TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- סוףףףףףףףףףףף סוףףףףףףףףףףף!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Pages (2): [1] 2 »


Posted by arik on May-08-2003 21:01:

סוףףףףףףףףףףף סוףףףףףףףףףףף!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

לעזעזל זה לקח הרבה זמן!!!

אבל היה שווה לחכות


כי עכשיו יש לי גם שני פיונירים 100
וגם מיקסר

הכל משומש
אז שיהיה לי מזל טוב

עונת המיקסים נפתחה!!!!!!!!!!!!!!!:


Posted by Flotser on May-08-2003 21:03:

Thumbs up

תתחדש אחי ובהצלחה !


Posted by arik on May-08-2003 21:05:

quote:
Originally posted by Flotser
תתחדש אחי ובהצלחה !

תודה גבר

אתה גם מתרגש כמוני?
אוי יצא לי טיפה במכנסיים


Posted by Hell_Copter on May-08-2003 21:17:

בשעה טובה אח שלו!!!
אני יקפוץ אליך יותר לעיתים קרובות ונשמע אותך ממקסס
זה לא כמו רדיו מטרו אבל זה גם משהו


Posted by Black-Dragon on May-08-2003 21:18:

אריק אתה סטלן מלידה
תתחדש אחי ויאללה תתחיל לחרוש
רוצים לשמוע אותך המשך


ב-ה-צ-ל-ח-ה!


Posted by arik on May-08-2003 21:30:

תודה , תודה לכולם

אין לכם מושג כמה אני מעריך אותכם
!!!כוס עמק שצריך סמילי בוכה אין

אני רוצה להודות לכל מי שתמך בי
לאמא שלי שפלטה אותי

למפיק שלי ארמין
ולבמאי טיסטו

וכמובן לאבא שלי ששלף דולרים ברגע האמת שבאמת הייתי צריך את הכסף של הממזר

אני לא אשכח אותם לעולם

זה הכי קרוב שיש פה לבוכה
לעזעזל עם זה


Posted by Flotser on May-08-2003 21:39:

חחחחחחחח
מי האמין אז שאמא פלטה לה תקליטן


Posted by Hell_Copter on May-08-2003 21:41:

quote:
Originally posted by Flotser
חחחחחחחח
מי האמין אז שאמא פלטה לה תקליטן


אם היית רואה את אמא שלו בכלל לא היית מאמין שהיא יכולה לפלוט
היא לא נראית אחת כזאת


Posted by arik on May-08-2003 21:57:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
אם היית רואה את אמא שלו בכלל לא היית מאמין שהיא יכולה לפלוט
היא לא נראית אחת כזאת

WTF???
אתה יכול להיות קצת יותר ספציפי
???


Posted by Flotser on May-08-2003 21:59:

quote:
Originally posted by arik
WTF???
אתה יכול להיות קצת יותר ספציפי
???


חחחחחחחחחחח

לא יודע למה זה מצחיק אותי עכשיו, אולי כבר מאוחר מדי


Posted by arik on May-08-2003 22:01:

quote:
Originally posted by Flotser
חחחחחחחחחחח

לא יודע למה זה מצחיק אותי עכשיו, אולי כבר מאוחר מדי

טוב זה ברור שרועי מקנא כי אמא שלי נראת טוב


Posted by Hell_Copter on May-08-2003 22:17:

quote:
Originally posted by arik
WTF???
אתה יכול להיות קצת יותר ספציפי
???


חחחחחחחח סתם צוחק...

ת'אמת מזה הייתי בשוק שהיא אמרה לי שהיא אמא שלך
מדברת על הבן שלה ופתאום אומרת כזה אריק...
אני כזה... וואלה את אמא של אריק
טוב לדעת


Posted by arik on May-08-2003 22:27:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
חחחחחחחח סתם צוחק...

ת'אמת מזה הייתי בשוק שהיא אמרה לי שהיא אמא שלך
מדברת על הבן שלה ופתאום אומרת כזה אריק...
אני כזה... וואלה את אמא של אריק
טוב לדעת

טוב לדעת כמו ממש טוב לי עכשיו שאני יודע את זה

"או טוב לדעת כמו "טוב ל-ד-ע-ת????

או טוב לדעת כמו אטב לדעת שאת אמא של אריק???

אם משהו פה לא ברור לכם
זה הטלפון שלי
058 - 327565

טוב זה האדיט ה 19

אם עדיין לא הבנתם אז תעצמו את העניים ותנסו לדמיין פייה רק שהיא בצבע שחור

וכלב שרודף אחרי פרפרים באחו


עם יונה עם עלה של גראס

תחברו הכל שימו במיקסר
ותשלמו לי לטיפול רפואי למה ביזבזתי הכל על הציוד


Posted by arik on May-08-2003 22:36:

מה זה??
איך הגענו לדבר על אמא שלי
!!!

קיצר אני עכשיו יכין סטים עם ה ציוד החדש

ואני יתן לכם לשמוע


Posted by Hell_Copter on May-08-2003 22:41:

quote:
Originally posted by arik
טוב לדעת כמו ממש טוב לי עכשיו שאני יודע את זה

"או טוב לדעת כמו "טוב ל-ד-ע-ת????

או טוב לדעת כמו אטב לדעת שאת אמא של אריק???

אם משהו פה לא ברור לכם
זה הטלפון שלי
058 - 327565

טוב זה האדיט ה 19

אם עדיין לא הבנתם אז תעצמו את העניים ותנסו לדמיין פייה רק שהיא בצבע שחור

וכלב שרודף אחרי פרפרים באחו


עם יונה עם עלה של גראס

תחברו הכל שימו במיקסר
ותשלמו לי לטיפול רפואי למה ביזבזתי הכל על הציוד


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח יא קרוע שכמוך!!!!
אני ינסה לארגן לך איזה משהו בשלוותא...
יש מצב אני יוכל לסדר אותך שם


Posted by arik on May-08-2003 22:49:

quote:
Originally posted by Flotser
חחחחחחחח
מי האמין אז שאמא פלטה לה תקליטן

תגיד את זה עוד פעם
זה נשמע ממש טוב עלי


Posted by HyPeRSoNiC on May-08-2003 23:12:

מזל טוב אחי
מניאק.......
כמה עלה כל העסק?


Posted by Hell_Copter on May-08-2003 23:13:

quote:
Originally posted by arik
תגיד את זה עוד פעם
זה נשמע ממש טוב עלי


אני יגיד עליך שאתה שארית הפליטה


Posted by arik on May-08-2003 23:15:

quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
מזל טוב אחי
מניאק.......
כמה עלה כל העסק?

שני הפיונירים
פלוס מיקסר גמיני 250
כולם במצב טוב מאד אבל משומשים


עלה לי 4500 הכל
פלוס כל החוטים
קיבלתי קייס לציוד


Posted by nesher on May-08-2003 23:43:

מזל טוב אחשלי
בהצלחה עם הציוד החדש


Posted by Ariels on May-09-2003 02:09:

כמה עלו לך הפיונירים, יש לי חבר טוב שרוצה לקנות
מציעים לנו ב3800... זה נראה טיפה יקר מדי


Posted by Sniper on May-09-2003 04:35:

מזל טוב אח שלי
תתחדש


Posted by Black-Dragon on May-09-2003 04:52:

quote:
Originally posted by Ariels
כמה עלו לך הפיונירים, יש לי חבר טוב שרוצה לקנות
מציעים לנו ב3800... זה נראה טיפה יקר מדי


3800 על מה?
שני פיונירים אחי?

אם כן לך על זה מחיר סביר למדיי יש הרבה יותר יקרים


Posted by itamarsan on May-09-2003 07:20:

quote:
Originally posted by arik
שני הפיונירים
פלוס מיקסר גמיני 250
כולם במצב טוב מאד אבל משומשים


עלה לי 4500 הכל
פלוס כל החוטים
קיבלתי קייס לציוד

ואאללה אחי מחיר סביר ביותרררררררר אני חייב לציין
והעיקר תתחדש אחייייי


Posted by DjChook on May-09-2003 08:37:

כל עוד אתה יכול להכניס את הדיסק תוך כדי מריפוזה אני מרוצה


Pages (2): [1] 2 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.