TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Trance disco in Belgie
Pages (4): [1] 2 3 4 »

Posted by Steve-Austin on May-17-2003 11:02:

Trance disco in Belgie

Techno fans hebben Fuse,
Elektro fans hebben Culture club,
House fans hebben ... (I don't care about this style)
Progressive house/trance fans hebben Larocca

Maar wat voor trance fans? Geen hard-trance of pumpin' trance fans �h!

Voor mij, Illusion is toch niet so slecht maar niet alleen trance ...

Posted by Dark Apostle on May-17-2003 11:19:

Belgische discotheken durven niet specifiek trance te gaan draaien want 90% van hun klanten zijn super hip,fly,dope,cool,smooth,easy,groovy,funky en trendy. En als je naar hun muziek smaak vraagt dan krijg je meestal RnB,Soul,Disco,Hip-Hop,Dance,Trance (hoewel ze soms dan nog steeds Dance bedoelen),Techno,etc,etc. met als gevolg dicotheken draaien liever niet alleen trance draaien.
Ik ga liever dan naar Trance Energy en Shockers (je betaalt meer dan in een discotheek maar je bent tenminste zeker dat je voor je geld sets geserveerd krijgt die helemaal in uw stijl passen)

Posted by cyberia on May-17-2003 13:04:

bbc ben ik al e paar keer hene geweest,ma da's dan ook weer net het iets hardere genre.
illusion,niet alleen trance,ma toch grotendeels (iemand eigelijk naar 15years illusion geweest in 't sportpaleis?)
't kot waar ik regelmatig te vinden ben is sotto's in zottegem,grotendeels trance en veel ouwe (bangelijke) schijven,let wel ,bijna elke week dezelfde plakes ,ma al bij al een vette keet.

Posted by Gladius on May-17-2003 13:22:

ja cyberia, kben naar 15 years illusion geweest. was, zoals in illusion altijd imo, beetje te hard.
ben al 3 keer in illusion geweest (toen da tiesto kwam inclusief), en kheb dat der -uplifting_tranceaddict_zijnde- genen ene keer goe gevonde... is da ni eerder wa club & hardtrance da ze daar draaie?

-Glad

Posted by cyberia on May-17-2003 13:26:

bwah ik vond het toch wel vet met 15years,verrassend vond ik tall paul,da toch wel nog beestig draait eigenlijk.

't is nu toch wel anderhalf jaar geleden da'k naar illusion geweest ben(kpeis da de laastte keer me 14jaar illusion was)en toen was het toch grotendeels trance op de ground level(al� ja soms wel hard-trance da's just)en club op de level,ma kzeg het da's al een tijdje geleden

Posted by Ashelon on May-17-2003 17:40:

Met andere woorden, het wordt hoog tijd om in Belgie trancefeesjes te beginnen organiseren. Zijn er deftige trance DJs? Behalve de grote namen ken ik niemand die voor een bescheiden bedrag de dansvloer in de fik wilt komen steken.

Posted by Gladius on May-17-2003 21:08:

bwa qua trancefeestjes mogen we de laatsten tijd toch ni klage vind ik ze. paar weke geleje m'n beste feesjuh ooit meegemaakt, 3 uur armin... 3 uur heaven... z0t.

Posted by BEACHBOY on May-18-2003 08:56:

quote:
Originally posted by Ashelon
Met andere woorden, het wordt hoog tijd om in Belgie trancefeesjes te beginnen organiseren. Zijn er deftige trance DJs? Behalve de grote namen ken ik niemand die voor een bescheiden bedrag de dansvloer in de fik wilt komen steken.

Suspicion is toch altijd een goed feestje... K weet niet of dit buiten oost-vlaanderen bekend is eigenlijk. Laatste keer was in de Pacha te Lokeren.

En dit jaar tijdens de Gentse Feesten is er "10 days of Anaconda" met een aantal bekende DJ's... Zal wel goed worden denk ik. Vriend van me organiseert het boeltje

Posted by Creamfields23 on May-23-2003 19:14:

Invisible Grin

LA ROCCA(LIER) ZOOOOOOO VETTTTTTTTTTTTT!!!!! Om het jaar effe een T-Shirt halen en feesten natuurlijk

En nog gefeliciflapflap met jullie forum

Posted by biest on May-23-2003 19:33:

quote:
Originally posted by cyberia
bbc ben ik al e paar keer hene geweest,ma da's dan ook weer net het iets hardere genre.
illusion,niet alleen trance,ma toch grotendeels (iemand eigelijk naar 15years illusion geweest in 't sportpaleis?)
't kot waar ik regelmatig te vinden ben is sotto's in zottegem,grotendeels trance en veel ouwe (bangelijke) schijven,let wel ,bijna elke week dezelfde plakes ,ma al bij al een vette keet.

yeah

k zat daar vroeger elke fucking week

retro tot en met

rulede wel, nu draaien ze wa meer nieuwe dingen, which is nice, maar et neemt de sfeer wel wa mee in de dieperik

Posted by Tiger777 on May-23-2003 19:45:

Ik zou er nog geld voor geven om te mogen draaien op zo'n trancefeestje...

Posted by cyberia on May-24-2003 10:46:

quote:
Originally posted by biest
yeah

k zat daar vroeger elke fucking week

retro tot en met

rulede wel, nu draaien ze wa meer nieuwe dingen, which is nice, maar et neemt de sfeer wel wa mee in de dieperik

tis waar dat de sfeer daar de laatsten tijd(zo'n half jaartje al)wa veranderd is,vroeger stak het kot daar regelmatig in brand(iedereen da mee zat te roepen en de grond da daverde door het gejump) nu moet ge al goe opletten da ge het moment ni mist

moest ik ooit is de lotto winnen is da het eerste wa'k doe met da geld,een vet trance-feestje orgainseren.

Posted by Tiger777 on May-24-2003 11:49:

<------- hoopt dat ge ooit is de lotto wint

Mag ik dan komen draaien

Posted by biest on May-24-2003 13:46:

quote:
Originally posted by Tiger777
<------- hoopt dat ge ooit is de lotto wint

Mag ik dan komen draaien

mag ik mij dan gratis laveloos komen drinken?

Posted by Tiger777 on May-24-2003 15:03:

zatlap
Nee, ik denk het ni, want as iedereen laveloos zou beginnen drinken... zou der rap alles door zijn... der zijn der meer die laveloos drinke dan anderen!

Posted by cyberia on May-24-2003 15:31:

Hehehe khoop ook da'k ooit eens met de lotto win
Wel tiger ge zou gij mogen komen draaien,why not,ma wel in't begin van avond der moet ook nog wa plaats over zijn voor e paar trancegoden h�Kzou de TA's gratis laten binnekomen('t is al een geste h�)
over da drinken zou'k nog is moeten napeizen,want moest ik die gasten van mijn klas hun ook gratis skele laten zuipen zou het ni goekomen

Posted by Tiger777 on May-24-2003 15:35:

quote:
Originally posted by cyberia
Hehehe khoop ook da'k ooit eens met de lotto win
Wel tiger ge zou gij mogen komen draaien,why not,ma wel in't begin van avond der moet ook nog wa plaats over zijn voor e paar trancegoden h�Kzou de TA's gratis laten binnekomen('t is al een geste h�)
over da drinken zou'k nog is moeten napeizen,want moest ik die gasten van mijn klas hun ook gratis skele laten zuipen zou het ni goekomen

Van da draaien: Ik denk as ge een van die trance goden wilt late afkomen... da ge met uwe lotto ni zult toekomen, spijtig genoeg... maar goed, ik zou ze met plezier inleiden

Van da drinken: da's hier hetzelfde, ik denk da ge met uwe lotto ongeveer 10 BETA's voor hoogstens 3 uur naar hartelust kunt laten drinken want het ziet er nogal uit dat we allemaal zuipschuiten zijn... who cares?

Posted by cyberia on May-24-2003 16:00:

quote:
Van da draaien: Ik denk as ge een van die trance goden wilt late afkomen... da ge met uwe lotto ni zult toekomen, spijtig genoeg... maar goed, ik zou ze met plezier inleiden

Van da drinken: da's hier hetzelfde, ik denk da ge met uwe lotto ongeveer 10 BETA's voor hoogstens 3 uur naar hartelust kunt laten drinken want het ziet er nogal uit dat we allemaal zuipschuiten zijn... who cares?

inderdaad who cares

Posted by Nabistai on May-24-2003 16:02:

quote:

Ik heb hier ooit nekeer gelezen dat de meest betaalde dj Carl Cox was die met de milleniumwisseling 40 miljoen bef vroeg

Dus zulde me de lotto toch wel den tiesto kunne late kome peins ik zenne

Posted by Tiger777 on May-24-2003 16:05:

Ik heb erges geleze, voor armin van buure 100 000� (=138 869 �)

Daar gaat uwe lotto dan...

Posted by cyberia on May-24-2003 16:15:

quote:
Originally posted by Nabistai
Ik heb hier ooit nekeer gelezen dat de meest betaalde dj Carl Cox was die met de milleniumwisseling 40 miljoen bef vroeg

Dus zulde me de lotto toch wel den tiesto kunne late kome peins ik zenne

excuseer??? 40miljoen bef en dan maar zagen da zijn cd'kes op het net gecopi�erd worden long live irony

Posted by Tiger777 on May-24-2003 16:19:

Het zijn ook de artieste ni die daarover klagen, het is de muziekindustrie dat erover klaagt. Van die 40 milj bef zien zij niks he... das allemaal voor carl cox

Posted by cyberia on May-24-2003 16:20:

mja da ze dan bij den artiest gaan zagen achter hun geld h�

Posted by CygnusX on May-24-2003 16:32:

Ik heb ne keer met Airbase gechat, die vroeg voor een setje van 2u 400� (enkel voor de set, dus excl. vervoer (vanuit Zweden!) + hotel), dacht ik, kan ook minder geweest zijn, maar nooit meer

Posted by cyberia on May-24-2003 16:34:

quote:
Originally posted by CygnusX
Ik heb ne keer met Airbase gechat, die vroeg voor een setje van 2u 400� (enkel voor de set, dus excl. vervoer (vanuit Zweden!) + hotel), dacht ik, kan ook minder geweest zijn, maar nooit meer

ooh maar daar moeten we de lotto zelf ni voor winnen lol...yeah I wish

Pages (4): [1] 2 3 4 »