TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- just a little "THANK YOU!!!"
just a little "THANK YOU!!!"
hola swetas (and others)!
It is time to say good bye... 
Jag satt och lurade p� hur jag skulle g�ra detta. T�nkte f�rst maila de jag k�nner, men kom p� att de finns ju en dr�s d�rute som jag inte tr�ffat och som jag d� missar. D�rf�r tar jag upp lite offentlig plats p� det h�r s�ttet. Hoppas ni har �verseende.
Kort och gott: From ca 1,5 vecka sen jobbar jag inte l�ngre med Fokused, utan har valt att traska in p� en nya bana. Ibland �r det dags att g� vidare och min tid var nu. Vad jag kommer g�ra m�rker ni, men tyv�rr kommer jag inte l�ngre ha speciellt mkt med trance etc att g�ra med, men var inte ledsna f�r det. Var s�kra p� att Parham och Fredrik p� Fokused kommer h�lla fanan h�gt och forts�tta det tunga jobbet med att skapa en b�ttre klubbscen i Sverige. De �r riktiga k�mpar och v�rda sin vikt i guld.
Varf�r skriva h�r? Jo, f�r att:
Jag vill tacka er alla f�r det absolut st�rsta, b�sta och mest fantastiska �ret i mitt liv. S� mkt gl�dje, skoj och helt f*ckin underbara stunder som jag har upplevt tillsammans med er via v�ra fester r�cker f�r resten av mitt liv. �ven om jag levde i 340 �r till skulle jag inte beh�va en lycklig stund till f�r jag har redan minnen s� det r�cker och blir �ver. Det enda jag beh�ver g�ra �r att plocka fram dem s� ler jag. Eller snyftar lite av lycka som jag gjorde n�r jag s�g Stonefields film fr�n Ti�sto/Gielen-kv�llen... (jupp, 5-6 gl�djet�rar fick han mig att f�lla - thanx stonefield)
S� �ven om jag inte k�nner just dig eller ens har tr�ffat dig och du har varit p� n�gon av Fokused fester - ta till dig detta. Ordet tack r�cker egentligen inte, men men TACK!!!
Vi ses p� dansgolven! Keep the spirit, dansa mer, oftare och som en herre fr�n Holland vid namn Lucien sa n�r han l�mnade efterfesten p� ny�rsafton och kilade ut i vinternatten:
"Whatever you do, man! Whatever you do... Party on, party hard and party safe!"
/Jacob M aka jake
"goodbye fokused rose........" (kan inte mer.. ehm
)
vi har redan talat om saken
men man m�ste juh svara �nd�!
TACK SJ�LV! f�r att du har varit en bidragande del till att klubbscenen i sverige �ntligen v�xer! Scandinavian tour ligger kvar m�nga m�nniskors hj�rtan 
F�r�vrigt g�r vi inte p� fester f�r din skull, utan rent och klart f�r att du gjort s� j�vla feta fester att man helt enkelt inte velat utebli! S� tacka oss inte... det �'r vi som ska tacka dig f�r dom fiiiiina partystunder vi f�tt 
Jag �r s�ker p� att du gjort r�tt val!
| quote: |
| Originally posted by mindshooter vi har redan talat om saken men man m�ste juh svara �nd�!TACK SJ�LV! f�r att du har varit en bidragande del till att klubbscenen i sverige �ntligen v�xer! Scandinavian tour ligger kvar m�nga m�nniskors hj�rtan ![]() F�r�vrigt g�r vi inte p� fester f�r din skull, utan rent och klart f�r att du gjort s� j�vla feta fester att man helt enkelt inte velat utebli! S� tacka oss inte... det �'r vi som ska tacka dig f�r dom fiiiiina partystunder vi f�tt ![]() Jag �r s�ker p� att du gjort r�tt val! |
allt �r i symbios. Vad �r en fest utan deltagare? Finns det n�gon fest om de saknas? Sure, jag har arrat, men utan ER d�r, dansandes med all er energi och gl�dje skulle jag inte rysa varje g�ng jag, tex, ser stonefields film. Det man som arr f�r tillbaka av er �r det som h�ller en uppe n�r klockan �r sju p� morgonen och det var 28 timmar sen man sist s�g en s�ng. Det �r drivkraften. Minnena best�r av en sak. Den lyckligt pulserande st�mningen. S� jag vill tacka, buddy. 
| Originally posted by jake Mind, my "little" friend allt �r i symbios. Vad �r en fest utan deltagare? Finns det n�gon fest om de saknas? Sure, jag har arrat, men utan ER d�r, dansandes med all er energi och gl�dje skulle jag inte rysa varje g�ng jag, tex, ser stonefields film. Det man som arr f�r tillbaka av er �r det som h�ller en uppe n�r klockan �r sju p� morgonen och det var 28 timmar sen man sist s�g en s�ng. Det �r drivkraften. Minnena best�r av en sak. Den lyckligt pulserande st�mningen. S� jag vill tacka, buddy. ![]() (ps. har du tid f�r en coffe i veckan?) |
fan 18 om n�gra dagar *str�cka p�*
skulle ocks� vilja passa p� att tacka dig (och dom andra som fortfarande driver fokused vidare)...
sj�lv har jag inte f�tt n�jet att personligen g� p� n�gon av era fester pga. min �lder men ni har varit med och lagt grunden till en trancescen h�r i sverige som �ntligen �r p� uppg�ng...det �r tack vare s�danna som dig som jag om n�gra �r slipper bege mig �ver land och rike f�r att njuta av mitt favoritn�je, att dansa till underbar musik spelad av kungliga dj's
det �r tack vare er som jag har n�got att se fram emot s� fort jag fyller 18....TACK 
Tack sj�lv... k�nns som du och dina mates har f�tt STORA stenar i rullning!
tack sj�lv!
synd att du ska sluta

Tack sj�lv Jake... du har ju vart en v�ldigt drivande kraft bakom dessa otroliga event vad jag har f�rst�tt.... s� jag tycker det �r synd att samarbetet tillsammans med resten av Fokused inte forts�tter.
Synd att det gick �t hellskotta med v�rt samarbete ang. Fokused filmen 
Ha de bra.... vi ses p� golvet !
St�ller sig i ledet
�ven jag f�r v�ll inst�mma i alla tack som hitils kommit. Jag har absoliut uppleft mina b�sta klubbupplevelser hos fokused, min favorit �r fortfarande fr�n f�rra sommaren n�r 2/3 av tilt lirade om jag inte minns fel? park and willson kanske? n�v�l. Helt klart sommarens klubbminne fr�n f�rra �ret.
Vizay n�mner att han ser fram imot att fylla 18, gissa var jag spenderade min 18 �rsdag n�gonstanns, givetvis med fokused p� munchen :P
M�ste �ven n�mna att det �r h�rligt att se folk som du jake, de verkligen insatta i klubbscenen som lyfter upp kvaliten p� forumet. Det var darf�r en g�ng f�r l�nge sedan som jag registrerade mig h�r. H�g kvalite p� forumet.
godspeed! 
Re: St�ller sig i ledet
| Originally posted by AC. M�ste �ven n�mna att det �r h�rligt att se folk som du jake, de verkligen insatta i klubbscenen som lyfter upp kvaliten p� forumet. |