TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Den Knäppa Tråden
Pages (96): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 »
Den Knäppa Tråden
Hej,
Är det någon annan än jag som tycker att det är skitkul med filmsnuttar,bilder & ljudspår på knäppa saker. Det dimper ner lite roliga/sjuka grejer i min mailbox då och då och nu tänkte jag att vi kanske kunde dela med oss av det goda. I go first:
Greetz
NordLight
http://www.fleshlight.com/ <-- 
Jag undrar vilken av dom båda bilderna som är mest vidrig... ett är säkert i alla fall... båda e lika sanna 
| quote: |
| Originally posted by robstar http://www.fleshlight.com/ <-- |
Några fler:

God idé tycker ja me den knäppa tråden
(gillar speciellt namnet) får inte så mycke saker skickat till mig så ja vet inte om ja kan bidra 
men, hmm nåt måste ja ju ha ju.. 
iaf så tycker ja inte att "the first remote-control" var rolig
tsss, stämmer ju inte.. va elakt! sista bilden (Viagra) tog det mig tre sidvisningar innan ja kopplade.. 


söööööt
Gott folk ni måste bara testa detta as roliga "spel" den som gjort den behöver ju inte avslöja direkt själva poängen med det utan låt fler få njuta av det först
Klicka bara på länken nedan och låt det ladda... sen e de bara å spela på
http://file.sugarqube.com/Cards/jbl...swf?PL=L400x300
MVH / Steve me loiden
| quote: |
| Originally posted by SteveTranz4ever Gott folk ni måste bara testa detta as roliga "spel" den som gjort den behöver ju inte avslöja direkt själva poängen med det utan låt fler få njuta av det först Klicka bara på länken nedan och låt det ladda... sen e de bara å spela på http://file.sugarqube.com/Cards/jbl...swf?PL=L400x300 MVH / Steve me loiden |




| quote: |
| Originally posted by SteveTranz4ever Gott folk ni måste bara testa detta as roliga "spel" den som gjort den behöver ju inte avslöja direkt själva poängen med det utan låt fler få njuta av det först Klicka bara på länken nedan och låt det ladda... sen e de bara å spela på http://file.sugarqube.com/Cards/jbl...swf?PL=L400x300 MVH / Steve me loiden |
Den vart ju nice den ju...


Det bästa med Steves är utan tvekan musiken!
| quote: |
| Originally posted by Glorie God idé tycker ja me den knäppa tråden (gillar speciellt namnet) får inte så mycke saker skickat till mig så ja vet inte om ja kan bidra ![]() men, hmm nåt måste ja ju ha ju.. ![]() iaf så tycker ja inte att "the first remote-control" var rolig tsss, stämmer ju inte.. va elakt! sista bilden (Viagra) tog det mig tre sidvisningar innan ja kopplade.. ![]() ![]() |
Kan inte komma ihåg om jag postat dem för men det är är min absoluta favorit bland flashtoons. Nike kan slänga sig i väggen. Hoppas den här snubben fått lite arvode av dem.
Så tufft!
| quote: |
| Originally posted by SteveTranz4ever Gott folk ni måste bara testa detta as roliga "spel" den som gjort den behöver ju inte avslöja direkt själva poängen med det utan låt fler få njuta av det först Klicka bara på länken nedan och låt det ladda... sen e de bara å spela på http://file.sugarqube.com/Cards/jbl...swf?PL=L400x300 MVH / Steve me loiden |
| quote: |
| Originally posted by Aendy Kan inte komma ihåg om jag postat dem för men det är är min absoluta favorit bland flashtoons. Nike kan slänga sig i väggen. Hoppas den här snubben fått lite arvode av dem. Så tufft! |
Några till från sugarcube:
Dirty Old Dancer
Special Dance
Greetz
NordLight
vilken fiiiin pusss 


| quote: |
| Originally posted by Aendy Kan inte komma ihåg om jag postat dem för men det är är min absoluta favorit bland flashtoons. Nike kan slänga sig i väggen. Hoppas den här snubben fått lite arvode av dem. Så tufft! |
Jag fick denna nyss av en polare å jag hade inte sett den förut....
Klicka här!!!!!!!

| quote: |
| Originally posted by x-dream Jag fick denna nyss av en polare å jag hade inte sett den förut.... Klicka här!!!!!!! |
Hej igen!
Den här fick jag mailad till mig idag.
I Melodifestivalen har ju alla numera rätt att sjunga på vilket språk de vill. Israel valde, helt otippat, svenska i år...
Israels bidrag till Eurovision Song Contest
Greetz
NordLight
| quote: |
| Originally posted by NordLight Hej igen! Den här fick jag mailad till mig idag. I Melodifestivalen har ju alla numera rätt att sjunga på vilket språk de vill. Israel valde, helt otippat, svenska i år... Israels bidrag till Eurovision Song Contest Greetz NordLight |
| quote: |
| Originally posted by NordLight Israels bidrag till Eurovision Song Contest |
BRF Fagotten i Lund
usch va besviken ja blir.. det går ju inte att lyssna på israels bidrag.. den spelas ju upp i 16 bara.. eller ere min dator som e kajko? 
| quote: |
| Originally posted by Glorie usch va besviken ja blir.. det går ju inte att lyssna på israels bidrag.. den spelas ju upp i 16 bara.. eller ere min dator som e kajko? |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.