TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Headline, ny trance klubb i Sthlm!
Pages (3): [1] 2 3 »
Headline, ny trance klubb i Sthlm!
Eftersom Gaby har �vergett trancen f�r tr�k-hus, s� har ingen n�mnt n�got om Headline, som �r en ny trance klubb i Sthlm!
S� h�r st�r det p� deras hemsida:
H�lsa sommaren v�lkommen med ett bes�k p� Stockholms nya klubbsatsning! Headline har som m�ls�ttning att erbjuda dig det b�sta inom house och trance (och en hel del annat) levererat av Stockholms b�sta plattv�ndare, samt sp�nnande g�stframtr�danden av b�de svenska och utl�ndska DJs! I en av Stockholms mysigaste lokaler erbjuder vi h�rlig sommarst�mning med en sk�n mix av progressive/house och trance! I loungen levererar Yamazaki glad partyhouse och en sk�n ibiza-vibe �r garanterad! F�r att ge s� m�nga som m�jligt chansen att uppleva en underbar sommar- och partyst�mning erbjuder vi �ven GRATIS entr� hela kv�llen, men antalet platser �r begr�nsat - s� kom i tid! Kom ocks� ih�g att registrera din e-mail nedan s� att du kan ta del av v�rt nyhetsbrev! Varmt v�lkommen till en klubb i m�ngfaldens tecken!
Premi�r line-up 20030604:
Rob Angel (Rotor)
Petter (Deep Records)
Band of Brothers (Headline)
Detta �r allts� p� Medusa som ligger i Gamla Stan, 18�rs gr�ns och �ppet fr�n 22-03, men det kanske viktigaste av allt, FRITT INTR�DE!
Varannan onsdag hela sommaren t�nkte de k�ra h�r...
H�r t�nker jag tillbringa min 21:a f�delsedag den 4:e Juni! 
Mer info finns h�r
vad� trance klubb?
petter? �r inte det hiphop?
Bandofbrothers... har k�nt rouzbeh sen l�ngt tillbaka, han k�r proghouse, dom lyckas d� aldrig skapa en klubb med enbart uplifting trance och liknande.
2 dagar innan min skolavslutning. kan festa d�r p� kv�llen d�r�.. hur m�nga kommer?
Rob angel lirar juh skitbra trance! uplifting och hard om jag inte minns fel,,,
| quote: |
| Originally posted by Endre vad� trance klubb? petter? �r inte det hiphop? |
| Originally posted by Endre vad� trance klubb? petter? �r inte det hiphop? Bandofbrothers... har k�nt rouzbeh sen l�ngt tillbaka, han k�r proghouse, dom lyckas d� aldrig skapa en klubb med enbart uplifting trance och liknande. |
| Originally posted by Endre vad� trance klubb? petter? �r inte det hiphop? Bandofbrothers... har k�nt rouzbeh sen l�ngt tillbaka, han k�r proghouse, dom lyckas d� aldrig skapa en klubb med enbart uplifting trance och liknande. |
yeh yeh, jag f�rst�r, jag �r ocks� ett svenskt trance namn, dessv�rre ouppskattat som m�nga andra.

Alltid kul med nya klubbar, synd att det inte �r "G�ngavst�nd" h�rifr�n..

| Originally posted by Endre yeh yeh, jag f�rst�r, jag �r ocks� ett svenskt trance namn, dessv�rre ouppskattat som m�nga andra. |
nevermind,
g�r bara bra tv
Re: Headline, ny trance klubb i Sthlm!
| Originally posted by WhiteRussian Eftersom Gaby har �vergett trancen f�r tr�k-hus |
| Originally posted by WhiteRussian Kollar man p� Jon'Obir's hemsida ser man ocks� att der st�r "Medusa - Stockholm"...tyv�rr st�r det �ven cancelled efter�t... jag t�nker iaf ge det en chans! |
Re: Re: Headline, ny trance klubb i Sthlm!
Originally posted by reveal G�R det att �verge trance? |
Har uppt�ckt mycket outforskat inom house som jag fastnat f�r...
Re: Re: Re: Headline, ny trance klubb i Sthlm!
| Originally posted by Gaby Jag har tagit en break fr�n trance just nu... Har uppt�ckt mycket outforskat inom house som jag fastnat f�r... Men sj�lvklart �r jag d�r den 4:de |

Rob Angel var grym senast jag h�rde honom (var p� Docklands om jag inte minns fel), mycket uplifting som sagt!
Jag kommer nog glida dit och kolla. Medusa brukar k�ra h�rdrock vanligtvis, r�tt liten lokal, men den r�cker nog med tanke p� att det �r p� onsdagar.
hmm rob angel kommer ju till amnesia h�r i lund till h�sten... bra att han verkar bra 
j�vla nice initiativ iaf...tror inte de kommer en klubb med bara trance f�rens dom ser att delvis trance fungerar s� de e nog bara � v�nta 
f�r la hoppas att de blir s� bra att dom forts�tter k�ra s� jag kan fira min f�delsedag d�r eller n�tt 
hoppas man f�r tr�ffa n�gra TAs d� 
Sorgligt men sant, detta besked kommer inom kort att l�ggas ut p� hemsidan...
"P.g.a. problem med lokalen �r det os�kert om Headline kan k�ra ig�ng som planerat den 4:e juni. Vi beklagar naturligtvis detta och jobbar just nu f�r fullt f�r att hitta en ny lokal som uppfyller v�ra �nskem�l. Vi beklagar �n en g�ng men kan konstatera att detta hinder inte var n�gonting vi kunde p�verka. Vi rekommenderar att ni registrerar er f�r v�rt nyhetsbrev f�r att f� information om vad som h�nder och sker. Om ni vill kontakta oss g�r ni det enklast genom att skicka ett mail [email protected]"
dumt, hoppas lineupen h�ller i sig bara....
Bah, 
D� f�r jag v�l r�ka ner mig n�r jag fyller �r ist�llet...tsk tsk, jag som ville dansa, 
S�kerligen n�t ja kommer b�rja g� p� 
Verkar fetingsjysst ju!
Can,Omid och Rouzbeh k�nner man ju. Rush har jag tr�ffat och snackat med.
Sjysst att det �ppnar en klubb inriktning prog house. Me Liek! 
| Originally posted by Dj_ExOn Verkar fetingsjysst ju! Can,Omid och Rouzbeh k�nner man ju. Rush har jag tr�ffat och snackat med. Sjysst att det �ppnar en klubb inriktning prog house. Me Liek! |
| Originally posted by Dj_ExOn Sjysst att det �ppnar en klubb inriktning prog house. Me Liek! |

Visst �r det Trance klubb, men vi kommer k�ra Prog ocks� men inga djupa och v�ldigt housiga grejer, utan lite h�rdare och snabbare. Bara om arrang�ren kan se till att styra upp det h�r,s� kommer det bli hur fet som helst men det ser lite dyster ut allts�. Men s�g aldrig aldrig. Det kommer fler tillf�llen och den elektroniska scenen i Sverige v�xer just nu.
/
Omid [Band of Brothers]