TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- PvD till Sverige!
PvD till Sverige!
Det blir en till b�tresa! 
Checka l�ngst upp p� PvDs gig lista
Fast det �r juh l�ngt till September... 
Re: PvD till Sverige!
| quote: |
| Originally posted by WhiteRussian Det blir en till b�tresa! ![]() Checka l�ngst upp p� PvDs gig lista Fast det �r juh l�ngt till September... |
Tror inte det �r spikat att det ska vara en kryssning i �r �verhuvudtaget...
Jaja, hur det �n blir vill jag l�tt se PvD igen! 
Ja detta vill jag p� s� klart... den som har mer info f�r g�rna skrika till... biljetter osv. 
Re: Re: PvD till Sverige!
| Originally posted by sipowitz E-Type Sweden Mendez Sweden Supernatural Sweden Da Buzz Sweden DJ Aligator Denmark Fredrik Kempe Sweden |
Re: Re: Re: PvD till Sverige!
| Originally posted by mindshooter seri�st...bara en av dessa artister skulle kunna f� mig att totaldissa vilken resa som hellst |
Grabbar, ni knarkar juh inte ens...har ni ingen koll what-so-ever?
Listan �r fr�n 2002 �rs kryssning, ingen som har sagt att n�gon av dem d�r lirarna ska lira detta �r...
| Originally posted by WhiteRussian Grabbar, ni knarkar juh inte ens... |

t�l att kollas upp...hoppas det blir 18...*hoppas*
Re: PvD till Sverige!
| Originally posted by WhiteRussian Det blir en till b�tresa! ![]() Checka l�ngst upp p� PvDs gig lista Fast det �r juh l�ngt till September... |
jag skulle hemskt g�rna se PvD allts�...
har v�ntat p� detta
hade ju varit ultimat om han lirade p� n�sta mbar-kryssning
(m�ste ju blir fler kryssningar menar jag)
| Originally posted by reveal hade ju varit ultimat om han lirade p� n�sta mbar-kryssning (m�ste ju blir fler kryssningar menar jag) |
| Originally posted by WhiteRussian Klart det blir fler kryssningar, kryssningarna �r juh alltid grymt bra, |

| Originally posted by reveal hade ju varit ultimat om han lirade p� n�sta mbar-kryssning (m�ste ju blir fler kryssningar menar jag) |
Originally posted by reveal ![]() n�sta g�ng kanske vi skulle h�lsa p� varandra, tror vi har missat varandra tv� g�nger |

ok, d� har vi missat varandra minst tre g�nger 
PvD
yess.. en av mina favoriter.. har alltid velat se honom
boookat!!!