TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Derde en laatste editie Invited by Tiësto
Pages (2): [1] 2 »

Posted by MaGiK54 on May-22-2003 16:28:

Derde en laatste editie Invited by Tiësto

Natuurlijk zal de afsluiting met extra veel show en spektakel gepaard gaan. Naast het exclusieve en bijna 4 uur durende optreden van Tiësto zal ook het voorprogramma er niet om liegen! Wie de bezoekers tot middernacht zal opzwepen, maken we zeer binnenkort bekend!
Tiësto heeft extra genoten van afgelopen Invited vanwege het intieme contact, doordat hij letterlijk midden in het publiek stond. Ook deze keer is de Invited website ge-update in de nieuwe stijl. In de gallery kan er naast prachtige foto's een korte video worden bekeken. Beide geven een levendige indruk van 'Invited by Tiësto'!

De laatste keer, nu met airco...

Zoals de gasten van de laatste Invited weten, liep de temperatuur tot tropische hoogten op. Even leek het erop alsof we echt in Panama, op het Zuid-Amerikaanse continent waren. Voor de organisatie was dit iets onverwachts, maar nu zijn we er op voorbereid. Het hele complex zal 19 juni voorzien worden van extra Air Conditioning systemen, zodat het comfort voor onze gasten wordt geoptimaliseerd.
(bron www.partyscene.nl / www.invited.nl)

Dit feessie heeft naar mijn mening weinig aandacht van de TA'ers gehad de afgelopen keren. Ik raad jullie echt aan om de 19de te komen. Tweede editie was echt super, intieme sfeer met dj en publiek, dit leverde een leuke wisselwerking op tussen Tiesto en iedereen die op de dansvloer was. De locatie ook helemaal geweldig (iets te warm ok, ietsje maar hoor), niet te klein maar ook geen megatent. Was één van de betere avonden die ik dit jaar heb gehad.

Dus gewoon komen allemaal, wordt weer gezellig in de Panama en je krijgt voor je € 25,00 nog een drankje gratis ook, wat wil je nog meer

Posted by raoel on May-22-2003 16:38:

"Tiësto heeft extra genoten van afgelopen Invited vanwege het intieme contact, doordat hij letterlijk midden in het publiek stond."

Daarom zou ik graag gaan, lijkt me fantastisch, maar ik kan niet zomaar naar A'dam

Waarom zijn al die goede clubs in den haag A'dam en R'dam

Posted by Remy D on May-22-2003 17:12:

Ik ga er zeker heen, wou zaterdag al mijn kaartje halen maar toen was het vertraagd. Ik haal hem van de week ff.

Posted by Acidophilus on May-22-2003 17:35:

Lijkt me ook wel wat. Maar ik kan nu beter een winterjas gaan aantrekken i.p.v. mijn Hawaii-bloes dus?

Posted by Veverka on May-22-2003 17:57:

Moet je hier echt snel bij zijn of zijn die kaarten in de loop van volgende week ook nog wel te krijgen?

Trouwens wel het toppunt van tegenstrijdige gevoelens, naar Tiësto in Amsterdam...

Posted by tijs08 on May-22-2003 18:49:

hmm das weer een mooi verhaaltje over invited!

Denk dat ik deze keer toch maar eens ga proberen aanwezig te zijn.. dis ook gelijk wel het uiterste van TiC, dus ben benieuwd hoe ik dat weer ga beleven!

Posted by MaGiK54 on May-22-2003 19:32:

quote:
Originally posted by Veverka
Moet je hier echt snel bij zijn of zijn die kaarten in de loop van volgende week ook nog wel te krijgen?

Trouwens wel het toppunt van tegenstrijdige gevoelens, naar Tiësto in Amsterdam...

Hier in Den Haag hebben we maar 1 verkooppunt die errug weinig kaarten heeft gekregen, dus daar gaat het redelijk rap, aangezien ik er 8 heb gehaald, toen hadden ze nog maar een hele kleine stapel. Ik zie dat je in R'dam woont, dus ik denk dat ze daar ook geen honderden kaarten hebben gekregen. Raad je wel aan om snel kaarten te halen, anders moet je ze buiten de stad gaan halen.

Posted by dj_spare on May-22-2003 20:56:

quote:
Originally posted by stevesimon
kan iemand de plaat ID-en die je bij het tweede filmpje hoort van invited op die site?

Heb em tiesto al vaker horen draaien maar wil em nu toch echt wel hebben!

d0h

dat is DJ Tiesto & Junkie XL - Obsession

Posted by Jappio on May-22-2003 22:41:

dit lijkt me een heel mooi feestje.. ff kijken of ze na het weekend nog kaarten hebben

Posted by Dj Lex on May-22-2003 22:59:

Tentamens

Posted by Three 'O Three on May-23-2003 00:44:

quote:
Originally posted by Dj Lex
Tentamens

Hey baby!! Wat is dit nou weer voor zinloze post?

Gaan we nou of niet??

Posted by Dj Lex on May-23-2003 08:25:

quote:
Originally posted by Three 'O Three
Hey baby!! Wat is dit nou weer voor zinloze post?

Gaan we nou of niet??

Moet even me rooster precies bekijken, maar denk niet dat ik ga.

Posted by SnuggLe on May-23-2003 08:33:

Ik ben er ook niet bij.
Geen geld, en al veel andere feesten.
Alhoewel het concept me leuk lijkt, hou in niet van Tiesto in kleine clubs, das altijd zo druk. Ik heb op TiC mijn dosis Tiesto wel gehad.

Posted by Three 'O Three on May-23-2003 09:37:

quote:
Originally posted by SnuggLe
...hou in niet van Tiesto in kleine clubs, das altijd zo druk.

Daar heb je zeker gelijk in. Das altijd erg waardeloos!

Posted by Massive on May-23-2003 12:16:

quote:
Originally posted by raoel
"Tiësto heeft extra genoten van afgelopen Invited vanwege het intieme contact, doordat hij letterlijk midden in het publiek stond."

Daarom zou ik graag gaan, lijkt me fantastisch, maar ik kan niet zomaar naar A'dam

Waarom zijn al die goede clubs in den haag A'dam en R'dam

ze hebben niet voor niets de trein uitgevonden...

Posted by Teal'k on May-23-2003 12:28:

Ik weet niet in hoeverre tiesto @ invited commercieel bekend is ofzo (dit ivm drukte), maar het lijkt me toch wel weer een keer top om weer is zon avondje te doen

Posted by MaGiK54 on May-23-2003 15:59:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Ik ben er ook niet bij.
Geen geld, en al veel andere feesten.
Alhoewel het concept me leuk lijkt, hou in niet van Tiesto in kleine clubs, das altijd zo druk. Ik heb op TiC mijn dosis Tiesto wel gehad.

Vond het de laatste keer druk, maar niet te druk. Het was eerder warm, te warm. Als je ff wilde bijkomen en wat ruimte nodig had, was die er wel te vinden. Publiek was trouwens ook top. Op een paar uitzonderingen na was de leeftijd toch wel 21+ dus geen Breezaaaaaaaahsletjes en tmf-kiddos.

Posted by Duke2003 on May-23-2003 16:11:

t is zeker allang uitverkocht?

Posted by MaGiK54 on May-23-2003 16:20:

quote:
Originally posted by Duke2003
t is zeker allang uitverkocht?

Kaartverkoop is net begonnen, neem aan van niet. Bel Panama, Clubwearhouse of Dance Tracks (in A'dam allemaal) ff op, dan weet je het snel genoeg.

Posted by Duke2003 on May-23-2003 21:42:

ok zal ik doen. val ik daar trouwens als 16-jarige niet heel erg uit de toon?
duko

Posted by Kakao on May-24-2003 13:52:

Ja. Is het niet 21+ eigenlijk?

Posted by Kakao on May-26-2003 13:14:

Zoooo, net ff kaartjes gehaald! Ze hadden er in Utrecht bij de twist&shout nog een hele stapel van! Dat was de vorige keer niet zo, meen ik.

Heb er wel weer zin in! Vraag me af wie deze editie het voorprogramma verzorgt; nog een keertje Dazzle zou niet mis zijn!
Wel jammer dat het alweer de laatste keer is, maar hopelijk wordt het nou wel extra speciaal!

Posted by MaGiK54 on May-26-2003 15:37:

Cor zal ook wel weer eens leuk zijn.

Posted by Kakao on May-26-2003 15:46:

Ja, alhoewel hij misschien wat te stevig draait voor een opwarmer denk ik.

Posted by MaGiK54 on Jun-10-2003 15:06:

Lucien Foort special guest tijdens Invited! [10 Juni 2003]

Na het fantastische optreden van Benny Rodrigues en Dazzle tijdens de voorgaande edities zal het deze keer de beurt zijn aan wellicht Nederlands grootste Progressive en Tech House dj: Lucien Foort!
Na zijn doorbraak in Nederland in ’89 met zijn wereldwijde hit “Quadrophonia” volgde talloze boekingen over de gehele wereld om zijn productie te promoten. Tegenwoordig worden zijn producties door de allergrootste dj’s gedraaid en staan ze op verschillende compilatie cd’s van ondermeer Sasha, Nick Warren, Dave Seaman en Seb Fontaine. Zijn residentie bij het Engelse Gatecrasher bracht hem tevens bij verschillende Gatecrasher Festivals door Australië waar hij momenteel mateloos populair is. In Nederland is hij ondermeer te vinden bij Earth, Dancevalley, Extrema en KremliN waar hij in de loop der tijd een grote schare fans heeft opgebouwd. Ook Amerika loopt warm voor deze talentvolle dj en producer waar de komende tijd veel aandacht naar uit zal gaan. Maar eerst zal hij “Invited by Tiësto” aandoen om te laten zien wat hij in zijn mars heeft!

Lekkaah hoor als opwarmer

Pages (2): [1] 2 »