TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Armin gaat 'Motorcycle - As the Rush Comes' Remixen!
Pages (2): [1] 2 »
Armin gaat 'Motorcycle - As the Rush Comes' Remixen!
Dit las ik vandaag op iVibes
Armin is a busy bee this year, not only will he release his solo album, but he is going to remix one of the best songs of this year....
For those of you who listened to Gabriel & Dresden's Essential Mix, you might have heard a song with vocals that go 'As The Rush Comes', a new song by none other then Gabriel & Dresden.
Full name of the song is: Motorcycle - As The Rush Comes, and will see a release this June.
And now, it has been made public that Armin Van Buuren is going to remix this song,
There are also 3 new Motorcycles songs that are due for release this year.
What can we say other then Gabriel & Dresden are on a roll...
Ik ben er sterk van overtuigd dat dit nummer gewoon niet beter kan, maar ik ben wel erg benieuwd.
Idd dit nummer kan niet beter, ben benieuwd wat armin er mee kan doen.
Ben erg benieuwd, maar ik vrees toch weer voor een boel Honkie Tonkie trance aangezien Armin's sound niet meer zoals voorheen was. Blue Fear heeft hij nog nooit overtroffen, al kwam Perpetuous Dreamer - Future Funland wel in de buurt 
Hoop trouwens dat mensen als Saeed & Palash, Oliver Lieb, Dazzle, Christopher Lawrence, Corvin Dalek, Chris Cowie of Ross Coach ook een remix mogen maken ervan 
mja leuk..
weet niet of ik de enige ben maar ik vind de nieuwe andian echt 1000 x beter
k vind as the rush comes super, maar een armin remix??? k ben benieuwd....
Armin moet er gewoon met z'n handjes van af blijven. Beter kan ie het noooooooit maken, de kaas zal er wel weer van af drijven.
Laat het maar aan hem over om er een commercieel popppie-nummertje van te maken.

Om maar met even iedereen mee te lullen denk ik ook niet dat het beter kan, maar ik denk wel dat er een erg lekker trance nummertje uit kan komen. Hoeft toch ook niet per se beter als het naar een andere stijl geremixed wordt
| quote: |
| Originally posted by DjRV mja leuk.. weet niet of ik de enige ben maar ik vind de nieuwe andian echt 1000 x beter |
ik heb er alle vertrouwen in dat dit gewoon weer gigantische classic gaat worden van armin!!!
TOPPIE!!
jonges jonges toch....
Ik wacht gewoon af, hoor van zelf wel of 't beter of anders of slechter of weet ik veel wat is....
whatever happens, t origineel nemen ze ons nooit meer af!
(en das maar goed ook
)
Grtz
WooT
Dan heb ik ook nog een leuk remix nieuwtje uit best wel betrouwbare bron
Marco V gaat Scott Bond v Solar Stone - 3rd Earth remixen 
| Originally posted by TranceFool Dan heb ik ook nog een leuk remix nieuwtje uit best wel betrouwbare bron Marco V gaat Scott Bond v Solar Stone - 3rd Earth remixen |

Tja, dat er een remix moest komen was onvermijdelijk.
Gelukkig dat het Armin is die de klus gaat klaren (of is de track al af?? Ik hoorde nl. een vaag gerucht dat die namelijk intern al in een mp3groep rondzweeft).
Anyway, hopelijk wordt het een remix in de stijl van Armin's remix van Shane54 - Too Late To Turn.
Uhhm het is gewoonte, of eigenlijk regel, om namen en/of afkortingen van groeperingen waar jij op doelt niet te noemen op dit forum.
GreetZ, DC
| Originally posted by Ding Chavez Uhhm het is gewoonte, of eigenlijk regel, om namen en/of afkortingen van groeperingen waar jij op doelt niet te noemen op dit forum. GreetZ, DC |
| Originally posted by DJ_Siesta stond op od.com ![]() |
| Originally posted by TranceFool Dan heb ik ook nog een leuk remix nieuwtje uit best wel betrouwbare bron Marco V gaat Scott Bond v Solar Stone - 3rd Earth remixen |
| Originally posted by TranceFool only-djs?? wissik nie... |
| Originally posted by Chicane Ben erg benieuwd, maar ik vrees toch weer voor een boel Honkie Tonkie trance aangezien Armin's sound niet meer zoals voorheen was. Blue Fear heeft hij nog nooit overtroffen, al kwam Perpetuous Dreamer - Future Funland wel in de buurt ![]() |
| Originally posted by MarkzMan_X Anyway, hopelijk wordt het een remix in de stijl van Armin's remix van Shane54 - Too Late To Turn. |
| Originally posted by Dj Odelpha [mierenneukmode] het is shane, niet shane 54, dat zijn twee verschillende producers [/mierenneukmode] |
| Originally posted by MarkzMan_X Waaaat? Dat meen je niet. Nee toch??? |
| Originally posted by Partyhardy! Sjonge jonge sorry hoor, maar wat kan jij af en toe onzin uit kramen! "Blue Fear heeft hij nooit overtroffen"?????? "Future Funland kwam wel in de buurt"??????? Ga fietsen man! En ik vind het overigens echt suuuper dat Armin "As the rush comes" gaat remixen! |
| Originally posted by AFTERNATIVE dat meentie wel en hij heeft nog gelijk ook |
Ja inderdaad je hebt Shane en Shane54 en nu zelfs een fake Shane54 om het nog wat ingewikkelder te maken!
Dit stond van de week op trance.nu=>
Real Shane 54 vs. Fake Shane 54
Posted: 06 of Maj at 11:45, 2003 (GMT +1)
TRANCE.NU -- Rising star Shane 54 has faced his biggest rival: himself. Or was it himself? Confused? Well, so is Shane! Read more about it...
Written by: Lars Jacobsen, aka Elusive
Rising star Shane 54 has faced his biggest rival: himself. Or... was it himself?
Confused?
Well, so is Shane 54!
Recently Shane was in Thailand, but when he returned someone had aparently used his name to contact Andy from Solarstone to meet him at Gatecrasher. As Shane took care of that, he could read in the May edition of Mixmag about "New York based producer Shane 54".
Shane 54 did not know what to think: -"I was speechless, and felt dumb. If someone steals your work that's
something you can live with somehow, but if your name was taken, that's
pretty bad."
On a happier note, the real Shane 54 is busy as ever, with mixes for labels such as Lost Language, Incentive, Vandit and Captivating sounds. A Shane 54 album is also on its way, and is reported to be "almost ready".
Trance.nu wishes Shane 54 good luck in the hunt for the fake Shane and ofcourse with his upcoming releases!