TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Sensation Uitverkocht!!!
Pages (7): [1] 2 3 4 5 6 7 »
Sensation Uitverkocht!!!
ja ja zoals we al hadden kunnen verwachten SENSATION is nu echt UITVERKOCHT!!!
goh! ik ben benieuwd wie er nou eigenlijk ECHT gaat van TA! Ik moet i.i.g. werken! Me b/f heeft wel een kaartje gekocht..maar dat komt omdat hij eigenlijk altijd werkt 's weekends en hij had voor Sensation al vrij gekregen (toen wisten we die KUT line-up nog niet nl.)...en nou jah...nu kan ie toch gratis zuipen! 
Ongelofelijk dat er zoveel mensen zijn die naar Sensation willen...ze zullen wel niet beter weten zullen we maar denken!...en die Duncan en Sander maar lachen! UITBUITERS zijn het!!
Nou, dan hebben ze nu een hele zal vol met mensen die kunnen zeggen dat ze bij Sensation zijn geweest. Maar dat is dan ook alles!
M'n 100ste B.T.W.!
LoL als iemand zegt "ik ben naar sensation geweest" haha.. lol nou dan ben je de man hoor!
Mensen die ik ken, sommige zijn van die kwasie trance lovers.. die houde meer van de top40 trance..eiffel69 ofzoiets .. "jongen weet je wel wat voor een kut line-up er staat" .. "ja maar de hele entourage,de lampen etc" "entourage me ass ja"
Er kome dus echte dikke party peepz..
MmmM zoude er meer overdosisjes komen of minder?
Gelijk heb je!!
Hi all,
Tja, ik kreeg toen ik van Shockers terugkwam een foldertje van ID&Tin mijn handen geschoven waarin de line-up stond vermeldt. Ik dacht eerlijk dat dit het voor-programma was of zo,.wie is Roog in vredesnaam. Waar zijn de toppers als Oakie en waar is onze Tijs???????
Sander heeft gelijk, ID&T is een groepje centenkloppers bij elkaar
Greetings,
Blighty
ik wacht op een replytje, van Obi, en dan zal er wel weer een nutteloze discussie hierover komen, het blijft een kut line-up, volgens mijn mening en ik ben zeer blij dat ik in Salou ben op dat moment
oh ja, er komen dus echt wel mensen die eigenlijk niet eens van Trance houden, paar meisjes die ik ken, houden helemaal niet van Trance, alleen de populaire trance zoals Barthezz etc.....
hun gaan gewoon naar Sensation terwijl ik zeker weet dat ze alleen maar gaan omdat het vorig jaar zo'n gruwelijk tof feest was, echte party-people dus
yeah, same here......
Laatst vroeg ook een chickie op m'n werk of ik naar sensation ging, ikke zeg "nee, want het is een bagger line-up". Zegt ze: "Maar dj jean komt ook en de southsidespinner's!" 
Dit is toch echt het toppunt ofniet?
grtz,
TNG
| quote: |
| Originally posted by tango yeah, same here...... Laatst vroeg ook een chickie op m'n werk of ik naar sensation ging, ikke zeg "nee, want het is een bagger line-up". Zegt ze: "Maar dj jean komt ook en de southsidespinner's!" ![]() Dit is toch echt het toppunt ofniet? grtz, TNG |
Hoe is het mogelijk dat dit in zo'n korte tijd uitverkocht is????????
Zegt genoeg lijkt me zo.........
| Originally posted by pipi Hoe is het mogelijk dat dit in zo'n korte tijd uitverkocht is???????? Zegt genoeg lijkt me zo......... |
| Originally posted by Blik hey, iemand uit den Bosch, de slechtste uitgaansstad van Nederland |
Ikke ga wel!!!!!
Maakt me niet uit wat anderen er van denken.
Ik ga en als het feest klote is naja pech gehad, is het feest leuk dan is iedereen weer blij, maar heb je dat niet bij elk feest?
mzzls harmen
| Originally posted by pipi Inderdaad, daar heb je gelijk in!!!! |
Hehe niet te geloven he, maar Ja het was te verwachten natuurlijk. Ik had het al aan zien komen
| Originally posted by Blik Op welke school zit je, ik zit namelijk in Den Bosch op school, op het St. jans-lyceum, ken je waarschijnlijk wel |
| Originally posted by pipi Ik zit niet op school. Ik heb een baan hier in Den Bosch. |
| Originally posted by Blik kan natuurlijk ook, een bekende plaats waar je werkt? |
Tja,..
Hi all,
Dat vraag ik me nou ook af: Hoe kan het zo zijn dat een crappy feest als Sensation nu al uitverkocht is. Zullen dat nou allemaal van die TMF-figuren zijn, of hoe zit het??
Greetz,
Blighty
Ik ga ook en weet je ik zit me er best wel op te verheugen ook.. Ik ga naar genoeg feesten met een goeie line-up dus misschien is het inderdaad wel heel er kewl met die show er om heen.. Maar in iedergeval zal ik er me zeker gaan vermaken want dat lukt me toch wel.
En mocht het nou echt zo schraal zijn qua muziek plop ik er gewoon nog een paar naar binnen en ga lekker zitten spacen op de tribiune 

en dan vermaak ik me ook wel.
Maarja de laatste 4 uur worden zoiezo wel ok. 
Re: Tja,..
| Originally posted by blighty Hi all, Dat vraag ik me nou ook af: Hoe kan het zo zijn dat een crappy feest als Sensation nu al uitverkocht is. Zullen dat nou allemaal van die TMF-figuren zijn, of hoe zit het?? Greetz, Blighty |
En Rank 1 natuurlijk. Piet is trouwens een hele aardige gozer. Hij zegt dat het geweldig wordt en ik geloof hem. 
Piet bervoets kan wel draaie ja!
hoeveel kaarten zijn er verkocht? 40.000? dan zin er denk ik 39.996 opgekocht door TMF en 538..voor de leuke prijsvraagjes
..en die andere 4: magrec, me b/f en 2 maatjes van m! ha! gezellig nepfeestje eigenlijk wel...lol...ben blij dat ik ID&T tenminste wat geld kan aftroggelen...(personeelskosten haha)
Er is trouwens nu een prijsvraag en daarbij ken je het volgende winnen:
Een viparrangement voor 20 personen met een eigen podium, security, drank etc. toch niet verkeerd lijkt me.