TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- אחי - הכי ישראלי


Posted by DjChook on May-09-2003 17:20:

אחי - הכי ישראלי

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2612134,00.html


Posted by luckystrike on May-09-2003 17:46:

פחחחחחחחחחחחחחחחחחח



חזק רצצצח !!

למרות שחלק מהדברים גם אני עושה ...



ולהוסיף עוד משהוא שאני וחברים שלי אז עשינו :

ישראלי זה לראות שאין לך אורות כי הם מקולקלים אז
אתה מורח בוץ על הפנסים כדי לא לסנוור ושם אורות גבוהים במקום לתקן את הבעיה ...


Posted by -CosmicFire- on May-09-2003 18:27:

quote:
Originally posted by luckystrike
ישראלי זה לראות שאין לך אורות כי הם מקולקלים אז
אתה מורח בוץ על הפנסים כדי לא לסנוור ושם אורות גבוהים במקום לתקן את הבעיה ...


חזק חזק גבר :}}


Posted by NyKoN on May-09-2003 22:28:

וואה
הכל פה נכון בלי יוצא מן הכלל
מדהים

יש עוד הרבה להוסיף אבל זה נכון


Posted by itamarsan on May-10-2003 01:54:

ואאאאללללללה חזקקק ביותתרררר
אהבתי מאודדדדד
באמת חסרים שם דברים אבל חפיף
זו כתבה מעולה היית מת שזה יתפרסם באחד מהעתונים הראשיים של הארץץ ואואוווו איך המרוקאים היו נדלקים
נ.ב גם אני רבע מרוקאי אבל זה לא מביא את הקריזההה כי זה דברים נכוניםם


Posted by -CosmicFire- on May-10-2003 08:12:

זה ב
Ynet
אולי זה יהיה בידיעות אחרונות...


Posted by Elior on May-10-2003 08:44:

כמה שזה נכון...
מצחיק לאללה


Posted by eXeTik on May-10-2003 12:08:

חחחחחח
ענק!


Posted by Hell_Copter on May-10-2003 15:40:

חחחחחחחחחחחח חזק ביותר הייתי אומר

זה נראה לי אחד מהשכבה שלי כתב...
שאני חושב על זה... הוא מהכיתה של תומר...


Posted by DjChook on May-10-2003 15:41:

אחי רק דבר אחד,

YNET
אומנם שייך לידיעות
אבל כל המערך, והעורכים

שונים לגמרי, ולא מתערבים אחד בשני



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.