TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- שאלה בנוגע לצילום במסיבות


Posted by warpedd_ on May-09-2003 18:08:

שאלה בנוגע לצילום במסיבות

תגידו משהו מכיר איך זה עובד

כאילו יש לי מצלמה וחשבתי להכנס לזה

משלמים לך על הכניסה או משהו כזה
??


Posted by Hell_Copter on May-09-2003 18:42:

אתה צריך לדבר עם בעל המסיבה לפני שאתה מגיע או משהו
או שהאלה באתר ידברו איתו
ויש לך חינם...

אבל זה לא תמיד מכניס אותך חינם...


Posted by clubber@work on May-09-2003 18:44:

בעיקרון אתה צריך להכיר אנשים שיכניסו אותך לזה..
גם לילה גם אטרף וכל השאר
אתה גם צריך מצלמה באיכות טובה - ומה שאתה בעצם מקבל
זה כרטיס צלם שאיתו אתה יכול להיכנס למסיבות
חופשי וגם שתיה חינם - רק שצריך לתאם מראש לאיזה מסיבות
ובאיזה איזור אתה עובד


Posted by Sniper on May-09-2003 18:46:

quote:
Originally posted by clubber@work
בעיקרון אתה צריך להכיר אנשים שיכניסו אותך לזה..
גם לילה גם אטרף וכל השאר
אתה גם צריך מצלמה באיכות טובה - ומה שאתה בעצם מקבל
זה כרטיס צלם שאיתו אתה יכול להיכנס למסיבות
חופשי וגם שתיה חינם - רק שצריך לתאם מראש לאיזה מסיבות
ובאיזה איזור אתה עובד


כן אבל לא תמיד הכרטיס צלם הזה מכניס אותך..יש לפעמים בעיות עם זה
ביגלל זה עדיף שבעל האתר שאתה מצלם אליו יברר את הענין קודם
:P


Posted by warpedd_ on May-09-2003 19:34:

נשמע לא רע

יש לי מצלמה טובה
שך קנון
עם 96 מגה

בכל מקרה פניתי לאתר
VIPIC
ושלחתי להם אימייל נראה מה נסגר


Posted by Sniper on May-09-2003 19:37:

quote:
Originally posted by warpedd_
נשמע לא רע

יש לי מצלמה טובה
שך קנון
עם 96 מגה

בכל מקרה פניתי לאתר
VIPIC
ושלחתי להם אימייל נראה מה נסגר


זה מה שאני קיבלתי
[vipic] היי נא צור קשר בטלפון 054-920023 שלומי אחראי צלמים
אבל בינתיים אני לא מתקשר כי יכול להיות שאני יכנס לאקזיט
:P


Posted by warpedd_ on May-09-2003 19:56:

מה ההבדל בין אקזיט לויאיפיק
??


Posted by Sniper on May-09-2003 20:21:

בדוגרי אין לי מושג..:]
חחח אבל אני לא רוצה סתם נגיד עכשיו אני יתחיל ב
vipic
ופתאום אקזיט יחזרו עליי ויגידו שסבבה אני יתחיל לצלם.:]

יש מבין
?


Posted by -CosmicFire- on May-10-2003 08:17:

בעקרון אתה עם הכרטיס הזה מצלם את המסיבה כמה שיותר תמונות ונכנס חינם שתיה לא בטוח...
זה ג'וב שווה מאד לפי דעתי..


Posted by itamarsan on May-10-2003 09:10:

quote:
Originally posted by -CosmicFire-
בעקרון אתה עם הכרטיס הזה מצלם את המסיבה כמה שיותר תמונות ונכנס חינם שתיה לא בטוח...
זה ג'וב שווה מאד לפי דעתי..

כן אין מה להגיד שזה בן זונה שללל עבודה
פעם אחת נכנסתי ללין של יום חמישי בטי אל וי ה23 פלוס ונכנסתי עם חבר שלי שהוא צלם ושנינו נכנסנו בחינם והיה בןן זונהה לדעתייי
אבל כבר היום הוא הפסיק עם זהה


Posted by on May-10-2003 10:31:

טוב בעיקרון זה הולך ככה
באיזור שלך יש אחראי צלמים... בעיקרון הוא מחליט לאיזו מסיבה תלך לצלם אבל ברור שהוא יתחשב במה שאתה רוצה לעשות..

קובעים מקום יום או יומיים לפני, האחראי צלמים מדבר עם מי שצריך באותו מקום
ואתה פשוט מגיע, מציג את עצמך כצלם ונכנס (חינם)
עכשיו יש מקומות שבהם באמת צריך כרטיס צלם וכדי לקבל אותו, צריך להופיע קבוע באותו הליין כל שבוע כדי להראות שאתה רציני...

יש מקומות שיש בהם שתייה חינם, יש מקומות שאתה גם מקבל שתייה חינם וכניסה חינם לך ולעוד חבר או אפילו 2
אתמול לדוגמא הלכתי לצלם בקיו בר בבאר שבע ולא עשו לי בעיות על שום דבר ובאתי עם ידידה, תיק תק חותמות והיינו בפנים וגם שתייה חינם.


בקשר לבחירה בין וי איי פיק לאקסיט
לפי דעתי עדיף וי איי פיק כי האתר תפס תאוצה ענקית ומדי יום נכנסים אלפי מבקרים, האתר הזה הוא האתר הכי עדכני שיש כרגע.


זהו בעיקרון...
אבל רק לפרוטוקול, צילום במסיבות הוא טיפה קשה...
ולפעמים גם מעצבן

אבל מה שכן
מצלמה במועדון = מגנט כוסיות
ואם יודעים לנצל את זה... אין סוף לאפשרויות


Posted by warpedd_ on May-10-2003 10:40:

quote:
Originally posted by Gil Shwarts

זהו בעיקרון...
אבל רק לפרוטוקול, צילום במסיבות הוא טיפה קשה...
ולפעמים גם מעצבן


למה זה בעיה
??

כאילו מה שחשבתי זה להכנס לצלם איזה שעה פה שם
ואז לשים את המצלמה באוטו ולחזור למסיבה או משהו כזה


Posted by on May-10-2003 10:48:

זה גם מה שאני עושה
אבל לא שעה...
אתה צריך מינימום תמונות...
בוי איי פיק זה מינימום 150

ולא כל אחד רוצה להצטלם...
או שאתה מצלם מישהו והוא אומר שהוא לא רוצה שתפרסם...
אתה מצלם את המקום מבחינת קהל ותאורה והתמונות מתפקששות...


העצבים הם שיש אנשים שאיך שהם רואים את הפלאש הראשון
לא עוזבים אותך ומציקים ורודפים אחרייך שתצלם אותם

ואתה מקבל מלא צ'אפחות בכתף וזה הכי מעצבן!


Posted by DjChook on May-10-2003 11:01:

גיל, אתה חייב להראות לבן אדם את התמונה שצילמת שיאשר לפני שאתה עובר הלאה ?
או שהוא מבקש את זה ?


Posted by on May-10-2003 11:08:

אני מראה למי שמבקש לראות
אבל אם זה יותר מדי אז יש כבר טריקים להתחמקות מזה..

אבל יש בזה גם יתרון כי אם אתה מצלם כוסית והיא רוצה לראות
אז חופשי אתה יכול להתחיל איתה


Posted by warpedd_ on May-10-2003 11:55:

אוקיי סבבה נראה לי שהבנתי תעניין


Posted by on May-10-2003 11:57:

ואם אתה מעוניין להיות צלם של וי איי פיק
כל מה שאתה צריך הוא להתקשר לבחור (שלומי) שהטלפון שלו מופיע פה איפשהו בטרד הזה...


Posted by Sniper on May-10-2003 13:50:

quote:
Originally posted by Gil Shwarts
ואם אתה מעוניין להיות צלם של וי איי פיק
כל מה שאתה צריך הוא להתקשר לבחור (שלומי) שהטלפון שלו מופיע פה איפשהו בטרד הזה...


ואללה אקזיט האלה ככ מפגרים
הם לא מוכנים שאני יצלם פעמיים בשבוע שילכו להזדיין
אני יתקשר לשלומי הזה וזהו
:]


Posted by on May-10-2003 13:52:

quote:
Originally posted by Sniper
ואללה אקזיט האלה ככ מפגרים
הם לא מוכנים שאני יצלם פעמיים בשבוע שילכו להזדיין
אני יתקשר לשלומי הזה וזהו
:]



אקסיט האלה לא רציניים
וי איי פיק תופס תאוצה רצח
וממש רואים את זה


Posted by on May-10-2003 13:56:

אם יש כאן מישהו מאיזור הצפון שרוצה להיות צלם בוי איי פיק
יש לו סיכוי מאוד טוב


Posted by MASTERsplinter on May-10-2003 14:00:

quote:
Originally posted by Gil Shwarts
אם יש כאן מישהו מאיזור הצפון שרוצה להיות צלם בוי איי פיק
יש לו סיכוי מאוד טוב



הייתי עושה את זה בכיף..
אם הייתה לי דיגיטלית..


Posted by on May-10-2003 14:00:

אז תקנה!!!


Posted by MASTERsplinter on May-10-2003 14:03:

quote:
Originally posted by Gil Shwarts
אז תקנה!!!




שניה אני רץ..



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.