TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- jamen ärligt talat
jamen ärligt talat
ok, det är aftonbladet, men vaffan... är detta sant? vilka jävla idioter det finns
http://www.aftonbladet.se/nyheter/9907/26/slick.html
haha....en riktig rövslickare
hahaha, HEEELT SJUUKT!!!
Men jag kan inte låta bli att skratta åt det hela heller..
hehehehe.. vilka jävla idioter det finns
nääää....jag tror inte mina ögon!!!! det måste vara nån fake grejj :P
fy fan va sjukt!!!! man ska inte skratta asså.. de här var ju riktigt perverst.. stackars kvinna!
helt galet!
hahahahaha ja va ska man säga....de e bara i aftonbladet man hittar dom här sjuka historierna 

hahaha det där kom oväntat, började asgarva när jag läste ingressen

Tillslut kommer han väl slicka på fel rumpa då kanske han inte hinner till altan dörren
Aftonbladet är kända för att gräva upp allslags skit artiklar
Synd om kvinnan
haha det finns fan folk till allt.. 
WoberT... du får nog gå tillbaks å ve om ursäkt så kanse du kan få tillbaks dina dyra solbricker
ha ha *skoja*
Ja de finns fan folk till allt, fan vilken sjuk historia... säger som Can... låter nästan fake... 
observera att artikeln är från 99 och verkar ligga i nåt webbarkiv, förmodligen för att den var så ovanlig... så den är nog sann trots allt?
hehe.. är det så konstigt?
i Holland har det hänt oftare än bara en gång 
här har vi haft till exempel också en kvinna som tungkyssade vilt främmande förbipasserande på gatan. 
det finns också 'Yoghurt-mannen'..
när ett offer åker på gatan kaster han Yoghurt över offeret.
sedan går han fram och säger att han är ledsen osv, och då stjäler han offerets portmonnä 
| quote: |
| Originally posted by ScuL det finns också 'Yoghurt-mannen'.. när ett offer åker på gatan kaster han Yoghurt över offeret. sedan går han fram och säger att han är ledsen osv, och då stjäler han offerets portmonnä |
Mind: hahahaha fyndigt!!! 
jävla sepe människa...
fett sjukt 
kul gubbe 
skOmm gubbe! Mycket skOmm gubbe.