istället |