TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Armin Only @ Asta
Pages (5): [1] 2 3 4 5 »
Armin Only @ Asta
Op vrijdag 20 juni 2003 zal onze held Armin zijn nieuwe album inwijden door een solo van 6 uur neer te zetten in de nieuwe club Asta in Den Haag.
Neem aan dat iedere springnicht hier heen wilt en ik verwacht natuurlijk ook niet anders 
daar wil ik best heen indd.. .ff kijken of ik een maat van me mee kan krijgen 
ik wil er ook naartoe maar zou eigenlijk naar HouseNation feest gaaan om Maikel te supporten
Ff kieken, want Asta is wel erg verleidelijk... dichtbij en Armin....
Ben er maybe ook wel bij als ik niets beters te doen heb.....
Lijkt me wel gezellig. Lekker dichtbij ook!
dag erna is ook nog Riverdance waar onze lieftallige Iris gaat draaien
Maar daar ben ik iig z�ker bij
Alleen nog ff kaartje kopen
Armin
Solo
Asta
Klinkt goed

| quote: |
| Originally posted by Dj Lex Armin Solo Asta Klinkt goed |
Vet! moet armin solo nog steeds eens een keer meemaken, dit lijkt me wel een gunstige datum 
Whoei! Wilde eigenlijk naar Armin in de Matrixx op de 21e maar weet niet zeker of ik dat ga halen... dan is dit misschien nog wel een beter idee!
Thnx voor de info...
ah hier wil ik heen...ik denk alleen dat niemand van mn vrienden meewil gvd..
ik zou wel willen maar ik heb een trouwerij die dag, maar ik zie jullie de dag erna wel op riverdance 
sweet, thnx voor de info...eve kijke hoe ik met et geld zit (werkloos zijn is best rot na een tijdje), maar denk dat ik wel ga
Klinkt interessant 
Klinkt inderdaad erg interessant! Hier wil ik wel naar toe!
![]()
Wil hier graag heen maar om na 2 uur rijden voor een dichte deur te staan vindt ik niet fijn. Hier dus een aantal vraagies:
Zijn hier kaarten voor te krijgen ??
Moet ik deze halen of is het toch niet vol ??
Waar kan ik eventueel kaarten halen ??
Groeten JENSER
| Originally posted by mgerrits Wil hier graag heen maar om na 2 uur rijden voor een dichte deur te staan vindt ik niet fijn. Hier dus een aantal vraagies: Zijn hier kaarten voor te krijgen ?? Moet ik deze halen of is het toch niet vol ?? Waar kan ik eventueel kaarten halen ?? Groeten JENSER |
Ok bedankt
Ik zal er zijn
JENSER
woohoo guestlist! denk wel dat ik ga
| Originally posted by Robert woohoo guestlist! denk wel dat ik ga |
| Originally posted by MaGiK54 Geen voorverkoop komt er voor dit feessie. Als je half elf in Den Haag bent voor de Asta, dan ben je zeker binnen. Mocht er al een rij'tje staan, dan raad ik je aan om aan te sluiten. Mocht er niks staan, ga ergens wat drinken en kom dan iets later terug, maar raad je wel aan voor twaalf uur binnen te zijn. |
| Originally posted by Teknikol zucht laat dan maar...ga wel een ander keer arminne, das echt weer iets voor mij dat het dan zo pilledruk is dat wanneer ik aan de beurt ben voor een kaartje dat alles op is.. |
toen wij er kwamen was ie net open, iets na 23 uur was dat
Was gewoon "lekker" druk, niet stampvol, maar nog wel redelijk wat ruimte op de dansvloer
Aanstaande vrijdag lanceert Armin van Buuren zijn nieuwe CD �76�. Armin zal de gehele avond zelf achter de draaitafels staan. Op vrijdag openen de deuren van ASTA om 22.00 uur en deze zullen pas om 05.00 uur dicht gaan. Kaarten voor het evenement zijn alleen aan de deur van ASTA te koop ten tijde van het evenement.
Op 16 juni 2003 schrijft Armin van Buuren geschiedenis met de release van zijn album �76�. Het is het langverwachte debuut van de nummer 5 DJ van de wereld, die in 2002 in zijn drukke agenda ook nog eens de tijd heeft gevonden om af te studeren tot Meester in de Rechten. Mr. Armin van Buuren heeft met �76� een trance/pop-album van uitzonderlijke klasse afgeleverd, waarop natuurlijk de hitsingles �Yet Another Day� (feat. Ray Wilson) en �Sunburn� niet ontbreken en waarop hij samenwerkt met Ray Wilson (Genesis, Stiltskin), Ferry Corsten, Justine Suissa, Victoria Horn (Dirty Vegas) en Jaqueline Govaert (Krezip).
Op dit nu al legendarische debuutalbum staan naast de singles Yet Another Day (feat. Ray Wilson) en Sunburn ook zijn doorbraakhits �Blue Fear� in een gloed nieuwe 2003 remix en �Communication�.
Armin van Buuren is de huidige nummer 5 DJ van de wereld en voegt met zijn debuutalbum 76 een spannend nieuw hoofdstuk aan zijn toch al imposante carri�re toe. Het is de definitieve sprong naar het grote publiek.
(bron www.asta.nl)
Zeven uur Armin, mmmmmmm, de dag ervoor 4 uur Tiesto. Dit gaan twee hele mooie dagen worden 
De marketing afdeling van het management heeft weer een mooi praatje afgeleverd zo te zien 
ik ben der zeker