TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- מכות
Pages (4): [1] 2 3 4 »
מכות
.אתם לא מכירים אותי.. אבל נשר כן
עכשיו כמו שאתם יודעים נשר קלאבר לא קטן ולא מזמן התווכחנו, ותוך כדי וויכוח הוא טען שאם הוא קורא לכולכם לחדרה אתם אחד אחד תדפקו לי מכות.
...אז אני סתם בא לראות אם זה נכון
אני יודע שזה ילדותי אבל ככה נשר... ילד קטן וגלמוד, אז אני רוצה לראות אם באמת תבואו לחדרה לדפוק לי מכות בגלל שאני מציק לנשר
ואם לא, זה מוכיח כמה ילד עלוב וקטן נשר שהוא קורא כביכול לאנשים מהאינטרנט לדפוק לאנשים מכות.
אז תענו על הסקר 
זה תלוי במזג האוויר
אחי מה אתה אידיוט מה זה הסקר המטומטם הזה
רק על הסקר הייתי בא לחדרה לדפוק לך מכות
אוקייייי
עכשיו , הויכוח שלנו לא הלך ככה
תקראו לי ילד קטן או משהו כזה
אבל זה דורש הסבר
הוא פשוט אמר שאתם כולכם חבורה גדולה של חננות
אז אמרתי לו , בוא אני יביא כמה מהם ותרגיש כמה הם חננות
עכשיו זה ילדותי , מאוד אפילו
אבל זה סתם הדגמה, כי אני לא שם עליו ביצה
.אז יאללה סבבה בואו כולכם
נקבע פה יום ושעה
אתה המסכן
פייי יאללה
ילד אתה דפוק
מוזר...הנוער של היום

רותם החננה היחיד פה
ואללה
Ragnarok
תלא מכיר פה אף אחד אז למה תסתם מבלבל תמוח
?
ונשר אחי מה זה משנה לך אם הוא קורא לנו חננות???
שים עליו זין
ואני אישית לא יזיז תאצבע בשביל לבוא לתת לו מכות למה אנשים עליו זין ולא מתיחס למה שהוא אומר
וגם אם כן ואני חננה אז סבבה:]
לי טוב איך שאני והוא יכול להגיד מה שהוא רוצה
כל עוד הוא לא מכיר אותי
וברגע שהוא יכיר אותי אם הוא יגיד עדיין שאני חננה אז זה משהו אחר
| quote: |
| Originally posted by Sniper ונשר אחי מה זה משנה לך אם הוא קורא לנו חננות??? |
מה הכתובת שלך ירברברקום!!!!!?!?!?!?!
עוד דקה פלוצר בא לחרבן לך על הקודקוד!!!

חחח מיכאל..
בואנה מי הצביע לא ? 
רחוב העליה הראשונה 4, חדרה
.רוצים גם מיקוד? 38221
מי שבא, ברוך הבא
ורותם... אתה עדין מכוער רצחחחחחחחחחחחחח
אה, ובימים הקרובים אני כנראה לא יהייה פה... אבל אפשר לסדר משהו שבוע הבא
תהיו בקשר
אה, ולהנאתכם, תמונות אקסקלוסיביות של נשר
לא מומלץ לילדים קטנים ונשים בהריון
וגם
תהנו..
חחחח
איכס
שהיה לי שיער קצת ארוך
חחחחח הרוב הצביעו כן 
תגיד לי מה אתה דפוק ?! .. מה אתה מחפש פה לריב עם אנשים
לך תעשן איזה ג'ויינט תרגע
מה אתם מתחילים לריב כמו ילדים קטנים ..
ונשר אתה כוסון לפי דעתי .. הייתי משחיל לך כל יום
עם שיער קצר אתה עוד יותר מכוער 
ואל תשימו לב לתמונה השניה
זה הצילום הכי מגעיל בפוזה הכי דפוקה שיצא לי אי פעם בחיים
:\
בכל מקרה , רוצים תמונות של אלון הכוסון
יש שתיים בטר'ד של
Meet the crow
הוא המכוער האשכנזי הגבוה מעליי
יש מצב אני בקרוב בחדרה לבקר ידידה...
אז בכיף אני יביא לך מכות... אין לי בעיה
סבבה כמו שאמרתי מקודם מי שבא ברוך הבא
והנה עוד תמונה מדהימה של נשר. הפעם עם שיער קצר
לא יודע מה איתך רותם, אבל אני הייתי שם את זה כאבטר פה
וואלה אחותי גרה בחדרה...
אז אני יקפוץ 
כולכם מוזמנים אליי לאמבוש קטן וזריז
ואחר כך קצת מוזיקה שתייה ואוכל טוב

סבבה נשר
אני מביא גם כיבוד קל ותחבושות בשבילכם
| quote: |
| Originally posted by Ragnarok סבבה נשר אני מביא גם כיבוד קל ותחבושות בשבילכם |

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.