TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- System F Feat. Armin van Buuren - Exhale [Mijn Videoclip]
System F Feat. Armin van Buuren - Exhale [Mijn Videoclip]
okay, ik had et al tegen paar lui op TiC gezegt dat ik bezig was een videoclip te maken voor mijn studie, hijs nu af en ben der best tevreden over, tango zei dat ie redelijk hard aan je comp trok dus zie maar 
System F Feat. Armin van Buuren - Exhale (54 mb)
de originele clip was super dus daar kan ik niet overheen maar ja.. 
ps. je moet wel divx hebben zo heb ik em iig gecodeerd (hij was eerst 746 mb)
Gaaf man!!
Ik ben heel benieuwd, ik ben hem nu aan het downloaden! 
Ik ook, duurt nog wel 2 uur
edit: Grr, mislukt. Na ja, opnieuw dan maar
nog 12 mins ben benieuwd...
nogal vaag, het beeld staat heel erg lang stil steeds, en dan komt er weer n ander "shot"
dit zal toch wel niet zo bedoeld zijn of wel?
hmm, zal wel wat aan de hand zijn met die divx codec ofzo
denk t niet, heb t zelfde "probleem" daarnaast loopt de clip nog iets van 15 sec. door, nadat de muziek al is afgelopen, hoort dat ook?
leip gedaan trouwens 
Grtz
WooT
mmmm... wat? das niet de bedoeling zeg maar.. :s
anders probeer eens www.divx.com ofzo?? dis kut 
bij mij deed die het prima hoor, best leuk gedaan, van wie zijn die motoren?
dat kung-fu/karate gedeelte op het einde is wel een beetje nep 
khad die divx al gedownload voordat ik m speelde, want ik had m nog niet geinstalleerd
mja, zal wel aan deze trage pc liggen dan
anywayz, van wat ik gezien heb ziet t er best leuk uit
Ik ben beniewd... nog maar 10% binnen
Hehe leuk gedaan hoor
ik had trouwens nergens last van met terugkijken.
Dat kung fu gedeelte is idd een beetje neep, had je misschien een andere camera hoek moeten nemen, dan leek het misschien nog offie em raakte
Die lui die net de trein missen is daarentegen wel weer grappig om te zien 
Ook sluiten de beelden vaak goed aan op de muziek, maar hadden natuurlijk niet minder hoeven verwachten van een TA 
GreetZ, DC
| quote: |
| Originally posted by Ding Chavez Die lui die net de trein missen is daarentegen wel weer grappig om te zien ![]() |

(maar dat zei je dus niet door versnelling
)
Ejh das wel een leuk filmpje!
Heb je hem al ingeleverd?
Ik ga der niet al te patserig op in maar als het nog mogelijk is dan zou ik de volgende dingen veranderen:
- Je fades (je wisseling van shots die in elkaar over lopen) beter in elkaar over laten lopen.
Je hebt bij veel overgangen een fade in zwart gemaakt en daarna het volgend shot er meteen ingemoneerd...als je de beelden misschien iets beter over elkaar heen legt dan wordt het filmpje wat vloeiender.
Das met trance misschien wat leuker (maar wie ben ik om dat te zeggen
)
- Ik had bijv met die trein verschillende shots gebruikt, dus misschien je beeld iets closer en afwisselender.
Je had ook veel springers er in kunnen doen, je zit nu veel seconden naar een trein te kijken.
Ik vind de motor een leuk idee alleen jammar dat het spiegeltje van de motor in beeld zat, ook je lens is heel erg vies 
- Bij het vechten op het einde kan je bij de inslag van de voet misschien een effect maken met een flits.
Dat is enkel een wit beeld die je 4 of 5 frames laat in en uitfaden.
Ook als je hem iets anders had gesneden had je het 'neppe' er uit kunnen halen en een realistischer effect kunne creeren
Er zijn nog een aantal kleine dingen die ik anders zou doen, maar ik heb der voor geleerd dus van mij moet je niet veel aantrekken 
Ik ben veel te kritisch 
Maar leuk filmpje!
thanx tim, had vandaag het filmpje ingeleverd.. het was dan ook mijn 1ste keer en vind deze feedback wel erg fijn en handig
thanx!
Lache man! Top!
cool!!
leuk bedacht en gedaan 
ga hem nu downloaden... hmm.. 37kb/s... nog 21 minuten..
Wat gaat dat downloaden allemaallangzaam bij jullie, ik haalde hem met 250 kb/sec binnen 
Ik moet hem alleen nog ff een keer goed kijken 
jah snelheid zou ook super snel moeten zijn sinds hij op mijn universiteits server staat, das toch best wel 100mb/s 
onwijs vette clip dude,respect 
vet, even downloade..
Zeker wel mooi gemaakt 
Maar jij bent toch die gozer die in die winkelstraat loopt en ook het "slachtoffer" is... of niet??? 
btw.. op mijn PC loopt de video perfect
| quote: |
| Originally posted by moogwai Maar jij bent toch die gozer die in die winkelstraat loopt en ook het "slachtoffer" is... of niet??? ![]() |
nou, post ik ook maar een keer, omdat het moet he!
leuk gedaan hoor lucas
van je medestudent,
ADK