TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- אחי - הכי ישראלי
אחי - הכי ישראלי
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2612134,00.html
פחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חזק רצצצח !!
למרות שחלק מהדברים גם אני עושה ...

ולהוסיף עוד משהוא שאני וחברים שלי אז עשינו :
ישראלי זה לראות שאין לך אורות כי הם מקולקלים אז
אתה מורח בוץ על הפנסים כדי לא לסנוור ושם אורות גבוהים במקום לתקן את הבעיה ...
| quote: |
| Originally posted by luckystrike ישראלי זה לראות שאין לך אורות כי הם מקולקלים אז אתה מורח בוץ על הפנסים כדי לא לסנוור ושם אורות גבוהים במקום לתקן את הבעיה ... |
וואה
הכל פה נכון בלי יוצא מן הכלל
מדהים

יש עוד הרבה להוסיף אבל זה נכון

ואאאאללללללה חזקקק ביותתרררר
אהבתי מאודדדדד
באמת חסרים שם דברים אבל חפיף
זו כתבה מעולה היית מת שזה יתפרסם באחד מהעתונים הראשיים של הארץץ ואואוווו איך המרוקאים היו נדלקים
נ.ב גם אני רבע מרוקאי אבל זה לא מביא את הקריזההה כי זה דברים נכוניםם
זה ב
Ynet
אולי זה יהיה בידיעות אחרונות...
כמה שזה נכון...
מצחיק לאללה

חחחחחח
ענק!
חחחחחחחחחחחח חזק ביותר הייתי אומר 
זה נראה לי אחד מהשכבה שלי כתב...
שאני חושב על זה... הוא מהכיתה של תומר...
אחי רק דבר אחד,
YNET
אומנם שייך לידיעות
אבל כל המערך, והעורכים
שונים לגמרי, ולא מתערבים אחד בשני
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.