TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- ID-T Gaat De Ether In....
Pages (3): [1] 2 3 »

Posted by JunKX on May-26-2003 12:11:

ID-T Gaat De Ether In....

Jaja, het is eindelijke zo ver. Ze hebben een vaste frequenty gekregen om landelijk uit te zenden.

quote:
ID&T Radio krijgt FM frequentie!
ID&T Radio is blij met het toewijzen van een FM-etherfrequentie. Met deze beslissing wordt een jarenlange investering van ID&T in dancemuziek beloond en krijgen de luisteraars eindelijk de zender waar zij al zo lang op wachten.

Geen ander radiostation heeft de afgelopen jaren bewezen zo intensief vernieuwende dancemuziek te brengen als ID&T Radio. 'We zijn dan ook meer dan blij voor de miljoenen danceliefhebbers van Nederland', zegt oprichter/eigenaar Duncan Stutterheim
van ID&T.

Het Amsterdamse entertainment- en mediabedrijf heeft de afgelopen jaren herhaaldelijk aangedrongen op ruimere erkenning van dance als cultureel-maatschappelijke stroming. 'Eind vorig jaar heeft een grootschalig onderzoek van accountantsbureau KPMG al aangetoond dat dance een maatschappelijke stroming van enorm belang is. Dat wordt met deze toewijzing nu ook erkend.' Uit dat KPMG- rapport bleek dat Nederland vele honderdduizenden 'intensieve' liefhebbers van deze muziek kent, en dat er meer dan twee miljoen mensen bovengemiddeld ge�nteresseerd zijn in dance. Dance is ook als lifestyle en voor het onderling
groepsgevoel van groot belang, aldus KPMG in het rapport.

'We zullen in heel Nederland te zien en te horen zijn. We gaan veel werk maken van de nieuwe mogelijkheden', stelt
commercieel directeur Jos van Mieghem. 'Eindelijk zijn de live-uitzendingen van evenementen en de nieuwste danceproducties overal te ontvangen.'

ID&T Radio is onder danceliefhebbers veruit de meest populaire zender. Het station zendt nu al sinds enkele jaren 24 uur per dag, 7 dagen in de week uit. De programmering bestaat voor het leeuwendeel uit vernieuwende danceproducties uit binnen- en buitenland. ID&T Radio heeft een groot aantal dancegrootheden onder contract, zoals Johan Gielen, Armin van Buuren, Ferry Corsten en Marco V.

ID&T is ook organisator van succesvolle dance-evenementen, zoals het recente Tiesto in Concert en het komende Sensation in de Amsterdam ArenA. Daarnaast geeft ID&T jaarlijks vele zeer succesvolle dance-CD's uit.

Dit zijn de belangrijkste frequenties van ID&T Radio:

Zuid West Nederland: 88.4
Gooi: 91.1
Zwolle e.o. 93.6
Groningen / Enschede 93.7
Utrecht / Gelderland 93.8
Zuid Holland Noord 95.2
Zo Brabant 99.4
Noord Holland / Drenthe 99.6

Dit is echt het beste nieuws in tijden... Eindelijk ASOT op mij radiotje

Posted by Partyhardy! on May-26-2003 12:16:

Thumbs up

Woehoe!! dit is inderdaad echt t� cool! nu kan ik het eindelijk ook hier in Breda ontvangen!

Posted by Spinnin Jack on May-26-2003 12:29:

En het gaat al op 1 juni in, dat is al deze zondag en voor een periode van 8 jaar.

Posted by robin on May-26-2003 13:14:

das mooi voor id-t

maar ze zaten toch al overal op de kabel ofniet?

nouja toch leuk voor in de auto

Posted by Kakao on May-26-2003 13:15:

Hopelijk verknallen ze nou ook de broadcasts niet zo vaak meer, zo irritant altijd. Maar zeker wel goed nieuws!

Posted by SnuggLe on May-26-2003 13:25:

Beter
Nu had ik altijd al kabel, maar toch is het mooi.

Alleen ben ik bang dat ID&T nog commercieler en meer op geld belust dan het al was. Misschien zie ik waanbeelden, misschien niet.
Maar inderdaad, reclamegelden zullen binnenstromen, en de dominantie van ID&T binnen de hele housewereld neemt toe.
Andere bedrijven zoals UDC worden uit de markt gedrukt en de dj's worden onze strot doorgedauwd. De 'underground' neemt toe... (?!!).

Of....als je het aan de positieve kant bekijkt: ID&T heeft meer geld/mogelijkheden nu om BETERE en goedkopere feesten te geven (door meer sponsoring) en ze kunnen nu beter beginnende dj's helpen iets op te bouwen. Wat denken jullie??

Greetz,
SnuggLe

Posted by Flipper01 on May-26-2003 13:26:

Thumbs up

Eindelijk is het dan zover

Ik hoop alleen niet dat ID&T ineens zo achteruit gaat als radio 538 waar je meer gelul en reclame hoort dan muziek...

Posted by Miss Proximus on May-26-2003 13:37:

quote:
Originally posted by SnuggLe

....

Wat denken jullie??

NOU..............weet niet

Denk niet dat ze de prijzen omlaag doen ofzo..en tja, feit is wel dat ze bij ID&T eigenlijk altijd al geldwolven zijn geweest, dus wat dat betreft..kan best wel erger worden :-/ Hopen dat de feestjes wel leuk blijven

Posted by Siesta on May-26-2003 13:38:

mja ik heb kabel, maar tog beter, kan ik eindelijk id-t op me telefoontje luisteren!!

cool!

Posted by franzelare on May-26-2003 13:45:

das mooi kan ik weer eens een ouderwetse radio onder het stof vandaan trekken

Posted by eieregooie on May-26-2003 14:07:

Zo hehe... valt er weer wat te kiezen op de radio

Posted by Cosmic on May-26-2003 14:23:

quote:
Originally posted by franzelare
das mooi kan ik weer eens een ouderwetse radio onder het stof vandaan trekken

Same here

Posted by Odyne on May-26-2003 14:41:

Posted by Duke2003 on May-26-2003 15:30:

hehe hoef ik eindelijk niet meer wakker te worden met dat gelul van edwin evers of die klojo van yorin, kan t met lekker commerciele dance!!!

Posted by Switch on May-26-2003 16:27:

w00t da's zeer goed nieuws, kan ik eindelijk genieten op me werk. hoop alleen niet dat er teveel house wordt gedraaid in de middag

Posted by Blik on May-26-2003 16:58:

dan kun je het toch ook op de autoradio ontvangen?

Posted by Switch on May-26-2003 17:01:

quote:
Originally posted by Blik
dan kun je het toch ook op de autoradio ontvangen?

uhm... DUUUUH

Posted by kolkiewolkie on May-26-2003 17:10:

Da�s mooi hoef ik in elk geval niet meer elke week met de halve installatie van m�n ouders aan de zeul (lang verhaal) of een verbouwing thuis te doen om die kabel door te trekken naar m�n kamer. Als ze nou de sky eruit mikkeren is m�n dag HELEMAAL goed!

Posted by Blik on May-26-2003 17:14:

kan iemand me eigenlijk uitleggen waarom ze niet over het hele land dezelfde frequentie kunnen krijgen?

Posted by raoel on May-26-2003 17:22:

IDD, blik, dat vraag ik me ook al heel lang af.

In de ene regio zit een bepaalde zender op dat kanaal, in de andere regio weer op een andere.

[edit]
Luek dat ze in de ether komen, maar mij maakt het persoonlijk niet veel uit. Thuis luisterde ik altijd ia de kabel en in de auto luister ik toch alleen CD's.

Posted by basvh on May-26-2003 18:13:

Wel vet hoor dat ze de ether in gaan. Ik las op teletekst dat ze 2,5 miljoen pleuros hebben betaal. Noordzee FM ruim 80 miljoen euro. Dat kan toch nooit rendabel worden? Zker met Gordon als presentator.

Over presentatoren gesproken die Koen van Tijn en Dennis Hoebee moeten eens leren hun mond te houden tijdens het uitzenden van evenementen van ID-T. Altijd maar dat gewauwel de doorheen.

Posted by John on May-26-2003 22:00:

best relaxed(Y) luister alleen net als raoel meestal cds in de oto

Posted by eieregooie on May-27-2003 00:08:

quote:
Originally posted by Blik
kan iemand me eigenlijk uitleggen waarom ze niet over het hele land dezelfde frequentie kunnen krijgen?

Dat zal wel i.v.m. de locale zenders zijn... Alhoewel daar geloof ik ook de boel gewijzigd is... Fresh FM, ook een dance georienteerde zender, hadden we hier in de regio al een tijdje, maar die breidt nu ook uit per 1 juni...

Posted by jp on May-27-2003 00:34:

Als blijkt dat ze Alice Deejay en Jay Wayne tussen de reklameblokken gaan draaien, stem ik weer gewoon af op Olav Mol

Posted by Asperge on May-27-2003 06:24:

quote:
Originally posted by jploveparade
Als blijkt dat ze Alice Deejay en Jay Wayne tussen de reklameblokken gaan draaien, stem ik weer gewoon af op Olav Mol

idd

Pages (3): [1] 2 3 »