TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- The Matrix: Reloaded
Pages (3): [1] 2 3 »

Posted by robin on May-10-2003 21:30:

can't wait (hoop niet dat het 'niveau' van de film daalt, zou erg zonde zijn) ik ga zo snel mogelijk naar de bios. (als dat lukt.. pokke exames )

wat ik gezien heb ziet dr zeeer vet uit

(in november komt deeltje 3 )

Posted by Dj Lex on May-11-2003 08:58:

Jaja, vette film! Zit vrijdag eerste rang Heb er zin an!

Posted by Ding Chavez on May-11-2003 11:36:

Donderdagavond backrow seats bij de premiere in hier nijmegen Kan niet wachten. Weet alleen nu al wel dat je vloekend de bioscoop verlaat als de laatste scene ineens stopt om pas 6 november verder te gaan met deel 3. Maar het is het vast waard

GreetZ, DC

Posted by franzelare on May-11-2003 13:28:

ik heb gehoord dat het feest erna heel erg vet moet worden!!

Posted by SnuggLe on May-11-2003 13:58:

Jaaaaaaaaaaa, vrijdag ga ik ook naar de bios! Deze film is gewoon een MUST SEE in de bios!

Posted by Muppet on May-11-2003 14:08:

Donderdagavond in den bosch premiere...kan echt nie w8en...lijkt me zo'n vette film!!!!!!!!

greetz Muppet

Posted by MaGiK54 on May-11-2003 14:36:

Ga volgende week wel ff checken. Lekker in de middag op maandag of dinsdag. Is het lekker rustig

Posted by Blik on May-11-2003 14:44:

ik ga hier ook zeker naartoe

Posted by Nook on May-11-2003 20:05:

ik ga ook zeker weten naar deel 2 en deel 3 van de matrix. je moet ook ff kijken naar de animatrix, die zien er echt koel uit en leggen het matrix verhaal uit. 4 delen kun je downloaden op www.intothematrix.com. de andere 5 delen (plus de 4 op de site) staan op de animatrix dvd die in juni uitkomt.

Posted by Duke2003 on May-11-2003 21:09:

IK GA NAAR DE MATRIX MARATHON IN DE CITY, IK ZIE DE FILM LEKKER ALS EERSTE, eerst zie je dan eerst the matrix 1 op gigascherm en dan meteen erachteraan de matrix reloaded! en als animatrix uitkomt koop ik m meteen!!!

Posted by robin on May-11-2003 22:58:

dat wordt een lange zit duke..(maar wat geeft dat t is wel de matrix crazy: )

ik ga eens kijken.. misschien ga ik naar de sneak preview (je kon op internet al van te voren opzoeken wat daar komt, als die komt dan ga ik) heb daar toen ook jurasic park 3 gezien VOOR de nl premiere (gare film, maar toch)

robin

Posted by arjoderoon on May-12-2003 07:23:

volgens een website is 7 november de sneak preview: November 7, 2003 The Matrix Revolutions

dusss

Posted by Jappio on May-12-2003 08:15:

hmm deze film komt toch niet in de sneak.. Over het algemeen zijn dat alleen minder rated films

Posted by Blik on May-12-2003 09:48:

The Matrix komt vanavond op SBS6, 20:30 (schijt hard van Nederland ertussen)

Posted by arjoderoon on May-12-2003 11:15:

die gaan we kijken dan maar

Posted by Ding Chavez on May-12-2003 13:41:

quote:
Originally posted by Blik

Om 23:40 (geloof ik) ook nog the making of Matrix Reloaded, maar die ga ik pas kijken na de film. Anders zie ik vantevoren alweer te veel.

GreetZ, DC

Posted by moogwai on May-12-2003 20:58:

quote:
Originally posted by Blik

idd.. net als nu

Maar die stukkies die ze van Reloaded al hebben laten zien, zien er echt veelbelovend uit.. Wat een spektakel!

Posted by Opti on May-13-2003 00:13:

ik ga maar ff kijken of er plaats is in Path� zaterdag...

Posted by eieregooie on May-13-2003 02:33:

quote:
Originally posted by Duke2003
IK ZIE DE FILM LEKKER ALS EERSTE

Hehe... De film mag niet voor 22:00 's avonds vertoond worden Dus iedereen zal 'm wel zo'n beetje tegelijk zien denk je niet

quote:
Originally posted by robin
ik ga eens kijken.. misschien ga ik naar de sneak preview (je kon op internet al van te voren opzoeken wat daar komt, als die komt dan ga ik)

Die komt niet... Om dezelfde reden die hierboven staat

quote:
Originally posted by arjoderoon
volgens een website is 7 november de sneak preview: November 7, 2003 The Matrix Revolutions

Wederom om dezelfde reden zal ook die waarschijnlijk niet in de sneak komen... Trouwens knap dat ze dat al weten... Het sneak programma is niet zover van te voren al bekend... (release data willen nog weleens veranderen dus is het lastig plannen )

quote:
Originally posted by Jappio
hmm deze film komt toch niet in de sneak.. Over het algemeen zijn dat alleen minder rated films

Je zou je nog kunnen verbazen... Dat films niet zo bekend zijn wil niet zeggen dat ze niet goed zijn...

Ach, wat is het toch fijn om in een bioscoop te werken Hopen dat die film gewoon woensdagavond binnenkomt en niet pas donderdagavond om 20:00 uur ofsow... En dan lekker in een lege zaal woensdag nacht of donderdagmiddag die film erin knallen! Heerlijk! Zit je tenminste niet zo in de drukte

Posted by robin on May-13-2003 09:58:

quote:
Die komt niet... Om dezelfde reden die hierboven staat

zal idd wel niet.. dit is natuurlijk ook wereldwijde premire..

gister wel matrix gekeken.. vond beetje jammer.. je weet al hoe t zit dus je zit niet meer met open bek je hersens te breken op die film..

Posted by Cosmic on May-13-2003 11:40:

Ik zit ook donderdag in de bios . Voorstukjes zagen er koel uit, vooral op die snelweg

Posted by Duke2003 on May-13-2003 13:11:

tuurlijk zien de voorstukjes er cool uit de hele film is cool

Posted by robin on May-13-2003 15:37:

mare ei.... is die sneak preview in alle bioscopen t zelfde dan??.. dacht dat dat per bios anders was

Posted by TimeportE on May-13-2003 16:22:

meestal 3 films per week die gespreid over alle sneak anders is.. (maar meestal 2 films die het meest worden gedraaid)

www.sneakpoint.nl

Posted by eieregooie on May-14-2003 00:39:

quote:
Originally posted by robin
mare ei.... is die sneak preview in alle bioscopen t zelfde dan??.. dacht dat dat per bios anders was

Er zijn 2 sneak circuits... Het circuit waar wij in zitten heeft 2 rondjes... Vaak hebben beide rondjes dezelfde film, maar soms verschilt het...

(even ter verduidelijkijng, zo'n film maakt dus een rondje langs verschillende bioscopen... donderdag geertruidenberg, vrijdag hulst, zondag delft 2x, maandag leiden en verder... de sneak is in die bioscopen dus altijd dezelfde film, een enkele uitzondering daargelaten)

Hoe het in het andere circuit geregeld is weet ik niet... en dan zijn er ook nog een aantal bioscopen die gewoon hun eigen ding doen...

Kzag trouwens net op die sneakpoint.nl een reclame van Ripley's Game. Die heb ik maandagmiddag zitten kijken... Wat een goeie film zeg! The Talented Mr. Ripley heb ik laatst nog weg gezapt toenie op TV was... Maar deze... WOW! Een van de weinige sequels die echt beter is dan de eerste John Malkovich doet het stukken beter dan Matt Damon (maja, hij is natuurlijk ook John Malkovich ) Kgeloog alleen dattie maar met 8 kopien uitkomt in Nederland... maar alsie bij je in de buurt gaat draaien, zeker even checken!

Pages (3): [1] 2 3 »