TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- BeTA logo
Pages (4): [1] 2 3 4 »
BeTA logo
Kan er iemand goed overweg met Photoshop of PSP om een logo te maken voor ons, BeTA's?
En, wa vinde hier van?
Kem er 3 uur aan gewerkt en het resultaat mag er best zijn
ps: twas maa voe te lachen e, ik zen mij aant vervelen en ik zen bien lanc�e, terwijl ik eigelek zou moeten leren.
bah, ziet der oept eerste zicht ni slecht uit. LEREN... 
woah, das wel ne maffe!
kzou zegge ik probeer ook is, mor m'n paint-skillz laten te wensen over...
-Glad
Ziet er mooi uit, maar wat doet die kip daar??? De vlaamse leeuw ken ik, maar die kip niet 
| quote: |
| Originally posted by CygnusX Ziet er mooi uit, maar wat doet die kip daar??? De vlaamse leeuw ken ik, maar die kip niet |

Naar wat zoeken we? Een leuk rond logootje om overal op te gaan plakken, of een banner? Welke afmetingen?
ja, haal die kip eraf!
(nu zijn we de walen aan het "opruien" denkek)
Niks van. Kieken eroplaten. We zijn 1 land, deal with it 
Naar mijn mening moet het logo/de banner/whatever er deftig uitzien, maar het unieke van ons land weergeven ook... dus de Vlaamse leeuw en de Waalse haan zijn al een goed idee. Wat kan er nog opkomen?
fritten en bier?
Welk bier? Kies maar is uit de 450 die we hebben 
Duvel?
Kriek
Hoegaarden!!!
Kriek, Duvel en Hoegaarden, Leeuw en Haan. Als ik nu een manier kan vinden om fritten er op een coole manier in te werken, zijn we zowat klaar zeker?
Tenzij een of andere royalist de bek van Albert eropwilt 
| Originally posted by Ashelon Naar wat zoeken we? Een leuk rond logootje om overal op te gaan plakken, of een banner? Welke afmetingen? |
Albert II met een PALM in de ene hand en een BansheeWorx schijf in de andere 
| Originally posted by BEACHBOY Of misschien een Signature of Avatar die we dan allemaal zouden kunnen gebruiken... Dan is het persoonlijke er wel af natuurlijk. |
ja zou niet mis zijn, natuurlijk zou het in dit forum dan wel beetje saai worden zo een hele lijst posts met constant dezelfde Sig op het scherm.
In andere forums worden we dan wel sneller herkend...
hmmmmm, decisions, decisions...
Ik voel er mij zowiezo beter bij om er ineens een stuk of vijf te ontwerpen en dan mensen te laten kiezen welke ze plezant vinden. Dan kan ik ineens een paar verschillende stijlen gebruiken.
| Originally posted by Ashelon Waarom maar 1? Ik voel er mij zowiezo beter bij om er ineens een stuk of vijf ineen te steken, en dan mensen te laten kiezen welke ze plezant vinden. Dan kan ik ineens een paar verschillende stijlen gebruiken. |
Bon chance. Ik ga er nu niet aan beginnen, morgen op 't werk 
ja een paar verschillende lijkt me beter.
go Ashelon! =>
-Glad
| Originally posted by tor8024 Hoegaarden!!! |
vergeet de kriek der ni op te zetten!!
Heh, ik heb ook de skills ni om der 1 te ontwerpen. Bij mij stops het bij enkele lijnen tekenen...(en dat is soms al vreed moeilijk)