TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Nieuwe H&M reclame
Pages (2): [1] 2 »

Posted by Flipper01 on May-20-2003 14:43:

Love is in the air Nieuwe H&M reclame

Mannen opgelet!!
Voor degenen die alleen maar thuis achter hun computer zitten is er nu een goede reden om de deur uit te gaan! De nieuwe Bikini lijn van H&M is namelijk uit en door het hele land hangen nu in de bushokjes posters met Heidi Klum erop!!

Dit zijn ze geloof ik:

Posted by Fkwebeman on May-20-2003 14:56:

u wordt zeer vriendelijk bedankt!

leuk achtergrondje voor als mijn vriendin de pc opstart om weer eens achter 'the sims' te kruipen..

keer eens wat anders dan de 'Nyana' wallpaper.

Posted by Flipper01 on May-20-2003 15:08:

Ik heb net ff een rondje gefietst, maar de posters in de bushokjes zijn anders dan de pics die ik gepost heb..
Je kan de posters gratis nabestellen, dit hebben ze gedaan om te voorkomen dat er massaal bushokjes gesloopt gaan worden. Er zou alleen een telefoonnummer onder het bushokje moeten staan waar je de poster kan bestellen, alleen hing dat net niet bij de bushaltes die ik heb bekeken
Weet iemand dit nummer wel, laat het dan maar ff weten

Posted by jp on May-20-2003 15:39:

In een straal van 10 km rond m'n huis is nu geen abri meer heel

Posted by Rinus on May-20-2003 16:43:

Mooi ik ga van het weekend eens rondfietsen

Maar slopen is helemaal nergens voor nodig. koevoet bovenin zetten en dan rustig naar u toe trekken. En hoppla schiet ie open en daarna kan je hem weer gewoon dicht klikken.

Posted by jp on May-20-2003 16:52:

Slopen is leuker

Posted by Disney on May-20-2003 16:58:

Je kon ze toch ook open krijgen met een stukje pvc buis?

Posted by Flipper01 on May-20-2003 17:08:

quote:
Originally posted by Disney

Je kan de posters gewoon gratis nabestellen!! Loop je ook niet de kans gepakt te worden tijdens het slopen van een bushokje

Posted by Ding Chavez on May-20-2003 17:08:

Ik wist het!! Reed er een aantal een beetje snel voorbij in de bus, en ik dacht al dat ik haar herkende. Vooral aan de uuhhh cupmaat Heidi is echt het lekkerste wijf op aarde Maar met stijl haar is ze toch net ff mooier.

Posted by raoel on May-20-2003 17:19:

Ik lag net half te pitten in de bus, wor ik wakker toen ie ergens astopte bij een halte.
en ik moete zeggen, das aangenaam wakker worden met een dergelijk uitzicht. Was die ODOL toch nog ergens goed voor

Al is het dan geen echte ODOL meer, maar hijs wel opgetreden bij het wakker worden.

Posted by Cosmic on May-20-2003 20:16:

Ja ik dacht al, ik ken dr ergens van.....

Dr is trouwens nog een poster in omloop, waarin ze haar handen voor dr boezem houdt. Jim eraf, Heidi erop: good job!

Posted by Duke2003 on May-20-2003 20:38:

khad ze, natuurlijk ook al gespot!!! elke ochtend als ik naar *zucht* school *zucht* fiets kom ik langs een tiental abri's, dus das pas lekker uit je ochtendhumeur komen!!!

Posted by mantisnl on May-20-2003 20:53:

hier hangt die eeuwige jim er nog

Posted by Flipper01 on May-20-2003 20:56:

quote:
Originally posted by Duke2003
khad ze, natuurlijk ook al gespot!!! elke ochtend als ik naar *zucht* school *zucht* fiets kom ik langs een tiental abri's, dus das pas lekker uit je ochtendhumeur komen!!!

Als je dan morgenochtend er weer langskomt, zou je dan ff kunnen kijken of er een telefoonnummer bij staat waar we de posters kunnen bestellen?? Ik zal morgen zelf ook wel ff kijken, ik kom alleen niet langs zoveel bushokjes

Posted by tijs08 on May-20-2003 21:54:

quote:
Originally posted by mantisnl
hier hangt die eeuwige jim er nog

Mars is toch veel lekkerder??

Heidi in Spincity... woooow wat zag ze er daar freaking lekker uit!!

Posted by robin on May-21-2003 16:35:

hiero hebben we geen abri's

k jatte die dingen altijd bij me oma in de straat.. maar daar kom ik nu bijna nooit meer

k sluit me aan bij.. hij/zij die zei dat slopen leuker is

Posted by robin on May-21-2003 16:39:

die wil ik

alsof iemand die gaat kopen

Posted by robin on May-21-2003 16:42:

maargoed.. hier moet je 20 euro dokken, en dan moetje ook nog eens 3 posters kopen.. owke k heb een grote kamer.. maar 3 van die turbo posters gaat niet passen.. k zie niet in waarom k dan niet gewoon die uit het bushokje zou lenen

Posted by Flipper01 on May-21-2003 21:04:

Als je 020-6390286 belt kan je de posters nabestellen..
Ik heb op het nieuws gehoord dat dit gratis kan om te voorkomen dat de bushokjes masaal gesloopt worden

Posted by JunKX on May-21-2003 22:07:

Het wachten op de bus heeft een hele nieuwe (prettige) dimensie gekregen...

Posted by arjoderoon on May-22-2003 10:00:

jup ze zijn gratis en maximaal 2...

Posted by Goldiluxe on May-23-2003 06:43:

Behold, my arse.

jesus.
she has a very hard face line and her body too.

do not like.

Posted by Ding Chavez on May-23-2003 13:17:

Hier de bijbehorende H&M page:

http://www.hm.com/corporate/inspira...ikini/index.jsp

Kun je ook nog 4 leuke wallpapertjes downloaden , helaas niet de mooiste uit de serie foto's maar toch niet slecht

GreetZ, DC

Posted by eieregooie on May-23-2003 13:33:

quote:
Originally posted by Goldiluxe
jesus.
she has a very hard face line and her body too.

do not like.

!agree

Mooie foto's, dat zeker... en ook zeker geen lelijke vrouw... Maar ben er niet zo van onder de indruk...

Posted by Hitman on May-23-2003 14:35:

quote:
Originally posted by Disney

als je net op de goeie manier tegen de onderkant aantrapt, springt ie ook open (hoewel er tegenwoordig steeds meer beveiligd zijn tegen dit soort praktijken)

Pages (2): [1] 2 »