TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Een moderator?
Pages (5): [1] 2 3 4 5 »
Een moderator?
Bon, ons splinternieuw forum zal onderhouden moeten worden he... Dus, ik dacht, laten we 2 moderatoren democratisch verkiezen. Nu, wie zich geroepen voelt om mod te zijn, kan hier zijn naam achterlaten. Later zullen we dan een poll doen om te zien welke 2 het worden, akkoord?
Als er te kort zijn, ben ik kandidaat 
Dus, voor de moment, 2 kandidaten. (de eerste was dus ik he
)
Count me in. Ik beloof mensen niet te discrimineren op basis van hun adem of slechte speling.
Hmm, de verkiezingen zijn nog niet begonnen he, ge moet uzelf nog niet prostitueren en iedereen gelijk geven(zoals al die politiekers doen). Volgende week vrijdag(23/05) had ik graag alle kandidaturen binnengekregen en dan kunnen we overgaan tot de stemming.
ik denk dat jij de geknipte persoon bent, tiger777.. tenslotte was jij een van de meest actieven in de request thread.. 
Dank u voor het vertrouwen, maar het is eigelek gladuis dat begonnen is met een vraag naar een belgisch forum... (= meteen een bedankwoordje voor gladius)
tx tiger =)
mor euh kzien mij da ni drect doen eigenlijk, weet der ni echt veel van...
van mij moogt gij het doen ze
-Glad
Ik ben ook nog geen moderator geweest
dus, ge zijt ook kandidaad?
bwa ja kwil da wel doen
ok, 4 kandidaten so far
Tiger
CygnusX
Ashelon
Gladius
ff terzijde, ik ben hier moderator, maar stel me geen kandidaat
GLADIUS FOR PRESIDENT ! of Moderator is ook goed he :P
Het was tenslotte hij die met het idee voor een Belgisch forum op de proppen kwam 
op 23 mei beginnen de verkiezingen voor 2 moderatoren. Dan kunt ge uuw stem geve. Tot 23 mei kunnen er kandidaturen uitgebracht worden.
Ik zal wel stemmen dan, ben liever profesioneel spammer
. Minder werk :P.
De kandidaten mogen nu mijn stem proberen te winnen
lolz
| quote: |
| Originally posted by Tiger777 This week, I will mostly be listening to: William Orbit - Barbers Adagio for Strings(Dj ti�sto remix) |
kstel voor dat de kanidaten nu al hun affiches beginnen te plakken en hun programmapunten bekend maken.
lol
oh btw okeej gladius is met het idee opgekomen,ma JdDark en ik hadden dat al anderhalf jaar ook al is gevraagd,ma toen waren we met maar weinig actieve belgkes
| Originally posted by cyberia oh btw okeej gladius is met het idee opgekomen,ma JdDark en ik hadden dat al anderhalf jaar ook al is gevraagd,ma toen waren we met maar weinig actieve belgkes |
bij nader inzien trek ik mij toch terug als kandidaat =).
jah, ik weet toch dat ik der te weinig tijd in ga steken...
hoeveel kandidaten zijn der nog over nu? 2? moet der dan nog wel gestemd worde? =>
-Glad
| Originally posted by Gladius bij nader inzien trek ik mij toch terug als kandidaat =). jah, ik weet toch dat ik der te weinig tijd in ga steken... hoeveel kandidaten zijn der nog over nu? 2? moet der dan nog wel gestemd worde? => -Glad |

Ja, ik stel mij ook; niet dat er iemand op mij gaat stemmen, maar kom, voor de sport. Ik heb nog mod geweest (bij G3, misschien iemand al van gehoord) en ik heb een beetje heimwee. Wel veel werk, maar kom.
The Belgian Bonzai aka Antimatter
Cygnus, gij waart gij toch ook kandidaat?
Dan staan we nu op 5
Tiger777
Ashelon
Belgian Bonzai
CygnusX
BelgianBonzai
Danku cygnus voor de appreatiatie van mijn sig 
| Originally posted by Tiger777 Cygnus, gij waart gij toch ook kandidaat? |

Gelijk as ge wilt, maar ge moogt gerust meedoen zenne...
huh zijn der 2 aparte users 'belgian bonzai' & 'belgianbonzai'? of zijt ge gewoon beke aant flippe tiger =p
-Glad