TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- מכות
Pages (4): [1] 2 3 4 »


Posted by Ragnarok on May-08-2003 18:51:

מכות

.אתם לא מכירים אותי.. אבל נשר כן
עכשיו כמו שאתם יודעים נשר קלאבר לא קטן ולא מזמן התווכחנו, ותוך כדי וויכוח הוא טען שאם הוא קורא לכולכם לחדרה אתם אחד אחד תדפקו לי מכות.

...אז אני סתם בא לראות אם זה נכון

אני יודע שזה ילדותי אבל ככה נשר... ילד קטן וגלמוד, אז אני רוצה לראות אם באמת תבואו לחדרה לדפוק לי מכות בגלל שאני מציק לנשר

ואם לא, זה מוכיח כמה ילד עלוב וקטן נשר שהוא קורא כביכול לאנשים מהאינטרנט לדפוק לאנשים מכות.

אז תענו על הסקר


Posted by MasterP on May-08-2003 18:56:

זה תלוי במזג האוויר

אחי מה אתה אידיוט מה זה הסקר המטומטם הזה
רק על הסקר הייתי בא לחדרה לדפוק לך מכות


Posted by nesher on May-08-2003 18:56:

אוקייייי
עכשיו , הויכוח שלנו לא הלך ככה
תקראו לי ילד קטן או משהו כזה
אבל זה דורש הסבר
הוא פשוט אמר שאתם כולכם חבורה גדולה של חננות
אז אמרתי לו , בוא אני יביא כמה מהם ותרגיש כמה הם חננות
עכשיו זה ילדותי , מאוד אפילו
אבל זה סתם הדגמה, כי אני לא שם עליו ביצה


Posted by Ragnarok on May-08-2003 18:59:

.אז יאללה סבבה בואו כולכם

נקבע פה יום ושעה


Posted by m0sh on May-08-2003 19:03:

אתה המסכן


Posted by Tarantula on May-08-2003 19:04:

פייי יאללה
ילד אתה דפוק


Posted by Elior on May-08-2003 19:05:


מוזר...הנוער של היום


Posted by Rising on May-08-2003 19:07:

Smiling Frog



רותם החננה היחיד פה


Posted by Sniper on May-08-2003 19:10:

ואללה
Ragnarok
תלא מכיר פה אף אחד אז למה תסתם מבלבל תמוח
?

ונשר אחי מה זה משנה לך אם הוא קורא לנו חננות???
שים עליו זין
ואני אישית לא יזיז תאצבע בשביל לבוא לתת לו מכות למה אנשים עליו זין ולא מתיחס למה שהוא אומר
וגם אם כן ואני חננה אז סבבה:]
לי טוב איך שאני והוא יכול להגיד מה שהוא רוצה
כל עוד הוא לא מכיר אותי

וברגע שהוא יכיר אותי אם הוא יגיד עדיין שאני חננה אז זה משהו אחר


Posted by nesher on May-08-2003 19:13:

quote:
Originally posted by Sniper
ונשר אחי מה זה משנה לך אם הוא קורא לנו חננות???



אם לא שמת לב
אני לא שם


Posted by Flotser on May-08-2003 19:14:

מה הכתובת שלך ירברברקום!!!!!?!?!?!?!



עוד דקה פלוצר בא לחרבן לך על הקודקוד!!!


Posted by Rising on May-08-2003 19:18:

חחח מיכאל..

בואנה מי הצביע לא ?


Posted by Ragnarok on May-08-2003 19:29:

רחוב העליה הראשונה 4, חדרה
.רוצים גם מיקוד? 38221

מי שבא, ברוך הבא

ורותם... אתה עדין מכוער רצחחחחחחחחחחחחח


Posted by Ragnarok on May-08-2003 19:29:

אה, ובימים הקרובים אני כנראה לא יהייה פה... אבל אפשר לסדר משהו שבוע הבא

תהיו בקשר


Posted by Ragnarok on May-08-2003 19:40:

אה, ולהנאתכם, תמונות אקסקלוסיביות של נשר
לא מומלץ לילדים קטנים ונשים בהריון



וגם



תהנו..


Posted by nesher on May-08-2003 19:42:

חחחח
איכס
שהיה לי שיער קצת ארוך


Posted by coby on May-08-2003 19:47:

חחחחח הרוב הצביעו כן

תגיד לי מה אתה דפוק ?! .. מה אתה מחפש פה לריב עם אנשים
לך תעשן איזה ג'ויינט תרגע

מה אתם מתחילים לריב כמו ילדים קטנים ..


ונשר אתה כוסון לפי דעתי .. הייתי משחיל לך כל יום


Posted by Ragnarok on May-08-2003 19:47:

עם שיער קצר אתה עוד יותר מכוער


Posted by nesher on May-08-2003 19:47:

ואל תשימו לב לתמונה השניה
זה הצילום הכי מגעיל בפוזה הכי דפוקה שיצא לי אי פעם בחיים
:\
בכל מקרה , רוצים תמונות של אלון הכוסון
יש שתיים בטר'ד של
Meet the crow
הוא המכוער האשכנזי הגבוה מעליי


Posted by Hell_Copter on May-08-2003 19:49:

יש מצב אני בקרוב בחדרה לבקר ידידה...
אז בכיף אני יביא לך מכות... אין לי בעיה


Posted by Ragnarok on May-08-2003 19:51:

סבבה כמו שאמרתי מקודם מי שבא ברוך הבא

והנה עוד תמונה מדהימה של נשר. הפעם עם שיער קצר
לא יודע מה איתך רותם, אבל אני הייתי שם את זה כאבטר פה


Posted by Elior on May-08-2003 19:56:

וואלה אחותי גרה בחדרה...
אז אני יקפוץ


Posted by nesher on May-08-2003 20:21:

כולכם מוזמנים אליי לאמבוש קטן וזריז
ואחר כך קצת מוזיקה שתייה ואוכל טוב


Posted by Ragnarok on May-08-2003 20:26:

סבבה נשר
אני מביא גם כיבוד קל ותחבושות בשבילכם


Posted by arik on May-08-2003 22:16:

quote:
Originally posted by Ragnarok
סבבה נשר
אני מביא גם כיבוד קל ותחבושות בשבילכם

או שלמדת קונג פו 17 שנה
או שאתה אחד מהזייני שכל הטובים שהכרתי!

בכל מקרה אני לא יבוא עד אליך
אני יגיד לך כבר עכשיו
אני ח-נ-ו-ן
אבל זה לא ממש מפריע מלהשתין עליך בקשת

ואם אתה כל כל מעוניין לקבל מכות אתה מוזמן לבקר אצלינו ברעננה
אני צח ורועי ומורן ביריונים

ותומר לא שחכתי אותך
פשוט שאתה לא ביריון

תוכל קצת


Pages (4): [1] 2 3 4 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.