TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- The Matrix: Reloaded
Pages (3): [1] 2 3 »
can't wait
(hoop niet dat het 'niveau' van de film daalt, zou erg zonde zijn) ik ga zo snel mogelijk naar de bios. (als dat lukt.. pokke exames
)
wat ik gezien heb ziet dr zeeer vet uit 
(in november komt deeltje 3
)
Jaja, vette film! Zit vrijdag eerste rang
Heb er zin an!
Donderdagavond backrow seats bij de premiere in hier nijmegen
Kan niet wachten. Weet alleen nu al wel dat je vloekend de bioscoop verlaat als de laatste scene ineens stopt om pas 6 november verder te gaan met deel 3. Maar het is het vast waard 
GreetZ, DC
ik heb gehoord dat het feest erna heel erg vet moet worden!!
Jaaaaaaaaaaa, vrijdag ga ik ook naar de bios! Deze film is gewoon een MUST SEE in de bios!
Donderdagavond in den bosch premiere...kan echt nie w8en...lijkt me zo'n vette film!!!!!!!!
greetz Muppet
Ga volgende week wel ff checken. Lekker in de middag op maandag of dinsdag. Is het lekker rustig 
ik ga hier ook zeker naartoe
ik ga ook zeker weten naar deel 2 en deel 3 van de matrix. je moet ook ff kijken naar de animatrix, die zien er echt koel uit en leggen het matrix verhaal uit. 4 delen kun je downloaden op www.intothematrix.com. de andere 5 delen (plus de 4 op de site) staan op de animatrix dvd die in juni uitkomt.
IK GA NAAR DE MATRIX MARATHON IN DE CITY, IK ZIE DE FILM LEKKER ALS EERSTE, eerst zie je dan eerst the matrix 1 op gigascherm en dan meteen erachteraan de matrix reloaded! en als animatrix uitkomt koop ik m meteen!!!
dat wordt een lange zit duke..(maar wat geeft dat t is wel de matrix crazy: )
ik ga eens kijken.. misschien ga ik naar de sneak preview (je kon op internet al van te voren opzoeken wat daar komt, als die komt dan ga ik) heb daar toen ook jurasic park 3 gezien VOOR de nl premiere
(gare film, maar toch)
robin
volgens een website is 7 november de sneak preview: November 7, 2003 The Matrix Revolutions
dusss 
hmm deze film komt toch niet in de sneak.. Over het algemeen zijn dat alleen minder rated films 
The Matrix komt vanavond op SBS6, 20:30 (schijt hard van Nederland ertussen)
die gaan we kijken dan maar 
| quote: |
| Originally posted by Blik The Matrix komt vanavond op SBS6, 20:30 (schijt hard van Nederland ertussen) |
| Originally posted by Blik The Matrix komt vanavond op SBS6, 20:30 (schijt hard van Nederland ertussen) |
ik ga maar ff kijken of er plaats is in Path� zaterdag...
| Originally posted by Duke2003 IK ZIE DE FILM LEKKER ALS EERSTE |
Dus iedereen zal 'm wel zo'n beetje tegelijk zien denk je niet 
| Originally posted by robin ik ga eens kijken.. misschien ga ik naar de sneak preview (je kon op internet al van te voren opzoeken wat daar komt, als die komt dan ga ik) |

| Originally posted by arjoderoon volgens een website is 7 november de sneak preview: November 7, 2003 The Matrix Revolutions |
)| quote: |
| Originally posted by Jappio hmm deze film komt toch niet in de sneak.. Over het algemeen zijn dat alleen minder rated films |

Hopen dat die film gewoon woensdagavond binnenkomt en niet pas donderdagavond om 20:00 uur ofsow... En dan lekker in een lege zaal woensdag nacht of donderdagmiddag die film erin knallen! Heerlijk!
Zit je tenminste niet zo in de drukte
| Die komt niet... Om dezelfde reden die hierboven staat |
Ik zit ook donderdag in de bios
. Voorstukjes zagen er koel uit, vooral op die snelweg
tuurlijk zien de voorstukjes er cool uit de hele film is cool
mare ei.... is die sneak preview in alle bioscopen t zelfde dan??.. dacht dat dat per bios anders was 
meestal 3 films per week die gespreid over alle sneak anders is.. (maar meestal 2 films die het meest worden gedraaid)
www.sneakpoint.nl
| Originally posted by robin mare ei.... is die sneak preview in alle bioscopen t zelfde dan??.. dacht dat dat per bios anders was |
John Malkovich doet het stukken beter dan Matt Damon (maja, hij is natuurlijk ook John Malkovich
) Kgeloog alleen dattie maar met 8 kopien uitkomt in Nederland... maar alsie bij je in de buurt gaat draaien, zeker even checken!