TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Club X - the legendary Club is back -
Club X - the legendary Club is back -
Ik weet ook wel dat de meeste totaal niet van zulke tenten houden, maar toch maak ik deze topic even.
Club X - the legendary Club is back -
Website Club X

Club X heeft zijn deuren wederom, ditmaal in tilburg. Ik kop maar met de titel "the legendary Club is back", maar volgens mij is dit ook wel terecht. Nog voor mijn tijd stond deze club heel goed bekend over heel Nederland en Belgi�.
Als klein ventje, toen ik een jaar of 14 / 15 was, hoorde ik al best veel verhalen van ouderen over deze club. De sfeer en entourage in deze club waren geweldig.
Van de oudere garde onders on zijn er misschien nog wel mensen geweest. JP misschien?
Nu zijn de deuren weer geopend en wil ik graag een keer gaan kijken. Ik hoorde vandaag pas voor het eerst dat de club in Tilburg is geopend en heb er dus nu ��n positief verhaal over gehoord.
Wie weet er nog iets meer van, heeft er verhalen over gehoord?
Dj Danjo ook een TA, is daar resident!
die kan je wel meer vertellen denk ik 
Oh ja Club X...
Dat was een zeer indrukwekkende tent totdat in 1998 het drugsgebruik te grote properties had aangenomen. Buiten kon je dan ook minstens 10 a 20 kotsende meisjes aantreffen....
De sfeer was altijd heel goed, zeker gezien het feit dat er nogal wat Rotterdammers rondliepen. Geluid en lichteffecten waren zeer goed!
De grens met Belgie is echter een stuk rijden dus de Fun in Zaandam was interessanter.
ik heb er al verschrikkelijk veel verhalen over gehoord......
kort gezegd....als je van hard houdt is het super 
| quote: |
| Originally posted by TranceFool ik heb er al verschrikkelijk veel verhalen over gehoord...... kort gezegd....als je van hard houdt is het super |

Re: Club X - the legendary Club is back -
| Originally posted by raoel Van de oudere garde onders on zijn er misschien nog wel mensen geweest. JP misschien? |
| Originally posted by TranceFool ik heb er al verschrikkelijk veel verhalen over gehoord...... kort gezegd....als je van hard houdt is het super |
Ik wou er de avond van de opening heen gaan, maar toen stond er buiten zo'n 100 man in de rij. Zijn we dus niet binnen geweest, ga er binnenkort zeker nog keer naar toe.
Tiesto draaide toch in zijn HC dagen in deze club
ik vond die cd's altijd wel leuk.. geloof ik 
maar wat wordt er tegenwoordig dan gedraaid in die Club X, haartkeur??
Ik heb gehoord dat het niet alleen maar beuken tot en met is.
Wel continu stevig, hardstyle en hardcore met ook veel oldskool en classics.
Maar daar hoor ik komende week meer van
| Originally posted by Biohazard Tiesto draaide toch in zijn HC dagen in deze club |
Er zijn 3 zalen:
- Hardstyle/ Oldschool zaal met als Resident DJ's: DJ Rob (samen met MC Joe) en La Nina.
- Club/ Trance zaal met als Resident DJ's: Fire (van Fire & Ice/ Bonzai), Stephen, en ikzelf (Danjo) (van Silver Premium/ Tri Lamb).
- Lounge/ Chill out
Er zijn regelmatig ook speciale feesten met bekende DJ's. (bv 28 mei: Classics party met Darkraver)
Club X staat dus niet meer voor hardcore, maar voor hardstyle/ oldschool/ club/ trance/ techno. Voor ieder wat wils dus. 
Komt allen langs in Tilburg!