TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Wat een gezeur weer...
Pages (3): [1] 2 3 »
Wat een gezeur weer...
Ik word n beetje moe van sommige mensen hier...
Accepteer nou gewoon dat sommige mensen elkaar beter kennen dan anderen, dat betekend NIET dat er een select groepje is dat mensen wegpest!!
Wat is er nou in vredesnaam erg aan n beetje geflame? imo. is dat op dit moment juist datgene dat t forum n beetje levendig houdt...
MOOOOOOOoooooooooooooooo
woef, ja mensen zeur niet zo
Re: Wat een gezeur weer...
| quote: |
| Originally posted by total woot Ik wordt n beetje moe van sommige mensen hier... |
*edit*

(me schaamt zich.....)
Newbies & TA...

Re: Re: Wat een gezeur weer...
| Originally posted by Optimus Jij studeerde toch Nederlandse taal- en letterkunde? |
Re: Re: Re: Wat een gezeur weer...
| Originally posted by New Wave Is der toch nog een asielzoeker die nog een beetje de nederlandse taal beheerst........... |
Re: Re: Re: Wat een gezeur weer...
| Originally posted by New Wave Is der toch nog een asielzoeker die nog een beetje de nederlandse taal beheerst........... |
man, ik win met 2 vingers in de neus van hem
| Originally posted by Optimus man, ik win met 2 vingers in de neus van hem |

dat komt omdat je 3x zoveel meer uren heb lopen spelen dan ik
| Originally posted by Optimus dat komt omdat je 3x zoveel meer uren heb lopen spelen dan ik |

| Originally posted by New Wave Awelnee, heel geen tiet veur ![]() drukdrukdrukdruk met andere dingen |
Originally posted by Flipper01 |
stelletje jammere figuren zijn jullie.
Al weken constant geouwehoer, over dat het zo saai is, dan opent er eindelijk iemand n thread die daar wat aan zou kunnen doen, en wat doen de kleutertjes...JAWEL die verzieken de hele thread in 1 avond.
(als je niks beters te doen hebt, open er dan zelf een en ga die lopen verzieken).
| Originally posted by total woot stelletje jammere figuren zijn jullie. Al weken constant geouwehoer, over dat het zo saai is, dan opent er eindelijk iemand n thread die daar wat aan zou kunnen doen, en wat doen de kleutertjes...JAWEL die verzieken de hele thread in 1 avond. (als je niks beters te doen hebt, open er dan zelf een en ga die lopen verzieken). |
ik ook van jou 
*JunKX heeft zoals gewoonlijk weer geen idee waar het over gaat*
(Alles goed in Groningen Total Woot? Groeten vanuit de Hanze
)
wanneer komt er nou s een echte rel
/me gaat slachtoffer zoeken ![]()
heh hey proxi spring nicht
/me pakt ze axe deo + aansteker
wanna fight?:P
oh en wouter..alles goed met het zicht? kon je t verschil tussen POST REPLY en NEW THREAD niet meer zien? of weet je t verschil tussen links en rechts niet meer?
of ben je gewoon te lui om volgens de reguliere procedures te posten
of maakt het je gewoon niet uit....
whatever 
| Originally posted by Miss Proximus oh en wouter..alles goed met het zicht? kon je t verschil tussen POST REPLY en NEW THREAD niet meer zien? of weet je t verschil tussen links en rechts niet meer? of ben je gewoon te lui om volgens de reguliere procedures te posten of maakt het je gewoon niet uit.... whatever |
ga anders je buurman's hond ff melken ofzo. zal je goed smaken want t is t enige wat er in je verrote muil naar binnen kan 
dat half wel niet bedoelde flamen heb toch geen enkele zin, ik weet toch bv dat wouter toch goede gozer is en dat proxi nix liever doet dan lekker te dansen en lekker babbelen
maak eens een thread ofzo over een onderwerp waar we lekker over kunnen discuseren dan kan de flame niet lang uitblijven