TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- battle der lage landen
Pages (2): [1] 2 »
battle der lage landen
Zelfde topic geopend bij de Belgen, eens benieuwd wie het meest shauvinistisch is. Gelieve niet te stemmen in het forum van de tegenpartij, dank u wel.
Ja wij hebben toch beter producers dan de belgen als je het mij vraagt
Wij hebben Junkie XL, wij hebben Saner Kleinenberg, wij hebben Matthew Deekay... En ja, jullie hebben Milk Inc

Belgi� heeft er maar 2, terwijl Nederland er veel meer heeft
Nederland dus 
tja... Lasgo is erg goed maar ja, onze Klubbheads steken er toch met kop en kont boven uit
MIKE is erg goed, maar er zijn meer Nederlandse producers 
Bij welk land moet ik Johan Gielen eigenlijk tellen 
Jullie scoren beter op het songfestival, wij in de dance
grtz,
TNG
lijkt me duidelijk..
nederland rules

Duitsland natuurlijk.
Lars Klein, Chris Liebing, Sven wittekind en ga zo maar door....
Nederland all the way!
Zowel in kwantiteit als kwaliteit.
Eerste stem voor Belgie
| quote: |
| Originally posted by New Wave Duitsland natuurlijk. Lars Klein, Chris Liebing, Sven wittekind en ga zo maar door.... |
nederland duh
nederland roels!!!
ik ben zo'n chauvinist dat ik per ongeluk in het belgie deel ook op nederland heb gestemd (A)
Als het gaat om trance en de kwaliteit daarvan, asoluut Nederland.
Veel meer toppers en ook de betere producers.
toch hebben ze in Bels ook heel veel goede producties gemaakt, maar dan meer op het gebied van sfeer nummer: de jumper style waarmee de Atmoz en Zillion groot zijn geworden.
Maar ja, Nederland heeft gewoon de beste trance producers.
Niet alleen tussen de lage landen, maar ook tov de hele wereld IMO.
Duitsers en Nederlanders maken de beste trance. Belgie maakt de beste fritten 
Nederland heeft inderdaad vele goede producers, maar op dit moment is de beste toch wel MIKE, en die komt uit den Belgi�
(ik heb ni gestemt by the way)
L-vee en M.I.K.E. meer hoef ik niet te zeggen dacht ik zo! 
Ik heb niet 1 favo producer....L-Vee en Mike zijn super maar Nederland heeft ook heel veel goede producers, vul zelf maar in....
vind het ook beetje dom topic, tis geen wedstrijdje
heb dus ook niet gestemd
Amerikanen doen het ook niet bepaald slecht, men neme een Josh Gabriel, Dave Dresden, Markus Schulz, Satoshi Tomiie, Christopher Lawrence (Canadees), etc.
Lekker boeiend wie de beste muziek maakt. Mij boeit het niet of een nummer uit Nederland, Belgie, Zwahili, Verwegistan komt. Als het maar goede muziek is.
Wist trouwens niet eens dat de belgen een eigen sectie hadden
Nederland natuurlijk. Zo'n klein land en dan zoveel goeie producers 
hoezo grootheidswaanzin van 2 kleine landjes! de beste producers zullen altijd ergens anders vandaan komen!
Met het feit in mijn achterhoofd van dat het belgische volk 1 van de meest kanslose achterlijke debielen zijn.
Moet ik toegeven dat ze toch 3 producers (L-Vee, CJ Bolland en Push
) hebben geproduceerd van wereldformaat. Maarja dat maakt ze nog niet het beste produceland. Schande eigenlijk dat maar 3 belgen het gemaakt hebben.
Nou ja Goedele zou ook nog wel is een beurt willen geven. Geile tieten van der.
Maarja iedergeval:
1:Nederland (ofcourse)
2:Belgie
3:USA
NL, vanwege de kwantiteit... Maar ben op het moment ook wel erg into MIKE en LVee