TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- שאלה בנוגע לצילום במסיבות
שאלה בנוגע לצילום במסיבות
תגידו משהו מכיר איך זה עובד
כאילו יש לי מצלמה וחשבתי להכנס לזה
משלמים לך על הכניסה או משהו כזה
??
אתה צריך לדבר עם בעל המסיבה לפני שאתה מגיע או משהו
או שהאלה באתר ידברו איתו
ויש לך חינם...
אבל זה לא תמיד מכניס אותך חינם...
בעיקרון אתה צריך להכיר אנשים שיכניסו אותך לזה..
גם לילה גם אטרף וכל השאר
אתה גם צריך מצלמה באיכות טובה - ומה שאתה בעצם מקבל
זה כרטיס צלם שאיתו אתה יכול להיכנס למסיבות
חופשי וגם שתיה חינם - רק שצריך לתאם מראש לאיזה מסיבות
ובאיזה איזור אתה עובד
| quote: |
| Originally posted by clubber@work בעיקרון אתה צריך להכיר אנשים שיכניסו אותך לזה.. גם לילה גם אטרף וכל השאר אתה גם צריך מצלמה באיכות טובה - ומה שאתה בעצם מקבל זה כרטיס צלם שאיתו אתה יכול להיכנס למסיבות חופשי וגם שתיה חינם - רק שצריך לתאם מראש לאיזה מסיבות ובאיזה איזור אתה עובד |
נשמע לא רע
יש לי מצלמה טובה
שך קנון
עם 96 מגה
בכל מקרה פניתי לאתר
VIPIC
ושלחתי להם אימייל נראה מה נסגר
| quote: |
| Originally posted by warpedd_ נשמע לא רע יש לי מצלמה טובה שך קנון עם 96 מגה בכל מקרה פניתי לאתר VIPIC ושלחתי להם אימייל נראה מה נסגר |
מה ההבדל בין אקזיט לויאיפיק
??
בדוגרי אין לי מושג..:]
חחח אבל אני לא רוצה סתם נגיד עכשיו אני יתחיל ב
vipic
ופתאום אקזיט יחזרו עליי ויגידו שסבבה אני יתחיל לצלם.:]
יש מבין
?
בעקרון אתה עם הכרטיס הזה מצלם את המסיבה כמה שיותר תמונות ונכנס חינם שתיה לא בטוח...
זה ג'וב שווה מאד לפי דעתי..
| quote: |
| Originally posted by -CosmicFire- בעקרון אתה עם הכרטיס הזה מצלם את המסיבה כמה שיותר תמונות ונכנס חינם שתיה לא בטוח... זה ג'וב שווה מאד לפי דעתי.. |
טוב בעיקרון זה הולך ככה
באיזור שלך יש אחראי צלמים... בעיקרון הוא מחליט לאיזו מסיבה תלך לצלם אבל ברור שהוא יתחשב במה שאתה רוצה לעשות..
קובעים מקום יום או יומיים לפני, האחראי צלמים מדבר עם מי שצריך באותו מקום
ואתה פשוט מגיע, מציג את עצמך כצלם ונכנס (חינם)
עכשיו יש מקומות שבהם באמת צריך כרטיס צלם וכדי לקבל אותו, צריך להופיע קבוע באותו הליין כל שבוע כדי להראות שאתה רציני...
יש מקומות שיש בהם שתייה חינם, יש מקומות שאתה גם מקבל שתייה חינם וכניסה חינם לך ולעוד חבר או אפילו 2
אתמול לדוגמא הלכתי לצלם בקיו בר בבאר שבע ולא עשו לי בעיות על שום דבר ובאתי עם ידידה, תיק תק חותמות והיינו בפנים וגם שתייה חינם.
בקשר לבחירה בין וי איי פיק לאקסיט
לפי דעתי עדיף וי איי פיק כי האתר תפס תאוצה ענקית ומדי יום נכנסים אלפי מבקרים, האתר הזה הוא האתר הכי עדכני שיש כרגע.
זהו בעיקרון...
אבל רק לפרוטוקול, צילום במסיבות הוא טיפה קשה...
ולפעמים גם מעצבן
אבל מה שכן
מצלמה במועדון = מגנט כוסיות
ואם יודעים לנצל את זה... אין סוף לאפשרויות 
| quote: |
| Originally posted by Gil Shwarts זהו בעיקרון... אבל רק לפרוטוקול, צילום במסיבות הוא טיפה קשה... ולפעמים גם מעצבן |
זה גם מה שאני עושה
אבל לא שעה...
אתה צריך מינימום תמונות...
בוי איי פיק זה מינימום 150
ולא כל אחד רוצה להצטלם...
או שאתה מצלם מישהו והוא אומר שהוא לא רוצה שתפרסם...
אתה מצלם את המקום מבחינת קהל ותאורה והתמונות מתפקששות...
העצבים הם שיש אנשים שאיך שהם רואים את הפלאש הראשון
לא עוזבים אותך ומציקים ורודפים אחרייך שתצלם אותם
ואתה מקבל מלא צ'אפחות בכתף וזה הכי מעצבן! 
גיל, אתה חייב להראות לבן אדם את התמונה שצילמת שיאשר לפני שאתה עובר הלאה ?
או שהוא מבקש את זה ?
אני מראה למי שמבקש לראות
אבל אם זה יותר מדי אז יש כבר טריקים להתחמקות מזה..
אבל יש בזה גם יתרון כי אם אתה מצלם כוסית והיא רוצה לראות
אז חופשי אתה יכול להתחיל איתה
אוקיי סבבה נראה לי שהבנתי תעניין

ואם אתה מעוניין להיות צלם של וי איי פיק
כל מה שאתה צריך הוא להתקשר לבחור (שלומי) שהטלפון שלו מופיע פה איפשהו בטרד הזה...
| quote: |
| Originally posted by Gil Shwarts ואם אתה מעוניין להיות צלם של וי איי פיק כל מה שאתה צריך הוא להתקשר לבחור (שלומי) שהטלפון שלו מופיע פה איפשהו בטרד הזה... |
| quote: |
| Originally posted by Sniper ואללה אקזיט האלה ככ מפגרים הם לא מוכנים שאני יצלם פעמיים בשבוע שילכו להזדיין אני יתקשר לשלומי הזה וזהו :] |
אם יש כאן מישהו מאיזור הצפון שרוצה להיות צלם בוי איי פיק
יש לו סיכוי מאוד טוב
| quote: |
| Originally posted by Gil Shwarts אם יש כאן מישהו מאיזור הצפון שרוצה להיות צלם בוי איי פיק יש לו סיכוי מאוד טוב |
אז תקנה!!!





| quote: |
| Originally posted by Gil Shwarts אז תקנה!!! ![]() ![]() ![]() ![]() |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.