TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- A state of trance 100 party
Pages (3): [1] 2 3 »

Posted by Asperge on May-15-2003 18:41:

A state of trance 100 party

Vanwege de 100ste aflevering van A state of trance zal er een speciaal feest worden gegeven in Bloomingdale. Dit zal zijn op donderdag 5 juni, de uitzending is dus vanuit Bloomingdale.

Dit zal beginnen om 1800 en zal duren tot 2300. Vele gasten kunnen worden verwacht en meer info zal binnenkort bekend worden gemaakt.

Het leuke is dat het ook nog eens gratis is!

Wie gaat er? Ik kom misschien wel, eens even kijken of ik wat mensen mee kan krijgen want ik heb geen zin om alleen te gaan.

Posted by Flipper01 on May-16-2003 07:38:

Klinkt erg leuk!!
Nadeel is dat Bloomingdale voor mij nou niet echt in de buurt ligt, maar als het goed is heb ik tegen die tijd vakantie.

Posted by Ding Chavez on May-16-2003 08:16:

Voor mij ook niet echt in de buurt en vlak voor m'n tentamens, dus ik moet het helaas van achter de radio volgen :/

Posted by Blik on May-16-2003 08:51:

uit de buurt en in mijn tentamenweek, nee dus

Posted by MarkzMan_X on May-16-2003 09:15:

Ik ga hoogstwaarschijnlijk! (met nog een andere vriend van me, ook een Armin freak).
Anderhalf uur in de trein zitten, maar ik heb het er voor over

Posted by Massive on May-16-2003 10:03:

oeh.. das wel vrij redelijk in de buurt hier..

Posted by Dj Lex on May-16-2003 11:47:

Erg leuk initiatief van Armin. Als ik tijd heb hop ik wel even op en neer denk ik

Posted by Remy D on May-17-2003 12:44:

Tuurlijk ga ik, nog geen 20 min met de auto.

Posted by Six4Eight on May-17-2003 13:34:

Zeker ben wel van plan om langs te komen

Posted by Remy D on May-17-2003 13:39:

quote:
Originally posted by Six4Eight

Mag je zeker ff aan zijn ballen zitten. Omdat hij wel is een nummer van je draait.

Posted by tijs08 on May-17-2003 14:10:

Dit is echt een heel gaaf idee!!

toen ik het hem hoorde zeggen donderdag had ik echt zoiets van YESSS!! daar ga ik bij zijn!!

Maar toen kwam ik er dus achter dat ik dan in Praag zit op studiereis

balen dus!!
Nou nu dus maar wachten op de 110e AFLEVERING in eind Augustus... door groot suc6 nogmaals live vanuit Bloomingdale (hoop ik! )

Posted by MarkzMan_X on May-17-2003 15:31:

quote:
Originally posted by Six4Eight

Is trouwens een van die twee platen van je (die je met MIDOR hebt gemaakt) al uit in de vinylshops?
Zo ja, dan koop ik die en dan vraag ik je om je handtekening (geen grapje).

Posted by dj_spare on May-23-2003 13:39:

Armin vertelde gisteren dat onder andere Ferry Corsten komt... alssie maar wel gewoon door het publiek loopt!! :P

ohja wel hopen dat het lekker weer wordt, want het word op het strand in Bloemendaal gehouden... en aangezien het weer nu bagger is...

Posted by Original on May-23-2003 13:44:

Vet vet vet,

Hier ga ik zeker bij proberen te zijn.
Het is wel in een van me tentame weken maar boeie

Posted by Duke2003 on May-23-2003 16:17:

he fok t waarom is t nou op n donderdag dan mag ik echt niet van m'n pappie en mammie

Posted by eieregooie on May-23-2003 16:31:

Wel leuk maar denk niet dat ik hier bij ga zijn...

Posted by Robert on May-24-2003 00:39:

ik ben er. ik moet 2 mensen ophalen bij schiphol die van engeland komen overvliegen hiervoor

Posted by tijs08 on May-24-2003 10:40:

quote:
Originally posted by Robert
ik ben er. ik moet 2 mensen ophalen bij schiphol die van engeland komen overvliegen hiervoor

wie zou dat nou zijn

Echt balen dat ik er niet bij kan zijn zeg! Zelfs Jon die ff langs komt... zal me niks verbazen als echt al die producers komen.. Mesh in ieder geval, maar dan ook Signum, Ralphie B Vincent de Moor, Nic Vegter.. enz.

Posted by Glaniskanis on May-24-2003 13:18:

Kben natuurlijk ook van de partij

Greetz,
Glaniskanis

Posted by Partyhardy! on May-24-2003 13:57:

ik zit dan net als tijs in Praag.
Jammer dat ik dit moet missen, gaat volgens mij echt iets speciaals worden! ben in ieder geval erg benieuwd!

Posted by Robert on May-24-2003 14:55:

quote:
Originally posted by tijs08
wie zou dat nou zijn

Echt balen dat ik er niet bij kan zijn zeg! Zelfs Jon die ff langs komt... zal me niks verbazen als echt al die producers komen.. Mesh in ieder geval, maar dan ook Signum, Ralphie B Vincent de Moor, Nic Vegter.. enz.

jon en dazzarazzazzarraza

Posted by tijs08 on May-24-2003 14:57:

JO(n)!!!

Posted by MarkzMan_X on May-24-2003 16:57:

Hey bengels; hoe komen jullie aan al die namen?
Werd dat in de afgelopen ASOT gezegd? (heb ik nl. gemist).

Posted by Freezel on May-24-2003 19:56:

Grrrrrrrrrrr, waarom moet ik nou weer zonodig stage lopen tot een uur of 17:30 , zodat ik niet naar Bloemendaal kan gaan?

Dan maar naar de radio luisteren (zoals gewoonlijk ).

Posted by Remy D on May-24-2003 20:57:

Mij boeit het echt niet of al die rukkers komen. VROUWEN das belangrijk. Kijk Glanis zal wel bij iedere wanker de pik uit zijn broek kijken. Beetje kansloos maarja die gasten moet je ook hebben. Je zal wel een flinke zak veren meenemen.

Pages (3): [1] 2 3 »