TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- BeTA map
Pages (2): [1] 2 »

Posted by bobbytk on May-16-2003 16:58:

Idea TA BE world map

yoowww mensen ! eindelijk eigen forum.

now aint it time to create our own world map so we can see where everyone lives? its a good way to start a TA BE community imo.

and i like to thank swamper for finaly giving our own section. thx

Edit: i seen tiger777 did some work on it, hows it comming? is it up yet?

Posted by Tiger777 on May-16-2003 17:48:

ma jaaaat gij... al kweenie hoe lang
hier si,
http://www.angelfire.com/apes/money...gium_TA_map.htm
ze is zelfs al aangeslote op de GROTE wereldkaart

Posted by CygnusX on May-16-2003 18:11:

Schoon werk Tiger777, we zijn trots op u

Posted by Tiger777 on May-16-2003 18:18:

merci, ik ben vereerd. Dat is geen probleem.
Maar goed, ik zoek nog altijd mensen om deraan toe te voege he, ge weet wa ge moet doen: PM'en!

Posted by Steve-Austin on May-16-2003 18:44:

Yowwwwwwww, er is ook een lid vanuit Luik hier! :-)

Posted by Tiger777 on May-16-2003 18:52:

okl liege, je vais essayer de ne pas oublier... Je vais le faire demain, tu regardes demain, si t'es pas sur la carte, laisse un message

Posted by bobbytk on May-16-2003 19:15:

ah ik had zelf ook nog kaartje liggen van die familienamen site.

kaart belgie

had ook een aantal sites al gelinkt voor het opzoeken waar mensen wonen en steden te adden op de kaart.
mss is het goed om gewoon met nummers voor mensen op de kaart zelf te werken en een legende in plaats van al die strepen door elkaar. en gewoon de steden op de kaart zetten waar mensen wonen.

ikzelf woon btw in bilzen

Posted by Tiger777 on May-16-2003 20:07:

bah, ik weet ni, is de kaart niet goed of zo? Als ze niet goed is, moet ge mij da zegge he, dan verander ik ze wel...

Posted by Ashelon on May-16-2003 20:30:

Nu we een eigen forum hebben gaat er de komende maanden wel wat volk bijkomen. Maak de kaart wat groter, zodat er in de toekomst meer namen op kunnen.

Posted by Tiger777 on May-16-2003 20:32:

ja, maar voor de moment kunnen der nog wel wa mense bij. Ik vind eigelek dat die kaart percies een beke verkleurd is, ma das door paint denk ik, ik zal is zien of ik geen beter programma kan vinde, photoshop of zo...

Posted by Ashelon on May-16-2003 20:35:

Argh no!! PAINT! Horror. Haal Photoshop ergens af. Da's de reden waarom het er raar uitziet. Met Photoshop kunt ge de compressie van uw JPEG regelen... en Paint is gewoon pokke, pokkeslecht.

Posted by Tiger777 on May-16-2003 20:36:

ja, kweetet, ma paint is zo gemakkelek, en ik hou graag van gemakkelijke dingen maar, vrees de horror niet, photoshop komt eraan, ik heb het just bij mijn kazaa downloads gezet

Posted by Ashelon on May-16-2003 20:39:

Oef. Gered.

Posted by cyberia on May-17-2003 13:13:

hola meer en meer volk op die kaart
hehe lol meer volk=meer werk voor tiger

Posted by Tiger777 on May-18-2003 08:40:

Bah, kmoe zegge da het de laatsten tijd wel vrij kalm is... geen vragen nemeer om op de kaart te komen... En, binnekort heb ik tijd genoeg, dan wordt het cong�...

Posted by Tiger777 on May-24-2003 19:13:

Niewe leden: Vergeet mij niet te PM'en om u toe te late voegen!!!

Posted by Nabistai on May-24-2003 19:17:

Zou het ni beter zijn als we gewoon nummerkes plakke en een legende langs de rechterkant zette? Want nu vind ik het toch wel onoverzichtelijk worde zenne

Posted by Tiger777 on May-24-2003 19:19:

Ik ga binnekort een nieuw(en beter) programma gebruike. Ik ga dan in ene keer een nieuwe kaart neme...
hmmpff, waarom zou'k da nu ni doen... ja, bon, ik zal het nu doen.

Nieuwe belgische TA map zal er binnekort zijn!

Posted by Tiger777 on Jun-08-2003 14:21:

Bon, Ik heb dus een overzichtelijkere kaart gemaakt... Ge zegt maar wat ge der van vindt, als ge graag dingen anders zou zien, laat het mij dan maar weten... Tis nog maar een proefdruk ook. Ik ben ni zo content van die strontkleuren van die kader en van de letters ma bon, wie een kleurke weet, mag ze mij altijd geve

De aandachtigen onder ons hebben gezien dat der vanonder nog plaats over is... Die willen we gevuld krijge, niwaar? Dus, mensen die nog op de kaart bijwillen, laat mij maar ietske weten.

Ook, der zijn een paar namen derop dat ik hier een hele tijd nimeer gezien heb:

Purity
Buoyant
en tranceseeker

Als ze mij ni voor het einde van volgende week een teken van leven late zien, vliege ze van de kaart

Posted by Mister_Michel on Jun-08-2003 15:29:

Welken ezel heeft mijn sharapova uit mij sig gehaald!!!

Posted by Tiger777 on Jun-08-2003 15:31:

Ge zit terug op mister michel... remember?
nabistai <-> mister michel

Posted by Mister_Michel on Jun-08-2003 15:32:

Kweetet maar daarboven staat iets van Nabistai.

Kzal maarschijnlijk wel ne PM gekregen hebben ofzo, maar kheb mijne PC al 2 dage ni aangezet (economie )

Posted by Tiger777 on Jun-08-2003 15:33:

ik zit al 2 dage op mijn gat: aarderijkskunde, ik ga morge trug beginne

Posted by cyberia on Jun-08-2003 19:27:

quote:
Originally posted by Mister_Michel
Welken ezel heeft mijn sharapova uit mij sig gehaald!!!

waarschijnlijk ��n van de mods hier op het forum,want ik denk dat'em lichtjes te groot was uwe sig,jammer....

Posted by Tiger777 on Jun-08-2003 19:39:

CASE is, da iedereen nog is moet zegge wa ze van de kaart vinde...
Hier
sorry voor de slordige kromma lijne, ma, als ik vraag om een rechte lijn te trekke, dan tekent hij een godverdomse pijl over alles...
enfin bon, geeft u commentaar maar over de kleure en zo he...

Pages (2): [1] 2 »