TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Trevligt sommarlov!
Trevligt sommarlov!
Yay, mitt sommarlov har b�rjat, n�stan i alla fall. Borde g� p� avslutning p� fredan, men jag tror inte att jag orkar. F�r inget avg�ngsbetyg s� det �r skit samma.
Ni svenskar g�r v�l i skolan till ungef�r mitten av Juni, s�
p� er 
Sitter hemma och dricker hemgjord Vodka Redbull (allts� Suomiviina och ED)
Ska ut med klasskompisarna senare i kv�ll, f�r se hur det g�r. Sen s� ska man ut igen p� fredan, kanske p� l�rdan ocks�.. F�r se hur man orkar.
Party on!
Re: Trevligt sommarlov!
| quote: |
| Originally posted by Nicke Ni svenskar g�r v�l i skolan till ungef�r mitten av Juni, s� p� er |
F�rut s� vardet i alla fall s� att vi slutade ungef�r den sista maj, och ni slutade n�ghra veckor senare. Vet inte hur det e nuf�rtiden.. Kanske saker och things har �ndrats..
studenterna b�rjar iallafall bli klara... massa j�vla idioter som �ker runt i bilar och roppar... "f�r vi har tagit studenten......" bla ablablabalblablabla.. s�nt gjorde man ju f�r l�ngesen..
*cough*1 �rsen*cough*
stoppar ju bara upp trafiken inne i stan.. hel jobbigt n�r jag va d�r inne idag
Jag slutar den 6e juni
sen b�rjar jag gymnasiet i agusti n�n g�ng...
| Originally posted by Nicke Trevligt sommarlov! |

Grattis till dem isf
Tisdagen, den 3.6, �r det min tur att stoppa upp trafiken inne gbg.
Fast man fick tydligen bara k�ra upp- och nerf�r Avenyn tre g�nger.
| Originally posted by cviper Tisdagen, den 3.6, �r det min tur att stoppa upp trafiken inne gbg. Fast man fick tydligen bara k�ra upp- och nerf�r Avenyn tre g�nger. |

6:e juni slutar vi
helt ok..... ha ett bra sommarlov!!!
L�ngtar till sommarlovet 
ska iv�g till Spanien me familjen, ska �ka me bil 
va ska ni andra g�ra under sommarlovet d�?
| Originally posted by ShyTrance L�ngtar till sommarlovet ![]() ska iv�g till Spanien me familjen, ska �ka me bil ![]() va ska ni andra g�ra under sommarlovet d�? |
M�ste f�rs�ka hitta n�t jobb �t mej f�re arm�n i Januari. Plus att jag har en arbetspraktik ogjord, s� inget avg�ngsbetyg f�r mej f�rr�n den �r gjord..
| Originally posted by Glorie desamma Nicke ![]() Do we have any students in the house btw. s�na som g�r ut gymnasiet?? Grattis till dem isf |
dom stackars felinformerade finnarna =P
"mitten av juni" PFFFT!
rent praktiskt me mitt schema s� slutade jag i onsdags
s�
p� dig sj�lv

S� var det f�rut i alla fall 

sux..skulle va naajz � ta studenten i�r igen jue.....e fn till � me fattigare nu �n va man va under skoltiden studiebidrag 900sp�nn f�r � inte g�ra n�tt
men nu..craap