TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- ~~2 view videobanden~~
Pages (2): [1] 2 »
~~2 view videobanden~~
Man wat zuigen die dingen zeg... voor de prijs van een pizza... wat voor soort pizza?? Die ik meestal bestel kost 17,50 met zonder fooi.. 
Anyways hier is de link om ze meer dan 2 keer te kunne kijke.. gewoon wat kleine aanpassingkjes..
http://go.to/2view
Haha, prachtig Henkie!
Wat een sukkels dat je dit nog kan doen met die video's ! Die gasten zijn over 'n maandje failliet 
eeehhhhh....ben ik 3 jaar weggeweest ofzo??? ik hoor dit voor t eerst...
2 view???? Wat is dat nou weer????

Je kan zon "2 view" bandje voor wat zal t zijn?? 15 piek kopen... je kan het 2 keer kijke.. daarna wordt t automatisch gewist... en kan je zelf opnemen.. maar om dat wisse te voorkome moe je ff naar die site gaan
Volledig educatief natuurlijk
Henkie...dit vind ik echt een hellacoole actie van je! stak man! m'n b/f en ik vonden het al zo stom om zo'n tape te kopen..want wij willen die films natuurlijk gewoon houden! (we hebben dan nu ook al een complete videotheek thuis staan..geen 2view trouwens hoor...) H� vet bedankt man! 
THNX 4 da tip!
Ik ga deze week meteen zo'n bandje scoren, maar uh hoe duur zijn ze nou eigenlijk????
| quote: |
| Originally posted by NILA.NL THNX 4 da tip! Ik ga deze week meteen zo'n bandje scoren, maar uh hoe duur zijn ze nou eigenlijk???? |
ze zijn meestals rond de 15 gulden das dus niet duur vergeleken met de normale videobanden!
weer een geweldig idee henkie 
Zeker een top idee!
Zijn er al een beetje goede films uit??????????????
| Originally posted by NILA.NL Zeker een top idee! Zijn er al een beetje goede films uit?????????????? |
Mmmmmmmm..... dat klinkt idd wel erg O.K., maar echt een TOPfilm is er dus nog niet uit....
De prijs van een pizza...Tja...das nie echt veel...
Bedankt HAnk...
ik krijg een connection refused, maja, het blijft mooi dat je de banden aan kunt passen zodat je de film houdt, moet er natuurlijk wel eerst een paar goeie filmpjes komen
Deze troep wordt een NOG grotere FLOP dan de CD-i van PHILIPS !!!!
The Henkyman (voor de dommeren: Handyman <-> Henkyman
) does it again.
Thanks Henkie
En ja denk ook wel dat dit productje onzettend gaat floppuh
Greetz,
Glaniskanis
| Originally posted by M5 Deze troep wordt een NOG grotere FLOP dan de CD-i van PHILIPS !!!! |
CD-I haha! Kan je daar eigenlijk nog iets mee doen?? Kan je die troep nog kopen?
nee daar kan je vrijwel niets meeer mee .....enne hier thuis staat er nog wel eentje die je mag kopen 
Als ik een film wil zien kijk ik hem toch maar 1 keer en dan huur ik hem wel gwoon he.
| Originally posted by M5 nee daar kan je vrijwel niets meeer mee .....enne hier thuis staat er nog wel eentje die je mag kopen |
| Originally posted by Boss Hahaha, heb jij 'r een gekocht ?!!! Hehe, ben jij ff belazerd ! |
Vette sig... boss..!
2 view!
Hi all,
2 View, in een woord: ONZIN!!!!
Wat heb je daar nou weer aan?? Ik vraag me bovendien af wat er gebeurt al je per ongeluk 2 x terugspoelt omdat je even naar de WC was of zo,..dan ben je zo je film kwijt
Hahaa NOT!!!!!
Greetz;
Blighty
Re: 2 view!
| Originally posted by blighty Hi all, 2 View, in een woord: ONZIN!!!! Wat heb je daar nou weer aan?? Ik vraag me bovendien af wat er gebeurt al je per ongeluk 2 x terugspoelt omdat je even naar de WC was of zo,..dan ben je zo je film kwijt Hahaa NOT!!!!!Greetz; Blighty |
Tot nu toe zijn er alleen deze films:
The current list of titles available include:
1. Coyote Ugly
2. Shanghai Noon
3. Keeping the Faith
4. Instinct
5. Runaway Bride
6. The Third Miracle
Dat is niet veel...Het wachten is op beter spul..