TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Poll of belgian Beers
Pages (8): [1] 2 3 4 5 6 7 8 »
Poll of belgian Beers
The Official Belgian Beer Poll.
Cast a vote on the belgian beer that you prefer... thanks!
Hoegaarden!
PS: Ge zijt Cristal Alken (en Martens) vergeten. Spijtig dat alleen ne moderator dat kan aanpassen en die hebben we nog niet.
hmmm. ja, ik denk dat ik eens ga vragen bij Swamper... daarover.
Hoegaarden is mijn lievelingsbier.
op de tweede plaats komt Duvel en dan Maes.
hah al 3 man dat geen bier mag =)
Jupiler voor mij
Een PALMke kan er altij in
alhoewel ik een chimay bleu-ke ook altij kan appreci�ren(kunt ge trouwens ook verkrijgen in caf� 'le tonneau' in la toussiere(��n of ander skistation in de alpen
)
oh my god... 3 man da geen bier mag
? Tiens... da's om schrik van te krijgen
| quote: |
| Originally posted by Tiger777 oh my god... 3 man da geen bier mag ? Tiens... da's om schrik van te krijgen |
5.0% alco, das nog ni teveel he... Maar bon, met mijn 56 kilo kunt ge der toch ook geen liters van drinke... 
| Originally posted by Tiger777 oh my god... 3 man da geen bier mag ? Tiens... da's om schrik van te krijgen |
aaaaahhhhh.... the virus is spreading! al 4 man da geen bier lust OMG,zeg mij ni daze ook al geenfrieten lusten h��!
lol dont whine, das gewoon een kwestie van smaak.. ik mag eigenlijk nix met alcohol in, behalve als het met iet gemengt is, zoals cocktails.
en fritte maggek wel =>
-Glad
Ik heb voor 3 maand na een kater...
| Originally posted by Gladius lol dont whine, das gewoon een kwestie van smaak.. ik mag eigenlijk nix met alcohol in, behalve als het met iet gemengt is, zoals cocktails. en fritte maggek wel => -Glad |

Misschien moete we onze naam nog veranderen:
the Belgian PalmAddicts(the bepas) 
| Originally posted by Tiger777 Misschien moete we onze naam nog veranderen: the Belgian PalmAddicts(the bepas) |
Ik heb da verlede jaar al toegegeve... maar zolang ik nog 's morges ni begin te drinke, heb ik geen probleem...
| Originally posted by Tiger777 Ik heb da verlede jaar al toegegeve... maar zolang ik nog 's morges ni begin te drinke, heb ik geen probleem... |
Bah, nee...
Ik heb ook vriende die voor 12 uur sterke drank kunne drinke... En volges mijn bescheiding mening hebben die geen GROOT probleem
Ma, da zegge ze toch, alles voor 12 uur telt voor 2. Het zijn alleen de alcoliekers die 's morges drinke en blablabla... Ma bij mij moede 's morges ook ni afkome me een pint of zo zenne... ik zal ze vriendelek weigeren...
van echt 's ochtends vroeg drink ook ni,ma van tijd gebeurd het wel eens da als we zo is pauze hebben om 10u dat er aan den toog besteld word
brr, het gedacht alleen al doet mijn maag draaie... maar goed, smake verschille 
Vreeeemd, ik kan met niet herinneren dat ik hierop gestemd heb, maar ik zou idd voor palm hebben gekozen
.....of Domus
ge zult wss ewa veel van diene palm gedronke hebbe. Na wa veel palm herinner ik mij ook ni zo vreed veel 
| Originally posted by Tiger777 ge zult wss ewa veel van diene palm gedronke hebbe. Na wa veel palm herinner ik mij ook ni zo vreed veel |
hehehe, maar het is �cht zo dat als ik teveel op heb, ik niet eens 's morges nemeer weet hoe ik in mijn bed geraakt ben. Dan vertellen ze me wat voor een zalige fuif het was, en ik ben al die zalige momenten vergeten. PALM
hehe