TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Den Knäppa Tråden
Pages (96): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 »


Posted by NordLight on May-13-2003 19:57:

Den Knäppa Tråden

Hej,

Är det någon annan än jag som tycker att det är skitkul med filmsnuttar,bilder & ljudspår på knäppa saker. Det dimper ner lite roliga/sjuka grejer i min mailbox då och då och nu tänkte jag att vi kanske kunde dela med oss av det goda. I go first:





Greetz
NordLight


Posted by robstar on May-13-2003 20:07:

http://www.fleshlight.com/ <--


Posted by SteveTranz4ever on May-13-2003 20:41:

Jag undrar vilken av dom båda bilderna som är mest vidrig... ett är säkert i alla fall... båda e lika sanna


Posted by NordLight on May-13-2003 21:22:

quote:
Originally posted by robstar
http://www.fleshlight.com/ <--


HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA


Posted by NordLight on May-13-2003 21:34:

Några fler:










Posted by Glorie on May-14-2003 16:02:

God idé tycker ja me den knäppa tråden (gillar speciellt namnet) får inte så mycke saker skickat till mig så ja vet inte om ja kan bidra

men, hmm nåt måste ja ju ha ju..

iaf så tycker ja inte att "the first remote-control" var rolig tsss, stämmer ju inte.. va elakt! sista bilden (Viagra) tog det mig tre sidvisningar innan ja kopplade..



söööööt


Posted by SteveTranz4ever on May-14-2003 17:14:

Gott folk ni måste bara testa detta as roliga "spel" den som gjort den behöver ju inte avslöja direkt själva poängen med det utan låt fler få njuta av det först


Klicka bara på länken nedan och låt det ladda... sen e de bara å spela på

http://file.sugarqube.com/Cards/jbl...swf?PL=L400x300


MVH / Steve me loiden


Posted by Vizay on May-14-2003 17:20:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Gott folk ni måste bara testa detta as roliga "spel" den som gjort den behöver ju inte avslöja direkt själva poängen med det utan låt fler få njuta av det först


Klicka bara på länken nedan och låt det ladda... sen e de bara å spela på

http://file.sugarqube.com/Cards/jbl...swf?PL=L400x300


MVH / Steve me loiden


HAHAHAHAHA så jävla klockren


Posted by x-dream on May-14-2003 17:30:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Gott folk ni måste bara testa detta as roliga "spel" den som gjort den behöver ju inte avslöja direkt själva poängen med det utan låt fler få njuta av det först


Klicka bara på länken nedan och låt det ladda... sen e de bara å spela på

http://file.sugarqube.com/Cards/jbl...swf?PL=L400x300


MVH / Steve me loiden



Den vart ju nice den ju...


Posted by Glorie on May-14-2003 18:31:


Posted by Aendy on May-14-2003 19:48:

Det bästa med Steves är utan tvekan musiken!


Posted by NordLight on May-14-2003 19:51:

quote:
Originally posted by Glorie
God idé tycker ja me den knäppa tråden (gillar speciellt namnet) får inte så mycke saker skickat till mig så ja vet inte om ja kan bidra

men, hmm nåt måste ja ju ha ju..

iaf så tycker ja inte att "the first remote-control" var rolig tsss, stämmer ju inte.. va elakt! sista bilden (Viagra) tog det mig tre sidvisningar innan ja kopplade..





Enda horan - hehehehehe


Posted by Aendy on May-14-2003 19:52:

Kan inte komma ihåg om jag postat dem för men det är är min absoluta favorit bland flashtoons. Nike kan slänga sig i väggen. Hoppas den här snubben fått lite arvode av dem.

Så tufft!


Posted by NordLight on May-14-2003 19:53:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Gott folk ni måste bara testa detta as roliga "spel" den som gjort den behöver ju inte avslöja direkt själva poängen med det utan låt fler få njuta av det först


Klicka bara på länken nedan och låt det ladda... sen e de bara å spela på

http://file.sugarqube.com/Cards/jbl...swf?PL=L400x300


MVH / Steve me loiden



LEGENDARISK !!!!!!!!!!
Fan va ja garvade

U da Man!
NordLight


Posted by NordLight on May-14-2003 20:00:

quote:
Originally posted by Aendy
Kan inte komma ihåg om jag postat dem för men det är är min absoluta favorit bland flashtoons. Nike kan slänga sig i väggen. Hoppas den här snubben fått lite arvode av dem.

Så tufft!


Djävligt snyggt gjort - undrar hur lång tid de lägger ner på att göra en sån grej?

NL


Posted by NordLight on May-14-2003 21:21:

Några till från sugarcube:

Dirty Old Dancer

Special Dance

Greetz
NordLight


Posted by Glorie on May-14-2003 21:36:


vilken fiiiin pusss






Posted by cviper on May-15-2003 09:24:

quote:
Originally posted by Aendy
Kan inte komma ihåg om jag postat dem för men det är är min absoluta favorit bland flashtoons. Nike kan slänga sig i väggen. Hoppas den här snubben fått lite arvode av dem.

Så tufft!


Sett dessa tidigare; de e riktigt grymma..


Posted by x-dream on May-15-2003 18:27:

Jag fick denna nyss av en polare å jag hade inte sett den förut....

Klicka här!!!!!!!



Posted by NordLight on May-15-2003 19:19:

quote:
Originally posted by x-dream
Jag fick denna nyss av en polare å jag hade inte sett den förut....

Klicka här!!!!!!!




Hehe!
Här kommer en till från samma gång.

One Handed


Posted by NordLight on May-15-2003 20:51:

Hej igen!

Den här fick jag mailad till mig idag.

I Melodifestivalen har ju alla numera rätt att sjunga på vilket språk de vill. Israel valde, helt otippat, svenska i år...


Israels bidrag till Eurovision Song Contest

Greetz
NordLight


Posted by mindshooter on May-15-2003 23:32:

quote:
Originally posted by NordLight
Hej igen!

Den här fick jag mailad till mig idag.

I Melodifestivalen har ju alla numera rätt att sjunga på vilket språk de vill. Israel valde, helt otippat, svenska i år...


Israels bidrag till Eurovision Song Contest

Greetz
NordLight


haha fan va kul...måste nästan vara samma gäng som låg bakom hatten i din och ansiktburk misstänker jag..dom är grymma


Posted by reveal on May-15-2003 23:59:

quote:
Originally posted by NordLight Israels bidrag till Eurovision Song Contest



hehe, länk till mitt gamla områdes server BRF Fagotten i Lund
har fortfarande konto där, inga restriktioner


Posted by Glorie on May-16-2003 10:16:

Confused

usch va besviken ja blir.. det går ju inte att lyssna på israels bidrag.. den spelas ju upp i 16 bara.. eller ere min dator som e kajko?


Posted by NordLight on May-16-2003 15:49:

quote:
Originally posted by Glorie
usch va besviken ja blir.. det går ju inte att lyssna på israels bidrag.. den spelas ju upp i 16 bara.. eller ere min dator som e kajko?


Skumt....funkar hur bra som helst för mig.

Greetz
NL


Pages (96): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.