TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Bussresa till Sensation White!
Pages (3): [1] 2 3 »
Sensation White!
Biljetterna till festen e sluts�lda!
Lineup till WHITE Edition:
22.00 Marnix
0.00 Ferry Corsten
1.40 Armin van Buuren
3.20 Megamix
3.40 Marco V
5.20 Johan Gielen
vem har signat upp? jag �r j�vligt sugen
Mmmm
Signade upp mig f�r ett par timmar sen... fy fasiken va h�rligt det kommer bli! Sensation �r ju trots allt sensation... =)
Men fr�gan �r vad mer man ska �ka p�... dancevalley eller natureone...
Glorie, du har signat upp va?
det var v�rldens l�ttaste beslut
nu har �ven jag signat upp mig 
[j�vligt djup r�st] seeeeennssaaaaation [/j�vligt djup r�st]
nu �r jag n�stan s�kert att jag ska g� till Sensation White..
min b�sta svenska kompis kommer ner till Holland den h�r sommaren..
hoppas att han kan bli h�r i samma helgen 
tror inte att han har n�nsin varit p� s�dana fester 
i fjol gick jag till Black edition men musiken var liten tr�kigt (bara Megamixen, Marco V och Dana var grymmt). Denna �r l�ter Black edition �ven tr�kigare allts� det e klart att jag f�redrar White 
hum blir lite sm�tt intresserad, f�rfest f�r mystery kasnke...
men 600 f�r bilj??
rena england priserna ju.....va e d fr�gan om..
hehe
l�nken till listan funkar inte tror jag...hum
biljetterna �r 55 euro precis.
man f�r 10 euro tillbax om man inte tar DVD:n lr abbonnemangen p� ID&T magazine..
men jag vet inte hur de r�kna med utlandare..
vill signa upp mig p� st�rt!
MEN har inte cash till entr�biljetten just nu, hur l�nge brukar dom finnas kvar??
jag drar nog p� detta.... men fan vilka priser �nd�.... konstigt att inte bussen g�r fr�n sthlm? d� kostar det �nnu mer att ta sig ner till link�ping :\
inte fr�n sthlm *buhu* d va lite tr�kigt...jobbigt o ta sig till link�ping som mind sa... blir ju minst 4-500 i extra kostnader??
*kallar p� trancemobilen med stor spotlight f�rsedd med mall av bil*
stevo, stevo, stevo 
steve ska med, inget snack om saken 
| quote: |
| Originally posted by zamson inte fr�n sthlm *buhu* d va lite tr�kigt...jobbigt o ta sig till link�ping som mind sa... blir ju minst 4-500 i extra kostnader?? |
Fasen, m�ste man best�mma sig nu redan ? attans.. hmm, hur l�nge kan man gissa att det finns biljetter / bussplatser kvar ?
-Treo-
biljettf�rs�ljningen gick riktigt snabbt i fjol.
vet inte precis om hur l�nge det finns biljetter kvar men f�rmodligen �r det sluts�ld i slutet av Maj.
usch, riktigt trakig line up pa black.
white kanns inte direkt lockande heller.
trakigt 
| Originally posted by Goldiluxe white kanns inte direkt lockande heller. |
| Originally posted by SWE_TRANCE ehh?? 0.00 Ferry Corsten 1.40 Armin van Buuren 3.40 Marco V Bara dom 3 tycker jag att det �r v�rt att �ka dit.. |

| Originally posted by Goldiluxe ja men.... jag har sett dem ett ex antal ganger nu. jag vill ha nat nytt! ![]() fast visst fan e dem bra! ![]() bor man har sa finns det sa mkt fester att ga pa, alla ar helt omojligt att ga pa, det ar faktiskt dyrt. jag hade hoppats pa mer annorlunda line up, for jag vill garna ga pa sensation. det blir nog nan annan fest ist. ![]() peace o karlek! |
| Originally posted by ScuL du har faktiskt r�tt.. en line-up kan vara helt annorlunda fr�n en Holl�ndares perspektiv eftersom valen �r s� lyx n�r man bor h�r. |
Vem som helst kan flytta hit och njuta.
vad ar det som haller er hemma? 
| Originally posted by Goldiluxe vad ar det som haller er hemma? |
VIP-biljetterna till festen e sluts�lda.. s� k�p era vanliga biljetter pronto.. d� det kommer bli sluts�lt..
| Originally posted by Glorie VIP-biljetterna till festen e sluts�lda.. s� k�p era vanliga biljetter pronto.. d� det kommer bli sluts�lt.. |

Ok, nu har jag best�mt mig att komma med till sensation, men hur k�pa biljett ? verkar ju inte g� via ticketbox.nl iaf. eller �r det bara jag som inte fattar hur man g�r ?
hj�lp..
-Treo-