TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Gaan er nog mensen 16 juni naar Mysteryland??
Gaan er nog mensen 16 junie naar Mysteryland??
Jajaja nog (minder dan) 2 weekjes en Mysteryland staat weer voor de deur.16!!!! uur nonstop feesten!!!
Ik ga straks kaartjes halen....Ben benieuwd wie van jullie addicts ook gaan,want ik heb eigenlijk niemand erover praten,terwijl het toch weer een groot evenement is!!!
GREETZZ!!
Re: Gaan er nog mensen 16 junie naar Mysteryland??
| quote: |
| Originally posted by Bellie Jajaja nog (minder dan) 2 weekjes en Mysteryland staat weer voor de deur.16!!!! uur nonstop feesten!!! Ik ga straks kaartjes halen....Ben benieuwd wie van jullie addicts ook gaan,want ik heb eigenlijk niemand erover praten,terwijl het toch weer een groot evenement is!!! GREETZZ!! |

kzou wel willen maar kan het niet echt maken.
Ten eerste hebben mijn ouders liever dat ik eerst vakantiewerk heb.
ten 2e kan het zijn dat ik de 18e nog een herkansing heb van spaans die moet ik dan wel halen want dan heb ik mijn propedeus. Ik kan dat weekend dus beter gebruiken voor leren. Anders was ik wel gegaan.
junie = juni Bellie
maar goed, ik ga niet, ik moet geld sparen voor Salou en het is midden in de proefwerkweek
hmmm ik zit ook met examens op 18 juni maar dat mag de pret niet drukken!!heb dus me combi kaart al bijna 3 weken thuis liggen en ken dus niet w8ten tot het eindelijk zo ver is!!see ya soon in six flags holland
Wat een minnen zijn jullie hahaha lullo's!
Gratis zuipen????? Welkom bij Miss proxy.....!! Ik ben aan het werk..maar hopelijk moet ik de eerste shift draaien ('s middags) zodat ik 's nachts nog ff VET kan beuken!!!!!!! en anders moet ik m'n pauzes maar goed benutten! wie-hoooooe!! 
Ennu...Bellie.ik had al een maand terug gepost dat ik zou gaan werken hoor!
Spreek je! 
Ik zit nog te w8en op het telefoontje of ik er wel of nie kan werken...dus wie weet...
ikke ben waarschijnlijk niet van de partij .....ja school ja..
Alst goed is ga ik wel ja
ff feeste na me tentamens.. moet ik ze wel in 1 keer halen.. of ik dus kan weet ik zo net nog niet lol...
t zat eigenlijk wel dik in de planning.. dikke line-up yum yum...
GreetZz
| Originally posted by Blik junie = juni Bellie ![]() |

Wiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeehoeeeeeeeeeeeei!! Yeah Baby!
Dat betekent dus dat ik gaaahaaaa
kaartjes liggen al thuis 
jaaaaaaaaaaaaa! zoals het nu staat werk ik de dagshift...dus heb ik gewoon �n gratis entree, �n gratis zuipen..�n ook nog geld toe gewoon!!!!!!!!!!! aaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!! my life is da best hahahaha..ennu...voor degenen die nog gratis drank van me willen: wel 's middags komen lol..en Bel...Elvira werkt 's avonds geloof ik..dus die ken jij ook nog wel toch? BETUR!!!!!

| Originally posted by M5 ikke ben waarschijnlijk niet van de partij .....ja school ja.. |
| Originally posted by Miss Proximus jaaaaaaaaaaaaa! zoals het nu staat werk ik de dagshift...dus heb ik gewoon �n gratis entree, �n gratis zuipen..�n ook nog geld toe gewoon!!!!!!!!!!! aaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!! my life is da best hahahaha..ennu...voor degenen die nog gratis drank van me willen: wel 's middags komen lol..en Bel...Elvira werkt 's avonds geloof ik..dus die ken jij ook nog wel toch? BETUR!!!!! |
als er idd een chill-out is! wie wil er in hemelsnaam chillen op een feest met zoveel vette dj's!!!!!!! haha...maar wel erg lol Remy D 
| Originally posted by Miss Proximus jaaaaaaaaaaaaa! zoals het nu staat werk ik de dagshift...dus heb ik gewoon �n gratis entree, �n gratis zuipen..�n ook nog geld toe gewoon!!!!!!!!!!! aaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!! my life is da best hahahaha..ennu...voor degenen die nog gratis drank van me willen: wel 's middags komen lol..en Bel...Elvira werkt 's avonds geloof ik..dus die ken jij ook nog wel toch? BETUR!!!!! |

(joke heb nu toch al mn kaartje incl.park
).Wel beter hoor dat je 's middags hoeft te werken kan je tenminste lekker nog doorfeesten.Ooow ja weet je al waar je moet staan want ik had die plattegrond gezien en die is echt inmens groot.probeer zo dicht mogelijk bij de technotent te staan ja
.Damn ik heb nu al weer zin om te gaan..... 
Je kan ook snachts in de 8baantjes he lol.. als je de muziek nou ook nog gewoon keihard hoort beuken zou t wel tof zijn...
hmm s'n8ts in de 8banen ken je wel vergeten want het park sluit om 23 uur was het maar zo dat ze ook s'n8ts open waren dat had wel vet geweest
| Originally posted by Miss Proximus dam...vind ik wel zonde hoor! jij hoort er toch ook te zijn? vet uit je dak! |
ik ga denk ook niet naar mysteryland...Best wel leuk namen maar ja eerst ff mijn vakantie bijmekaar sparen 
Ben ik ff blij dat ik niet op vakantie ga!
Vet feesten deze zomer!