TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Loveparade!! 2003
Pages (5): [1] 2 3 4 5 »
Loveparade!! 2003
12 juli is het weer zo ver! de LOVEPARADE!
Ik heb al me reis geboekt!
Maar ik heb nog wat info nodig over de afterparty's
Weet iemand misschien al wat line-up's? En kan iemand wat tips geven wat ik zeker niet moet vergeten/missen of wat dan ook
Heb je info post het hier!
Mazzl!
www.loveparade.tk
ik ben er mee bezig
ben dr bij! (wouldn't miss it for the world )
quote: |
Originally posted by total woot ben dr bij! (wouldn't miss it for the world ![]() |
Damn.. het was allemaal geregeld.
samen met 2 vrienden met de trein naar Berlijn, weer naar het forum hotel net als vorig jaar geweldig
Gaat mijn baas ineens mijn (en die van al mijn collega's) uren korten, hou ik welgeteld 8 uur per maand over = 90 euro
bye bye berlijn, want die moest ik annuleren!!
ik krijg hem nog wel!!!!
neem gewoon in de drukke periode vrij
mja
kzou met 1 vriendin en een bevriend stel...het stelletje haakt af...geen vervoer... (hadden we met hen ook niet trouwens )
Eurolines? Love Express? of gewoon met X-travel ofzo....
Wie gaat, hoe en wanneer???
Helaas, dan ben ik net op vakantie... Dan andere keer maar weer feesten met die Duitsers..
Nature One? Iemand?
ja ik ga met snitz, zoals het er nu uitziet is de planning als volgt met dank aan JP.
Vrijdag heen met auto, vrijdag hotel nemen: we gaan daar die avond chillend doorbrengen of we gaan naar tiesto en PVD. Zaterdag lekker uitslapen goed ontbijten (het ontbijt is immers de belangrijkste maaltijd van de dag, en natuurlijk een bodem leggen) daarna feesten bij die siegesaulle en daarna lovestern galatika meepakken. Als dat afgelopen is Misschien ff wa uurkes in de auto pitten of meteen aanrijden.
dit is de planning
Nature One? Iemand? |
Originally posted by basvh Ik vind de line up eerlijk gezegd nogal tegenvallen. Het feit dat het 2 dagen is en die camping enzo is natuurlijk wel een vette belevenis, en de locatie enzo. Maar waarom doen ze dat in nederland niet? Mysteryland en Dance Valley zouden alleen maar nog vetter worden als het 2 dagen zou zijn. |
Yes, dit jaar gaat het er eindelijk van komen! Ben al een paar keer precies op vakantie geweest met de LP maar dit jaar m'n vakantie er maar omheen gepland.
Wij duiken met z'n viertjes op vrijdagochtend de auto in naar Berlijn, rest zien we daar wel maar die planning van BasvH en JpLoveparade klonk erg aantrekkelijk dus 't zal ook wel zo iets worden.
ga de 14de op vakantie en daar geef ik al genoeg geld aan uit
nee dus
Originally posted by Blik ga de 14de op vakantie en daar geef ik al genoeg geld aan uit nee dus |
Jaaaaaaaaa....ik ben van de partij! Vorig jaar ook geweest was zeker vet. Alles al geboekt. Hotelletje vlak langs de route, scheelt een stukje lopen enzo. Met de trein erheen vrijdagochtend.
Vrijdagavond 'The love from Above', met Tiesto en PvD! Zaterdag de parade zelf en voor 's avonds nog even een feestje uitzoeken.
He JP enig idee of er al kaarten voor the love from above verkrijgbaar zijn?
Ja, maar die kun je ook aan de deur kopen want het is tot nu toe nooit uitverkocht geweest. Als er mensen weg gaan (omdat ze moeten werken of vanwege de Loveparade) verkopen ze gewoon nieuwe kaartjes.
Meestal zit het 80% vol. Ik koop de kaarten altijd donderdagmiddag in Berlijn
M.a.w. je komt er altijd in
Originally posted by jploveparade Ja, maar die kun je ook aan de deur kopen want het is tot nu toe nooit uitverkocht geweest. Als er mensen weg gaan (omdat ze moeten werken of vanwege de Loveparade) verkopen ze gewoon nieuwe kaartjes. Meestal zit het 80% vol. Ik koop de kaarten altijd donderdagmiddag in Berlijn ![]() M.a.w. je komt er altijd in ![]() |
zoals al eerder vermeld ben ik wel van de party met Basvh dus tot dan
Denk dat ik dit jaar maar skip...
YAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAY
ik ben er ook bij dit keer Kan niet wachten..... Pre party met Tiesto 2 uur en Paul van Dyk 7 uur lang en dan is de parade zelf nog niet eens begonnen
Had ff niets te doen dus dit plaatje maar ff gepaint
lol
"waar is wallie"
Originally posted by basvh ya-dee-ya ![]() |
Ik weet dat ik ga en hoe maar nog niet waar en wanneer
ALs ik al die verhalen lees krijg ik er alleen maar meer zin in!! Over 2 weken mijn eerste Loveparade, kan er niet op wachten. Volgens mij gaat het echt héél cool worden!!!!
Aangezien het mijn eerste keer wordt heb ik nog wat vraagjes. Ik wil er vrijdag heen gaan met de auto (samen met wat vrienden). Nu willen wij een camping pakken. Weet iemand een goede camping? En tot hoe laat kun je terecht om in te checken op zo'n camping, sommige moeten namelijk vrijdag(ochtend) nog werken en we kunnen helaas niet zo vroeg richting Berlijn vertrekken. Iemand anders nog meer tips (die van jploveparade heb ik al gelezen, thnx)
Jullie horen mijn verhalen wel en wie weet zie ik daar wel wat TA-ers!!!
Have fun!!
Wij zijn ook vrijdagavond van de party. Lekker vliegen op Tieske!!!!!!!!!!!!!
Nog een meeting houden bij The Love From Above? Is wel zo gezellig