TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- סוףףףףףףףףףףף סוףףףףףףףףףףף!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Pages (2): [1] 2 »
סוףףףףףףףףףףף סוףףףףףףףףףףף!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
לעזעזל זה לקח הרבה זמן!!!
אבל היה שווה לחכות
כי עכשיו יש לי גם שני פיונירים 100
וגם מיקסר
הכל משומש
אז שיהיה לי מזל טוב
עונת המיקסים נפתחה!!!!!!!!!!!!!!!



:








תתחדש אחי ובהצלחה !
| quote: |
| Originally posted by Flotser תתחדש אחי ובהצלחה ! |

בשעה טובה אח שלו!!!
אני יקפוץ אליך יותר לעיתים קרובות ונשמע אותך ממקסס 
זה לא כמו רדיו מטרו אבל זה גם משהו 
אריק אתה סטלן מלידה 
תתחדש אחי ויאללה תתחיל לחרוש
רוצים לשמוע אותך המשך
ב-ה-צ-ל-ח-ה!
תודה , תודה לכולם
אין לכם מושג כמה אני מעריך אותכם
!!!כוס עמק שצריך סמילי בוכה אין
אני רוצה להודות לכל מי שתמך בי
לאמא שלי שפלטה אותי
למפיק שלי ארמין
ולבמאי טיסטו
וכמובן לאבא שלי ששלף דולרים ברגע האמת שבאמת הייתי צריך את הכסף של הממזר
אני לא אשכח אותם לעולם
זה הכי קרוב שיש פה לבוכה
לעזעזל עם זה

חחחחחחחח
מי האמין אז שאמא פלטה לה תקליטן

| quote: |
| Originally posted by Flotser חחחחחחחח מי האמין אז שאמא פלטה לה תקליטן |

| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter אם היית רואה את אמא שלו בכלל לא היית מאמין שהיא יכולה לפלוט ![]() היא לא נראית אחת כזאת |
| quote: |
| Originally posted by arik WTF??? אתה יכול להיות קצת יותר ספציפי ??? |
| quote: |
| Originally posted by Flotser חחחחחחחחחחח לא יודע למה זה מצחיק אותי עכשיו, אולי כבר מאוחר מדי |
| quote: |
| Originally posted by arik WTF??? אתה יכול להיות קצת יותר ספציפי ??? |

| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter חחחחחחחח סתם צוחק... ![]() ת'אמת מזה הייתי בשוק שהיא אמרה לי שהיא אמא שלך מדברת על הבן שלה ופתאום אומרת כזה אריק... אני כזה... וואלה את אמא של אריק טוב לדעת |
מה זה??
איך הגענו לדבר על אמא שלי
!!!
קיצר אני עכשיו יכין סטים עם ה ציוד החדש
ואני יתן לכם לשמוע
| quote: |
| Originally posted by arik טוב לדעת כמו ממש טוב לי עכשיו שאני יודע את זה "או טוב לדעת כמו "טוב ל-ד-ע-ת???? או טוב לדעת כמו אטב לדעת שאת אמא של אריק??? אם משהו פה לא ברור לכם זה הטלפון שלי 058 - 327565 טוב זה האדיט ה 19 אם עדיין לא הבנתם אז תעצמו את העניים ותנסו לדמיין פייה רק שהיא בצבע שחור וכלב שרודף אחרי פרפרים באחו עם יונה עם עלה של גראס תחברו הכל שימו במיקסר ותשלמו לי לטיפול רפואי למה ביזבזתי הכל על הציוד |
| quote: |
| Originally posted by Flotser חחחחחחחח מי האמין אז שאמא פלטה לה תקליטן |
מזל טוב אחי
מניאק.......
כמה עלה כל העסק?
| quote: |
| Originally posted by arik תגיד את זה עוד פעם זה נשמע ממש טוב עלי |
| quote: |
| Originally posted by HyPeRSoNiC מזל טוב אחי מניאק....... כמה עלה כל העסק? |
מזל טוב אחשלי
בהצלחה עם הציוד החדש




כמה עלו לך הפיונירים, יש לי חבר טוב שרוצה לקנות
מציעים לנו ב3800... זה נראה טיפה יקר מדי
מזל טוב אח שלי
תתחדש
| quote: |
| Originally posted by Ariels כמה עלו לך הפיונירים, יש לי חבר טוב שרוצה לקנות מציעים לנו ב3800... זה נראה טיפה יקר מדי |
| quote: |
| Originally posted by arik שני הפיונירים פלוס מיקסר גמיני 250 כולם במצב טוב מאד אבל משומשים עלה לי 4500 הכל פלוס כל החוטים קיבלתי קייס לציוד |
כל עוד אתה יכול להכניס את הדיסק תוך כדי מריפוזה אני מרוצה 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.