TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- de officiële examensthread
Pages (5): [1] 2 3 4 5 »

Posted by cyberia on May-26-2003 22:10:

Read This! de officiële examensthread

Grrr die examens staan weer voor de deur,don't you just hate it?
daarmee,alles in verband met je examens,frustraties,even komen stoefen hoe goed het wel gegaan is,een paar leraars beledigen of je ultieme studiemethode met ons delen,post it here

ik heb vandaag mijn eerste pagina's 'reddend zwemmen' omgedraaid,man ben ik blij dat ik niet meer in de 16de eeuw leef ze hadden toen het briljant idee iemand te reanimeren via de anale methode via de aars terug lucht blazen in een drenkeling opdat hij weer zou ademen en het water uit zijn longen zou krijgen,sweet hè

btw,studeert er iemend met muziek op de achtergrond?

Posted by Dark Apostle on May-27-2003 02:39:

Re: de officiële examensthread

quote:
Originally posted by cyberia
ik heb vandaag mijn eerste pagina's 'reddend zwemmen' omgedraaid,man ben ik blij dat ik niet meer in de 16de eeuw leef ze hadden toen het briljant idee iemand te reanimeren via de anale methode via de aars terug lucht blazen in een drenkeling opdat hij weer zou ademen en het water uit zijn longen zou krijgen,sweet hè

Kunde nog laaaaaaaaaaaaaa...ang blazen ze, miss blaast het slachtoffer terug na een tijd

Volgens mijn cursus fysica zorgt de aarding dat de lading die door een defect in het toestal op het omhulsel komt te zitten afvloeit naar de aarde ipv door het lichaam te gaan van de gebruiker, met alle pijnlijke gevolgen vandien.

Maw, weg met die aardingen en laat de stroom is goed door u gaan

En ja ik luister naar muziek tijdens het studeren

Van trance (liveset, de gewoonlijk producer-goden ) via ambient toestanden (FSOL, Aphex Twin) naar power electro (Hocico, Suicide Commando etc) naar metal (Vesperian Sorrow, Sins Of Thy Beloved, Old Mans Child) of gothic (L'Ame Immortelle).
Meestal iets ambient achtig dat is het aangenaamste als achtergrond muziek en leidt ook niet zo hard af

Posted by Tiger777 on May-27-2003 09:01:

Ik heb mij vandaag een dag vrij genomen om te studeren. Want, ik wil GOEEEEI exames doen (dan geven mijn ouders mij miss wel ewa geld da ik goed zal investeren in de vakantie ). Volgende week donderdag hebben we ons eerste examen... En vanaf dan, gaat het 3 weken door tot de congé... En dan, dan zal er een uitbarsting van 3 weken afzien volgen... met alle gevolgen van dien
Maar goe, het vordert en mijn 10 minute pauze zijn voorbij, ik ga verderdoen.
Allemaal veel sterkte met de exames! Ik hoop da we der allemaal door gaan zijn zonder àl tè veel problemen. Doet da allemaal GOE!

Posted by CygnusX on May-27-2003 09:48:

quote:

Verdorie ja, eerst nog 4 weken les, waarin ik nog 3 vervelende projecten moet afmaken

quote:
btw,studeert er iemend met muziek op de achtergrond?

Bijna altijd Ik stel dan een leuk playlistje samen en dat laat ik dan rustig afdraaien. Studeren is toch bijna altijd achter de pc voor mij, aangezien ik Informatica studeer, dus dan kan ik net zo goed Winamp opzetten

Posted by Tiger777 on May-27-2003 10:34:

quote:
Originally posted by CygnusX
Bijna altijd Ik stel dan een leuk playlistje samen en dat laat ik dan rustig afdraaien. Studeren is toch bijna altijd achter de pc voor mij, aangezien ik Informatica studeer, dus dan kan ik net zo goed Winamp opzetten

Ah ja, dan kunt ge da natuurlek doen. Maar ik heb het ook is geprobeerd met muziek te studeren, en het gaat bij mij totaal ni, ik ben constant afgeleid. En da's ook ni goe as ge dingen moet van buiten leren.

quote:
Verdorie ja, eerst nog 4 weken les, waarin ik nog 3 vervelende projecten moet afmaken

Brr, ja, ik had der ook een paar te doen. Dat haat ik ook altijd. Ge stelt da dan uit en uiteindelijk komt alles samen de laatste week. En dan stelt ge nog uit... Maar de beste methode is gewoon u der 10 minuten aanzetten ook as da serieus tege u goesting is. Na 10 minute bekijkt ge wa ge gedaan hebt. Daar zijt ge meestal tevreden over. en da geeft u moed om verder te doen... Da werkt bij mij toch heel goe.

Posted by dj Zevan on May-27-2003 19:50:

examens
waar is de tijd toch naartoe
ben er gelukkig vanaf
alleen nog eindwerk afmaken en presenteren voor n jury vol bedrijfsmensen die klaar zitten om mij vast te vragen

Posted by TOR on May-27-2003 21:18:

quote:
Originally posted by Tiger777
Ik heb mij vandaag een dag vrij genomen om te studeren.

heh, ik heb vandaag vrijaf genomen om niks te doen..

'k heb al 6 examens achter de rug, nu nog 12 te gaan.. het lijkt veel (en dat is het ook), maar een geluk dat ik in de paasvakantie veel geblokt heb.. vandaar de mogelijkheid een dagje vrijaf te nemen..

Posted by eieregooie on May-28-2003 01:59:

Re: de officiële examensthread

quote:

Hebben jullie daar elk jaar examens?

Posted by Dark Apostle on May-28-2003 08:21:

Re: Re: de officiële examensthread

quote:
Originally posted by eieregooie
Hebben jullie daar elk jaar examens?

Erm ja 2 of 3 keer per jaar in het middelbaar (kerstexamen, eindexamen en miss nog een paasexamen)

2 keer in het hoger onderwijs (partieel en eindexamen).
Het kan ook zijn dat je met modules of iets gelijkaardig werkt dan heb je examen wanneer een vak is afgerond, dus meerdere keren op het jaar 1 tot 3 examens.

En dan spreek ik nog niet van herexamens of tweede zit.

Posted by THC§brain§THC on May-28-2003 09:16:

ikke doe mijn 1e jaar toegepaste informatica over.
ikke vandaag examen besturingssystemen werkcollecge...
ikke overslapen...
ikke niet op tijd...
op school: docent zegt tegen mij: sorry, dat is 2de zit in SEPTEMBER...
ikke nu _zeer_ teleurgesteld.
ouders die maar blijven zagen en roepen hierover.
ikke nu geen goesting meer om voort te studeren.

Posted by Tiger777 on May-28-2003 12:07:

aww, dat is erg... blijve studere, het nie erger make dan het al is he...

Posted by Belgian Bonzai on May-28-2003 12:32:

quote:
Originally posted by THC§brain§THC
ikke doe mijn 1e jaar toegepaste informatica over.
ikke vandaag examen besturingssystemen werkcollecge...
ikke overslapen...
ikke niet op tijd...
op school: docent zegt tegen mij: sorry, dat is 2de zit in SEPTEMBER...
ikke nu geen goesting meer om voort te studeren.

Aie, pijnlijk. innige deelneming en veel succes. Blijven doordoen, hé, makker; opgeven is voor sissies.

ikke gisteren examen kwantummechanica...
ikke op tijd...
ikke er niets van kunnen...
ikke al zeker 5 herex's

Maar ik ga er tegenaan, dinsdag atoom- en molecuulfysica; open boek (gevaarlijk dat, hoor).
We zullen zien.

O ja, en dit ook nog:
IK HAAT EXAMENS.
Voilà.

Posted by Tiger777 on May-28-2003 12:37:

oeh, open boek exames... Da zen meestal nog ge moeilekske...
kwantummechanica
atoom- en molecuulfysica

wa studeerde gij he? Zo moeielek

Posted by Gladius on May-28-2003 12:59:

ik leer ook altijd met muziek aan, kan eigenlijk niet zonder. wel rustige, meestal genen trance. allé da zal wel psychologisch zijn, want in principe moet ge zonder muziek beter leren.
en euh kheb 3 jaar informatica gedaan (2 keer 6de en der nog ni door) en studeren op de pc ging helemaal ni bij mij. altijd wel iets da mij afleidde.

kheb vanaf volgende week woensdag exaam. wel goe da we die maandag 'verlof' hebben, kunde toch beke op adem komen.

btw, ik ga tijdens de examens 's avonds altijd lopen. da doet wel goe ze, goe voor af te reageren ofzow, zeker aan te raden!

good luck to yall!

-Glad

Posted by Belgian Bonzai on May-28-2003 13:00:

quote:
wa studeerde gij he? Zo moeielek

Ik doe burgerlijk ingenieur fysica in Gent
Ik ben met mijn voorlopig 5 herex's niet in een positie om te zeggen dat het gemakkelijk is, nee

Posted by Tiger777 on May-28-2003 15:08:

hmm, ja, burgerlijk ingenieur is der nu ook ni direct voor gekend gemakkelijk te zijn... zeker in gent nie

Posted by cyberia on May-28-2003 20:58:

wel gladius naart schijnt zou studeren op mozart-muziek efficiënt zijn om te blokken, nog nooit geprobeerd eigelijk

kom aan he jongens de moed ni laten zakken hé toon die docenten-leerkrachten tot wa we in staat zijn
nuja,heb vandaag examen reddend zwemmen gedaan en.... herexamen pfff theorie viel nog redelijk mee,praktijk,int begin goe begonnen mijn tijden schoon gehaald ma daarna...hum afin ja soit ewa gaan oefenen tijdens de zomer hé.
nu een stoem blokvak waar ik ni veel van begrijp

Posted by Dark Apostle on May-28-2003 21:03:

Ik doe mijn eerste jaar Medische Laboratorium Technieken voor de tweede keer.

Volgende week, heel de week analytische chemie (maandag, woensdag, vrijdag)...
Kem geen zin...
Ik wil naar het 2de...
Ik blijf blokken...
Mijn ma zaagt altijd...

Posted by Tiger777 on May-28-2003 21:09:

Haa, maar dat soort exames heb ik ook nen hekel aan. Verlede jaar moesten wij zo een pop lere reanimere. Djeezes, ik kon daar geen reet van. Ik was hartmassage op die pop aan het toepassen en dan moeten al die anderen zeggen wa IK verkeerd deed. Toen gaf iemand mij de tip dat ik aan de verkeerde kant zat. Dus, toen hij effe naar de andere kant keek, sprong ik onopvallend over de pop. Hij had het gezien en hij zei dat ik de pop mocht betalen als ik ze bij het overspringen beschadigd had(BESCHADIGD??? ik ben der gvd gewoon overgewipt)

dan moest ik kunstmatig die pop gaan beademen...
Naar het schijnt moest die kast van die klotepop omhoog gaan as ge der juist op blies. Da ging dus ni omhoog. Komt die leraar naar mij: "waarom denkt ge da die borstkas ni na bove komt?" - "ik denk ik ze beschadigd heb..."
De man heeft gezegd dat ik mij moest leren beheersen en ik mocht het afbollen. En, al bij al, heb ik 1/10 gekregen, waarschijnlijk voor de moeite want ik was best wel buiten adem na de reanimatie...

waarom heb ik nu eiglek dit uiterst saai onboeiend verhaal verteld?

Posted by Dark Apostle on May-28-2003 21:11:

quote:

Ermmm de harde of de zachte waarheid?

Posted by cyberia on May-28-2003 21:27:

quote:
Haa, maar dat soort exames heb ik ook nen hekel aan. Verlede jaar moesten wij zo een pop lere reanimere. Djeezes, ik kon daar geen reet van. Ik was hartmassage op die pop aan het toepassen en dan moeten al die anderen zeggen wa IK verkeerd deed. Toen gaf iemand mij de tip dat ik aan de verkeerde kant zat. Dus, toen hij effe naar de andere kant keek, sprong ik onopvallend over de pop. Hij had het gezien en hij zei dat ik de pop mocht betalen als ik ze bij het overspringen beschadigd had(BESCHADIGD??? ik ben der gvd gewoon overgewipt)

dan moest ik kunstmatig die pop gaan beademen...
Naar het schijnt moest die kast van die klotepop omhoog gaan as ge der juist op blies. Da ging dus ni omhoog. Komt die leraar naar mij: "waarom denkt ge da die borstkas ni na bove komt?" - "ik denk ik ze beschadigd heb..."
De man heeft gezegd dat ik mij moest leren beheersen en ik mocht het afbollen. En, al bij al, heb ik 1/10 gekregen, waarschijnlijk voor de moeite want ik was best wel buiten adem na de reanimatie...

way too much time on your hands
nee maja,uwe leerkracht=dikke con,want as ge zo'n pop reanimeert moet ge met het gewicht van u bovenlichaam op die pop drukken wat bij sommigen onder ons bijna overeen komt me u volledig gewicht drexke
zal ik is zeggen wat je waarschijnlijk verkeerd dee(jullie zijn hier toch geen experts dus weten ni of het juist is wat ik zeg )
-hield ge dië neus wel dicht?
-hebt ge da hoofd wel in overstrekking gebracht?(hoofd naar achter)
-heb je die kin wel gelift?
en blablablabla

wel als ge al buiten adem waart van die reanimatie moogt ge u inbeelden,ge springt in't water(met lange broek en hemd)ge doet een lengte,daar staat een instructeur u op te wachten en doet alsof hij verdrinkt ,hij grijpt je vier keer vast (moet jij proberen los te komen zonder hem te lossen)en dan pas mag je hem in viert verschillende vervoersgrepen naar de kant brengen en dan zo'n pop reanimeren.Deze proef komt dan nog na de tijdsproeven der lagen er meer als ene te braken achteraf me not one of them though

en nu zitten de meeste beta's geeuwend achter hun pc('boooooring')

Posted by Tiger777 on May-28-2003 22:09:

nen dikke con, zegt da wel

hmm, dan heeft die instructeur wel vreed veel vertrouwen in jullie... Ge kunt die een beke helpen met te doen alsof hij verdrinkt....

En, over die pop, ik denk da ze écht kapot was, want die na mij slaagden der ook ni in...

Posted by cyberia on May-28-2003 22:19:

ma diën instructeur kan zelf ook wel zwemmen hoor

tja las ide pop kapot was,moogt ge der wel fier op zijn ,ja! lol

Posted by Tiger777 on May-29-2003 09:27:

ik wist ni da die poppen zo fragiel waren
hmpff, als ze al geen 56 kilo'kes verdrage, ZWAK!

Posted by cyberia on Jun-03-2003 21:32:

don't you just hate it,
as ge zo keeeeiiiiilang moet wachten voordage binnen moogt en u examen afleggen,dju heb ik mij geënerveerd vandaag!

Pages (5): [1] 2 3 4 5 »