TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Tranceaddict Feestbeest Award
Pages (3): [1] 2 3 »
Tranceaddict Feestbeest Award
Oke, ik verveelde me weer en had zin om even wat te posten.
Het idee kwam bij me op dat ik vaak dezelfde mensen tegenkom op feesten (qua Tranceaddicts dan), en dat sommige mensen echte feestbeesten zijn. Vandaar dat ik even een thread wilde maken waar iedereen zijn/haar feestbeest kan kiezen. Een top 3/5/10 mag ook, en alles wat je verder kwijt wil.
SnuggLe's feestbeest top nogwat
1. Partyhardy (Onno) / Miss Proximus (Josta)
2. Donna (Anja)
3. Optimus (Tin)
4. JP
Waarom?
Nou Onno spreekt voor zich. Hij reist heel NL af voor feesten, kent iedereen, en feest overal. Koopt zelfs kaarten voor UDC feesten 
Staat altijd te dansen en springen. Gewoon top!
Miss Proximus komt ook uit een uithoek van NL en gaat ook erg veel feesten af. Ze gaat veel naar het buitenland, en vangt ook af en toe buitenlandse TA's op in NL. Een soort ambassadeur van TA in NL.
Donna is gewoon top. Ook al is ze maybe wat ouder en heeft ze een family, toch feest ze raak. Topmeid! Altijd leuk om tegen te komen.
Optimus is zo gek als een deur, heeft ADHD en springt overal op. Super 
En JP die feest heel Europa onderhand ook af, en loopt volgensmij ook al redelijk lang mee.
RESPECT! 
Gekste feestbeest:
1. Optimus / Remy ...op een gedeelde eerste plaats
....ver daaronder komt de rest ooit een keer 
En de reden spreekt voor zich... DUH! Die lui zijn gewoon gek. Remy helemaal met zijn useless posts
Vandaar dat ik REmy D fan ben 
En ik kan ook wel een top nogwat maken met 'Anti feestbeesten'; mensen die al eeuwen op het forum zitten, maar die niemand hier ooit op een feest heeft gezien. Maar die namen hou ik voor me, you know who you are.
Ow, en vind je deze thread useless? I dont give a fuck 
Greetz,
SnuggLe
wat een useless thread zeg snuggle
heb je weer een sextekort dat je optimus en remy zo op loopt te hemelen
muahahahahahha
ennum ik heb Blik nog nooit op een feest gezien nee 
Ik zou niet kunnen zeggen wie, omdat ik verder niemand ken van hier. Ben nog niet naar een meeting geweest, maar ik was wel van plan om naar de volgende Addiction te komen. Maar daar hoor ik eigenlijk niets meer van...
| quote: |
| Originally posted by Jappio wat een useless thread zeg snuggle heb je weer een sextekort dat je optimus en remy zo op loopt te hemelen |

Re: Tranceaddict Feestbeest Award
Ah weer zo'n leuke thread 
Weet je, ik ga vandaag eens NIET vals bescheiden doen en ik hou gewoon dezelfde nummer 1 aan als Bram 
Dus
1. Reflecting Onno & Fluorescent Josta 
reden: DUH!!!
2. Tijs08 omdat ie ook HEEL erg hard kan gaan en maar moeilijk een feestje overslaat 
3. Leander omdat ie steeds opeens weer weg was als ik met m'n ogen had geknipperd. en omdat ie een gescheurde broek had 
Categorie idioot:
1. Remy D
2. Tin (liefst in combinatie met Tim)
3. Petrus (kamioen postzegel likken zonder postzegels hahaah)
Love you all trouwens, en als jullie er niet waren, zouden alle feesten een stuk minder leuk zijn (lees: geen K*T aan!!)
Re: Re: Tranceaddict Feestbeest Award
| Originally posted by Miss Proximus 3. Petrus (kamioen postzegel likken zonder postzegels hahaah) |

Jij verveelt je echt he Snuggle? 
Ik ken nog niet zoveel TA's, maar op basis van die paar keer dat ik ze ben tegengekomen staat Partyhardy bij mij op 1. Met je mooie oranje broek 
Tealk zag ik ook springnichten op Qontact, zelfs op Corsten, lol.
O ja, en Lex komt dan op de 3e plaats.
Ken ook niet superveel TA's. Maar PartyHardy staat duidelijk boven aan de lijst. Daarna zeker Thijs. En de rest die ik wel eens zie ken ik wat minder om goed te kunnen beslissen.
1. Partyhardy
2. Thijs
onno uiteraard, gozer heeft een smile die groter is als brooklin bridge!
en is altijd en overal bij feestjes, en eindhoven ganger! 
tin, geestelijk prettig gestoord feestbeest!
donna of proxi, dat mogen ze zelf maar uitvechten (in modderbad?
)
btw ik vond flipper weer strak doorgaan tijdens TiC, kon et niet bijbenen! 
Ik hoor duidelijk bovenaan 
Als we er dan toch een serieus onderwerp van maken:
-In de scene sinds 1991
-10 mappen vol kaartjes, flyers, reviews etc van alle feesten die ik bezocht heb
-Diverse persoonlijke VIP uitnodigingen voor Hellraiser parties
-Bezoek al jaren feesten in heel Europe
-Grootste Paul van Dyk verslaafde van Nederland (dit weekend in Dortmund, volgend weekend in Berlijn en dan weer naar Amsterdam)
-7 Loveparades, 6 Maydays, 5 Lovestern en 8 Mysterylands overleefd
-Ken alle legendarische clubs van binnen: Tresor, E-Werk, Hippodrome, IT, The Palace, Kit-Kat Club
-Sta open voor nieuwe muziekstylen en ben ook niet beroerd om gezellig mee te gaan terwijl het eigenlijk niet mijn muziek is (TIC)
enz enz
| Originally posted by TimeportE donna of proxi, dat mogen ze zelf maar uitvechten (in modderbad? ) |
ik zie niet veel TA-ers omdat ik naar andere feesten ga 
maar op foto's zie ik wel verdomd vaak onno staan dus denk dat die op nr.1 komt!
en leander kom ik vaak tegen!
Tin en Tim zijn losers omdat ze er op nexus niet waren!!!
And my vote goes to.....
PARTYHARDY! (aka. Reflecting Onno)
Waarom?
omdat hij de enige is die de feestbeest award verdient 
Grtz
WooT
nou nou ik word wel opgehemeld zeg!
thanks in ieder geval! 
maar hier even mijn top 3;
1. Flipper
geen twijfel over mogelijk, die gozer heeft de energie van een paard,whehe
echt super!
2. Tijs08 mijn vaste party maat en altijd zo los als een gek!
3. Leander! hij weet als geen ander hoe te feesten en altijd super gezellig met hem!
maar natuurlijk ook 3o3, Donna, Miss P, Lex, Jappio, Snuggle, Optimus, Rinus, total Woot etc etc......
maar ik wil eigenlijk niemand te kort doen, iedereen feest altijd zijn kont onder zijn/haar lichaam uit die ik tegen kom! dus iedereen die ik van ta ken vind ik een super partyanimal!

| Originally posted by franzelare Tin en Tim zijn losers omdat ze er op nexus niet waren!!! |

no-respect for you, you huge NexusWannabe!

Onno is de man hehe... op de voet gevolgd door Flipper en Tealk... En niet te vergeten Spinnin' Jack... onze stuiterbal 
| Originally posted by New Wave [patser/egoistmode] Uhm amigu...Dj Alpha und ich waren de eerste officiele TA Nexus addicts. ![]() Voordat jij met je prutsfotocameraatje kwam aankakken waren wij der al 3 keer geweest. Alpha en ik hebben juist veel mensen van dit board over gehaald om ook te komen, duzzuh, effe dimmen ventje no-respect for you, you huge NexusWannabe!![]() En trouwens, wil je het legendarische jassen-team niet in discreet brengen! Ik zou zeggen, laat je jas maar thuis de volgende keer. ![]() [/patser/egoistmode] |

| Originally posted by franzelare [zeikmode] He ventje!! de zondag na koninginnedag had je in de herkansing gekund want toen draaide alle nexus dj's weer in utrech, maarja daar was je ook WEER niet! zorg dus maar dat je de volgende keer wel weer een keer komt voor de verandering ![]() [/zeikmode] |

| Originally posted by jploveparade Ik hoor duidelijk bovenaan ![]() Als we er dan toch een serieus onderwerp van maken: -In de scene sinds 1991 -10 mappen vol kaartjes, flyers, reviews etc van alle feesten die ik bezocht heb -Diverse persoonlijke VIP uitnodigingen voor Hellraiser parties -Bezoek al jaren feesten in heel Europe -Grootste Paul van Dyk verslaafde van Nederland (dit weekend in Dortmund, volgend weekend in Berlijn en dan weer naar Amsterdam) -7 Loveparades, 6 Maydays, 5 Lovestern en 8 Mysterylands overleefd -Ken alle legendarische clubs van binnen: Tresor, E-Werk, Hippodrome, IT, The Palace, Kit-Kat Club -Sta open voor nieuwe muziekstylen en ben ook niet beroerd om gezellig mee te gaan terwijl het eigenlijk niet mijn muziek is (TIC) enz enz |

| Originally posted by New Wave [patser/egoistmode] Uhm amigu...Dj Alpha und ich waren de eerste officiele TA Nexus addicts. ![]() Voordat jij met je prutsfotocameraatje kwam aankakken waren wij der al 3 keer geweest. Alpha en ik hebben juist veel mensen van dit board over gehaald om ook te komen, duzzuh, effe dimmen ventje no-respect for you, you huge NexusWannabe!![]() En trouwens, wil je het legendarische jassen-team niet in discreet brengen! Ik zou zeggen, laat je jas maar thuis de volgende keer. ![]() [/patser/egoistmode] |
Toen mijn camera kapot was heb jij ineens stiekum mijn plaatje overgenomen

Re: Re: Re: Tranceaddict Feestbeest Award
| Originally posted by SnuggLe LOL! INDERDAAD! ![]() En Peter, waarom post je zo weinig? |

Heh, ik denk dat ieder op zn eigen manier een feest meemaakt, de een stuitert er op los, de ander staat gewoon heerlijk een uurtje of 3 tegen de muur aan naar de muziek te luisteren.. Tis ook moeilijk te beoordelen, omdat ieder op zn eigen manier UIT wat hij/zij vet vind.. Mijn stem gaat naar massive, dattie toch onder de leeftijdgrens probeert binnen te komen bij TiC is wel 3l33t
mwhaha 
| Originally posted by Teal'k Mijn stem gaat naar massive, dattie toch onder de leeftijdgrens probeert binnen te komen bij TiC is wel 3l33t mwhaha |
| Originally posted by TimeportE \ probeert? doet! btw iedereen hier was wel jonger dan 18 tijdens 1ste feestje ! |
Re: Re: Re: Re: Tranceaddict Feestbeest Award
Originally posted by !_PeTrUs_! ![]() Heb t druk met de vrouw.... |
Oke, das inderdaad belangrijk! 
| Originally posted by kolkiewolkie nee hoor oja, ik ga geen namen noemen hier, geen tijd voor, plus dat ik niet weet wat nou de eisen zijn voordat je iemand feestbeest kunt noemen en wat alstie nou aan 1 ervan niet voldoet, istie dan maar 80% feestbeest ofzo |
| Originally posted by jploveparade Ik hoor duidelijk bovenaan ![]() Als we er dan toch een serieus onderwerp van maken: -In de scene sinds 1991 -10 mappen vol kaartjes, flyers, reviews etc van alle feesten die ik bezocht heb -Diverse persoonlijke VIP uitnodigingen voor Hellraiser parties -Bezoek al jaren feesten in heel Europe -Grootste Paul van Dyk verslaafde van Nederland (dit weekend in Dortmund, volgend weekend in Berlijn en dan weer naar Amsterdam) -7 Loveparades, 6 Maydays, 5 Lovestern en 8 Mysterylands overleefd -Ken alle legendarische clubs van binnen: Tresor, E-Werk, Hippodrome, IT, The Palace, Kit-Kat Club -Sta open voor nieuwe muziekstylen en ben ook niet beroerd om gezellig mee te gaan terwijl het eigenlijk niet mijn muziek is (TIC) enz enz |