TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Nieuwe H&M reclame
Pages (2): [1] 2 »
Nieuwe H&M reclame
Mannen opgelet!!
Voor degenen die alleen maar thuis achter hun computer zitten is er nu een goede reden om de deur uit te gaan! De nieuwe Bikini lijn van H&M is namelijk uit en door het hele land hangen nu in de bushokjes posters met Heidi Klum erop!!
Dit zijn ze geloof ik:

u wordt zeer vriendelijk bedankt!
leuk achtergrondje voor als mijn vriendin de pc opstart om weer eens achter 'the sims' te kruipen..

keer eens wat anders dan de 'Nyana' wallpaper.
Ik heb net ff een rondje gefietst, maar de posters in de bushokjes zijn anders dan de pics die ik gepost heb..
Je kan de posters gratis nabestellen, dit hebben ze gedaan om te voorkomen dat er massaal bushokjes gesloopt gaan worden. Er zou alleen een telefoonnummer onder het bushokje moeten staan waar je de poster kan bestellen, alleen hing dat net niet bij de bushaltes die ik heb bekeken 
Weet iemand dit nummer wel, laat het dan maar ff weten 
In een straal van 10 km rond m'n huis is nu geen abri meer heel 
Mooi ik ga van het weekend eens rondfietsen 
Maar slopen is helemaal nergens voor nodig. koevoet bovenin zetten en dan rustig naar u toe trekken. En hoppla schiet ie open en daarna kan je hem weer gewoon dicht klikken.
Slopen is leuker 
Je kon ze toch ook open krijgen met een stukje pvc buis?

| quote: |
| Originally posted by Disney Je kon ze toch ook open krijgen met een stukje pvc buis? |
Ik wist het!! Reed er een aantal een beetje snel voorbij in de bus, en ik dacht al dat ik haar herkende. Vooral aan de uuhhh cupmaat
Heidi is echt het lekkerste wijf op aarde
Maar met stijl haar is ze toch net ff mooier.
Ik lag net half te pitten in de bus, wor ik wakker toen ie ergens astopte bij een halte.
en ik moete zeggen, das aangenaam wakker worden met een dergelijk uitzicht. Was die ODOL toch nog ergens goed voor 
Al is het dan geen echte ODOL meer, maar hijs wel opgetreden bij het wakker worden.
Ja ik dacht al, ik ken dr ergens van.....
Dr is trouwens nog een poster in omloop, waarin ze haar handen voor dr boezem houdt. Jim eraf, Heidi erop: good job!
khad ze, natuurlijk ook al gespot!!! elke ochtend als ik naar *zucht* school *zucht* fiets kom ik langs een tiental abri's, dus das pas lekker uit je ochtendhumeur komen!!!
hier hangt die eeuwige jim er nog
| Originally posted by Duke2003 khad ze, natuurlijk ook al gespot!!! elke ochtend als ik naar *zucht* school *zucht* fiets kom ik langs een tiental abri's, dus das pas lekker uit je ochtendhumeur komen!!! |
| Originally posted by mantisnl hier hangt die eeuwige jim er nog |
hiero hebben we geen abri's
k jatte die dingen altijd bij me oma in de straat.. maar daar kom ik nu bijna nooit meer
k sluit me aan bij.. hij/zij die zei dat slopen leuker is 
die wil ik
alsof iemand die gaat kopen

maargoed.. hier moet je 20 euro dokken, en dan moetje ook nog eens 3 posters kopen.. owke k heb een grote kamer.. maar 3 van die turbo posters gaat niet passen.. k zie niet in waarom k dan niet gewoon die uit het bushokje zou lenen 
Als je 020-6390286 belt kan je de posters nabestellen..
Ik heb op het nieuws gehoord dat dit gratis kan om te voorkomen dat de bushokjes masaal gesloopt worden 
Het wachten op de bus heeft een hele nieuwe (prettige) dimensie gekregen... 
jup ze zijn gratis en maximaal 2...
jesus.
she has a very hard face line and her body too.
do not like.
Hier de bijbehorende H&M page:
http://www.hm.com/corporate/inspira...ikini/index.jsp
Kun je ook nog 4 leuke wallpapertjes downloaden
, helaas niet de mooiste uit de serie foto's maar toch niet slecht 
GreetZ, DC
| Originally posted by Goldiluxe jesus. she has a very hard face line and her body too. do not like. |

| Originally posted by Disney Je kon ze toch ook open krijgen met een stukje pvc buis? |