TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Trance disco in Belgie
Pages (4): [1] 2 3 4 »
Trance disco in Belgie
Techno fans hebben Fuse,
Elektro fans hebben Culture club,
House fans hebben ... (I don't care about this style)
Progressive house/trance fans hebben Larocca
Maar wat voor trance fans? Geen hard-trance of pumpin' trance fans �h!
Voor mij, Illusion is toch niet so slecht maar niet alleen trance ...
Belgische discotheken durven niet specifiek trance te gaan draaien want 90% van hun klanten zijn super hip,fly,dope,cool,smooth,easy,groovy,funky en trendy. En als je naar hun muziek smaak vraagt dan krijg je meestal RnB,Soul,Disco,Hip-Hop,Dance,Trance (hoewel ze soms dan nog steeds Dance bedoelen),Techno,etc,etc. met als gevolg dicotheken draaien liever niet alleen trance draaien.
Ik ga liever dan naar Trance Energy en Shockers (je betaalt meer dan in een discotheek maar je bent tenminste zeker dat je voor je geld sets geserveerd krijgt die helemaal in uw stijl passen)
bbc ben ik al e paar keer hene geweest,ma da's dan ook weer net het iets hardere genre.
illusion,niet alleen trance,ma toch grotendeels (iemand eigelijk naar 15years illusion geweest in 't sportpaleis?)
't kot waar ik regelmatig te vinden ben is sotto's in zottegem,grotendeels trance en veel ouwe (bangelijke) schijven,let wel ,bijna elke week dezelfde plakes
,ma al bij al een vette keet.
ja cyberia, kben naar 15 years illusion geweest. was, zoals in illusion altijd imo, beetje te hard.
ben al 3 keer in illusion geweest (toen da tiesto kwam inclusief), en kheb dat der -uplifting_tranceaddict_zijnde- genen ene keer goe gevonde... is da ni eerder wa club & hardtrance da ze daar draaie?
-Glad
bwah ik vond het toch wel vet met 15years,verrassend vond ik tall paul,da toch wel nog beestig draait eigenlijk.
't is nu toch wel anderhalf jaar geleden da'k naar illusion geweest ben(kpeis da de laastte keer me 14jaar illusion was)en toen was het toch grotendeels trance op de ground level(al� ja soms wel hard-trance da's just)en club op de level,ma kzeg het da's al een tijdje geleden
Met andere woorden, het wordt hoog tijd om in Belgie trancefeesjes te beginnen organiseren. Zijn er deftige trance DJs? Behalve de grote namen ken ik niemand die voor een bescheiden bedrag de dansvloer in de fik wilt komen steken.
bwa qua trancefeestjes mogen we de laatsten tijd toch ni klage vind ik ze. paar weke geleje m'n beste feesjuh ooit meegemaakt, 3 uur armin... 3 uur heaven... z0t.
| quote: |
| Originally posted by Ashelon Met andere woorden, het wordt hoog tijd om in Belgie trancefeesjes te beginnen organiseren. Zijn er deftige trance DJs? Behalve de grote namen ken ik niemand die voor een bescheiden bedrag de dansvloer in de fik wilt komen steken. |
LA ROCCA(LIER) ZOOOOOOO VETTTTTTTTTTTTT!!!!!
Om het jaar effe een T-Shirt halen en feesten natuurlijk
En nog gefeliciflapflap met jullie forum
| Originally posted by cyberia bbc ben ik al e paar keer hene geweest,ma da's dan ook weer net het iets hardere genre. illusion,niet alleen trance,ma toch grotendeels (iemand eigelijk naar 15years illusion geweest in 't sportpaleis?) 't kot waar ik regelmatig te vinden ben is sotto's in zottegem,grotendeels trance en veel ouwe (bangelijke) schijven,let wel ,bijna elke week dezelfde plakes ,ma al bij al een vette keet. |
Ik zou er nog geld voor geven om te mogen draaien op zo'n trancefeestje...
| Originally posted by biest yeah k zat daar vroeger elke fucking week retro tot en met rulede wel, nu draaien ze wa meer nieuwe dingen, which is nice, maar et neemt de sfeer wel wa mee in de dieperik |
<------- hoopt dat ge ooit is de lotto wint
Mag ik dan komen draaien 
| Originally posted by Tiger777 <------- hoopt dat ge ooit is de lotto wint Mag ik dan komen draaien |
zatlap 
Nee, ik denk het ni, want as iedereen laveloos zou beginnen drinken... zou der rap alles door zijn... der zijn der meer die laveloos drinke dan anderen!
Hehehe khoop ook da'k ooit eens met de lotto win
Wel tiger ge zou gij mogen komen draaien,why not,ma wel in't begin van avond der moet ook nog wa plaats over zijn voor e paar trancegoden h�
Kzou de TA's gratis laten binnekomen('t is al een geste h�)
over da drinken zou'k nog is moeten napeizen,want moest ik die gasten van mijn klas hun ook gratis skele laten zuipen zou het ni goekomen
| Originally posted by cyberia Hehehe khoop ook da'k ooit eens met de lotto win ![]() Wel tiger ge zou gij mogen komen draaien,why not,ma wel in't begin van avond der moet ook nog wa plaats over zijn voor e paar trancegoden h� Kzou de TA's gratis laten binnekomen('t is al een geste h�)over da drinken zou'k nog is moeten napeizen,want moest ik die gasten van mijn klas hun ook gratis skele laten zuipen zou het ni goekomen |

want het ziet er nogal uit dat we allemaal zuipschuiten zijn... who cares?
| Originally posted by Tiger777 Van da draaien: Ik denk as ge een van die trance goden wilt late afkomen... da ge met uwe lotto ni zult toekomen, spijtig genoeg... maar goed, ik zou ze met plezier inleiden ![]() Van da drinken: da's hier hetzelfde, ik denk da ge met uwe lotto ongeveer 10 BETA's voor hoogstens 3 uur naar hartelust kunt laten drinken want het ziet er nogal uit dat we allemaal zuipschuiten zijn... who cares? |
| Originally posted by Tiger777 Van da draaien: Ik denk as ge een van die trance goden wilt late afkomen... da ge met uwe lotto ni zult toekomen, spijtig genoeg... maar goed, ik zou ze met plezier inleiden ![]() |
Ik heb erges geleze, voor armin van buure 100 000� (=138 869 �)
Daar gaat uwe lotto dan...
| Originally posted by Nabistai Ik heb hier ooit nekeer gelezen dat de meest betaalde dj Carl Cox was die met de milleniumwisseling 40 miljoen bef vroeg Dus zulde me de lotto toch wel den tiesto kunne late kome peins ik zenne |
en dan maar zagen da zijn cd'kes op het net gecopi�erd worden long live irony
Het zijn ook de artieste ni die daarover klagen, het is de muziekindustrie dat erover klaagt. Van die 40 milj bef zien zij niks he... das allemaal voor carl cox
mja da ze dan bij den artiest gaan zagen achter hun geld h�
Ik heb ne keer met Airbase gechat, die vroeg voor een setje van 2u 400� (enkel voor de set, dus excl. vervoer (vanuit Zweden!) + hotel), dacht ik, kan ook minder geweest zijn, maar nooit meer 
| Originally posted by CygnusX Ik heb ne keer met Airbase gechat, die vroeg voor een setje van 2u 400� (enkel voor de set, dus excl. vervoer (vanuit Zweden!) + hotel), dacht ik, kan ook minder geweest zijn, maar nooit meer |
lol...yeah I wish