TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Mike Shiver
Mike Shiver
De flesta l�r v�l ha h�rt "Feelings" vi det h�r laget. Och Mike Shiver, som uppenbarligen inte �r hans riktiga namn, har n�gonting p� g�ng h�r. Men vad tror ni? Sveriges nya stora trance-namn, eller en one hit wonder?
klurigt.
nat saknas i den dar laten tycker jag.
men visst ar den bra.
sveriges nya stora trance-namn!!!!!

varf�r darrar han tro? 
N�r kommer en version med vocals d� ?
Och vem �r "Hanna", eller "Xan" som det st�r p� hemsidan?
Instrumentalt och produktionstekniskt tycker jag dock att den i alla fall �r en av �rets l�tar.
wiiiiiiiiiii, ja har h�rt den versionen me vocals � den e GRYM!!!!!! Ahhh, vill ha.. det e Xan som sjunger... det e fel me namnet Hanna s� vitt ja vet...
Xan har la sjungt me Matt Darey & Lange tidigare 
�r han svensk? hade ingen aning. Armin k�rde ju den p� ASOT f�r 2 veckor sen. Riktigt fin l�t. P�minner mig om den sortens melodisk trance som Oakenfold lirade f�r n�gra �r sedan.
Ska nog k�pa den n�r den sl�pps p� Lost Language inom kort.
Mike e medlem h�r p� sidan faktiskt...
J�vligt schysst kille som ja l�rde k�nna f�r inte s� l�nge sen. Helt otroligt hur bra d har g�tt f�r han! Men ja e inte f�v�nad, f�rutsp�dde faktiskt att den skulle bli Future Favorite p� ASOT innan den ens va spelad d�r =P Men ja visste ju iof att Armin hade f�tt den.
R�kna m mer fr�n Mike! PROMISE!
Han har gjort en GRYM remix p� Rikki De Clerk - Sunrise (Mike Shiver RmX) B�sta mixen p� den l�ten garanterat! Sl�pps snart p� vinyl.
H�ll ett �ga p� denna mannen 
Exciting exciting!
snackade med han p� icq och vi kommer nog h�ra mycket fr�n denna "unga" (21) talang =)))
kul, hade haft p� l�ten i 3 minuter n�r jag s�g tr�den, t�nkte just att det var en fett bra l�t....d� haja jag att det vara samma namn som p� artisten jag hade i spelaren...visste inte att han va svensk... cool 
| quote: |
| Originally posted by Ravesquad Vad tycker ni om Mike Shiver feat. Hanna - Feelings (Instrumental/Vocal Mix) ?? Kul me en svensk tranceproducent som g�r kvalitetstrance tycker ja �r Armins favvo ox� Sverige kanske blir platsen f�r n�sta stora trance explosion?! Snart kommer Space o Pasha |

Kul me en svensk tranceproducent som g�r kvalitetstrance tycker ja �r Armins favvo ox� 
Sverige kanske blir platsen f�r n�sta stora trance explosion?! Snart kommer Space o Pasha
(oj va ja spammar
)
| Originally posted by Glorie hmmm, var har du h�rt vocalsversionen? hemsida |
| Originally posted by Glorie hmmm, var har du h�rt vocalsversionen? och space & pasha? va e det? nya l�tar me Mike elle? tell meeee ![]() hemsida |

Han har mycket i bakfickan att dra fram... v�nta bara 
hej allihopa!
tack f�r all massiv support hittils!
kika min hemsida www.mikeshiver.com f�r mer info om releasen f�r "feelings"
ha en kanonsommar allihop! och kom � kika p� mej n�r jag djar senare i sommar....
hade bra
/mike
| Originally posted by DJMikal hej allihopa! tack f�r all massiv support hittils! kika min hemsida www.mikeshiver.com f�r mer info om releasen f�r "feelings" ha en kanonsommar allihop! och kom � kika p� mej n�r jag djar senare i sommar.... hade bra /mike |
N�r och var kommer du snurra plattor d�? skulle vara fett att se!
all info kommer som sagt p� www.mikeshiver.com och �ven www.trance.nu

hare g�tt
/mike
| Originally posted by DJMikal ha en kanonsommar allihop! och kom � kika p� mej n�r jag djar senare i sommar....hade bra /mike |
l�ter som du e bara h�r p� snabbvisit
stanna kvar.. vi e ett sk�nt g�ng.. hehehhe
har inte varit d�r s� ja k�nde inte igen de d�r namnen